LS: ik was vooral benieuwd naar de aanpassingen, waar moest je aan wennen/veranderen zeg maar.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aanpassen vanaf de eerste dag en heb er 7 jaar gewoond
Krabbel je nu al terug?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goede onderbouwing idd![]()
[..]
Maar LS ik heb hier geen zin in, ga gewoon slapen ofzo, misschien wordt je dan weer nuchter wakker
Heb je nog in de oude mijn berichtje gezienquote:
Dat zijn feitenquote:Op donderdag 18 december 2008 05:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Draai ff niet om de feiten heen en geef gewoon antwoord, je bent nog erger dan Huub, die ook altijd om de vragen heen draait.
Heb je niet gedronken?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Krabbel je nu al terug?
Je durft niet meer he? Dan kom je met onzinnige opmerkingen. Moet ik ontnuchteren van de overdosis koffie en groene thee?
Kloten voor je he, dat ik een keer geen drup heb gedronken en je uitdaag om gewoon antwoord te geven.
Kom op met je antwoorden, punt voor punt. Dat lef heb je niet.
Over dat telefoontje kom ik zo terug, en ook jou antwoord daarop.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn feiten![]()
Misschien je telefoonrecords even nakijken wie je allemaal hebt gebeld gister
Ik heb er geen zin in zeg ik tochquote:Op donderdag 18 december 2008 05:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom op met je antwoorden, punt voor punt. Dat lef heb je niet.
JIj bent wel heel goed op de hoogte!quote:Op donderdag 18 december 2008 05:35 schreef Recce het volgende:
Kaat, het gaat best goed.En die meneer Simpel moet gewoon even dimmen, hij is altijd aan het zeuren en zeiken en alleen daarom al zou hij de huilie van het jaar moeten zijn. Iemand met zoveel buurvrouwen en een oping bed zou gewoon gelukkig moeten zijn.
Dus jij stelt een lijst op en daarna wil je het niet onderbouwen?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in zeg ik toch
Jij valt mensen lastig en ik wil RL en internet gescheiden houden tot op bepaalde hoogte, maar je begrijpt de hint niet echt
Ik ben geen kloon hoor, ik was Recce op VOL en ik was online toen meneer simpel met zijn bed en buurvrouwen op radio 1 was. Dat was overigens hilarisch.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JIj bent wel heel goed op de hoogte!![]()
Wie ben je?
Ik kan wel precies zeggen hoe dat telefoontje ging:quote:Op donderdag 18 december 2008 05:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over dat telefoontje kom ik zo terug, en ook jou antwoord daarop.
Mooi te horen!quote:Op donderdag 18 december 2008 05:35 schreef Recce het volgende:
Kaat, het gaat best goed.En die meneer Simpel moet gewoon even dimmen, hij is altijd aan het zeuren en zeiken en alleen daarom al zou hij de huilie van het jaar moeten zijn. Iemand met zoveel buurvrouwen en een oping bed zou gewoon gelukkig moeten zijn.
Dan heb je niet goed geluisterd, want ik vertelde daar dat ik van een buurvrouw een Oping bed had gekregen en niet dat ik er met buurvrouwen in lag.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon hoor, ik was Recce op VOL en ik was online toen meneer simpel met zijn bed en buurvrouwen op radio 1 was. Dat was overigens hilarisch.
Ja, ging ik ook eens een keer vroeg slapen.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon hoor, ik was Recce op VOL en ik was online toen meneer simpel met zijn bed en buurvrouwen op radio 1 was. Dat was overigens hilarisch.
Nog in dictee-modus: het is toch Auping? Enneh: nee, we weten dat de koffie lekker is bij de buuf(s).quote:Op donderdag 18 december 2008 05:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd, want ik vertelde daar dat ik van een buurvrouw een Oping bed had gekregen en niet dat ik er met buurvrouwen in lag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |