LS: ik was vooral benieuwd naar de aanpassingen, waar moest je aan wennen/veranderen zeg maar.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aanpassen vanaf de eerste dag en heb er 7 jaar gewoond
Krabbel je nu al terug?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Goede onderbouwing idd![]()
[..]
Maar LS ik heb hier geen zin in, ga gewoon slapen ofzo, misschien wordt je dan weer nuchter wakker
Heb je nog in de oude mijn berichtje gezienquote:
Dat zijn feitenquote:Op donderdag 18 december 2008 05:28 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Draai ff niet om de feiten heen en geef gewoon antwoord, je bent nog erger dan Huub, die ook altijd om de vragen heen draait.
Heb je niet gedronken?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Krabbel je nu al terug?
Je durft niet meer he? Dan kom je met onzinnige opmerkingen. Moet ik ontnuchteren van de overdosis koffie en groene thee?
Kloten voor je he, dat ik een keer geen drup heb gedronken en je uitdaag om gewoon antwoord te geven.
Kom op met je antwoorden, punt voor punt. Dat lef heb je niet.
Over dat telefoontje kom ik zo terug, en ook jou antwoord daarop.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:35 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat zijn feiten![]()
Misschien je telefoonrecords even nakijken wie je allemaal hebt gebeld gister
Ik heb er geen zin in zeg ik tochquote:Op donderdag 18 december 2008 05:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom op met je antwoorden, punt voor punt. Dat lef heb je niet.
JIj bent wel heel goed op de hoogte!quote:Op donderdag 18 december 2008 05:35 schreef Recce het volgende:
Kaat, het gaat best goed.En die meneer Simpel moet gewoon even dimmen, hij is altijd aan het zeuren en zeiken en alleen daarom al zou hij de huilie van het jaar moeten zijn. Iemand met zoveel buurvrouwen en een oping bed zou gewoon gelukkig moeten zijn.
Dus jij stelt een lijst op en daarna wil je het niet onderbouwen?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin in zeg ik toch
Jij valt mensen lastig en ik wil RL en internet gescheiden houden tot op bepaalde hoogte, maar je begrijpt de hint niet echt
Ik ben geen kloon hoor, ik was Recce op VOL en ik was online toen meneer simpel met zijn bed en buurvrouwen op radio 1 was. Dat was overigens hilarisch.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
JIj bent wel heel goed op de hoogte!![]()
Wie ben je?
Ik kan wel precies zeggen hoe dat telefoontje ging:quote:Op donderdag 18 december 2008 05:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Over dat telefoontje kom ik zo terug, en ook jou antwoord daarop.
Mooi te horen!quote:Op donderdag 18 december 2008 05:35 schreef Recce het volgende:
Kaat, het gaat best goed.En die meneer Simpel moet gewoon even dimmen, hij is altijd aan het zeuren en zeiken en alleen daarom al zou hij de huilie van het jaar moeten zijn. Iemand met zoveel buurvrouwen en een oping bed zou gewoon gelukkig moeten zijn.
Dan heb je niet goed geluisterd, want ik vertelde daar dat ik van een buurvrouw een Oping bed had gekregen en niet dat ik er met buurvrouwen in lag.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon hoor, ik was Recce op VOL en ik was online toen meneer simpel met zijn bed en buurvrouwen op radio 1 was. Dat was overigens hilarisch.
Ja, ging ik ook eens een keer vroeg slapen.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon hoor, ik was Recce op VOL en ik was online toen meneer simpel met zijn bed en buurvrouwen op radio 1 was. Dat was overigens hilarisch.
Nog in dictee-modus: het is toch Auping? Enneh: nee, we weten dat de koffie lekker is bij de buuf(s).quote:Op donderdag 18 december 2008 05:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd, want ik vertelde daar dat ik van een buurvrouw een Oping bed had gekregen en niet dat ik er met buurvrouwen in lag.
Tja, dat ging iets te ver voor radio 1.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd, want ik vertelde daar dat ik van een buurvrouw een Oping bed had gekregen en niet dat ik er met buurvrouwen in lag.
quote:Op donderdag 18 december 2008 05:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan wel precies zeggen hoe dat telefoontje ging:
Telefoontje uit regio Zutphen
Manu tegen vriendin; is vast niet voor mij, neem jij maar op
Vriendin neemt op; LS zegt z'n naam niet eens maar vraagt alleen naar mij
Manu krijgt telefoon: Was druk met reis aan het boeken dus zou over kwartier terugbellen
Manu's reis boeken duurde wat langer dus werd een uur later ofzo
Manu belt LS terug: LS neemt niet op (was bij buurvrouw waarschijnlijk)
Manu stuurt LS pm: Heb gebeld maar je nam niet op
En dan ga ik zeker nog een keer bellen
Dat nationaal dictee is gewoon een ramp. Mijn vader heeft nederlands gestudeerd en doet er niet meer aan mee.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:43 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nog in dictee-modus: het is toch Auping? Enneh: nee, we weten dat de koffie lekker is bij de buuf(s).
Niks mis mee overigens.
Tja, ik zei het al. Je bent net Huub om de boel te verdraaien.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik kan wel precies zeggen hoe dat telefoontje ging:
Telefoontje uit regio Zutphen
Manu tegen vriendin; is vast niet voor mij, neem jij maar op
Vriendin neemt op; LS zegt z'n naam niet eens maar vraagt alleen naar mij
Manu krijgt telefoon: Was druk met reis aan het boeken dus zou over kwartier terugbellen
Manu's reis boeken duurde wat langer dus werd een uur later ofzo
Manu belt LS terug: LS neemt niet op (was bij buurvrouw waarschijnlijk)
Manu stuurt LS pm: Heb gebeld maar je nam niet op
En dan ga ik zeker nog een keer bellen
quote:Op donderdag 18 december 2008 05:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat nationaal dictee is gewoon een ramp. Mijn vader heeft nederlands gestudeerd en doet er niet meer aan mee.
En die Auping komt van Simpel hoor, die spreekt het uit als oping.
Is Manu al wakker? En nee, ik heb geen zin om in het donker te zitten.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, 5:47 mooie tijd om te gaan slapen!
Recce kom nog eens terug!
Slaap lekker Kaat,
Beterschap Manu!
LS kom uit je modus!
Peter, toffe OP!
Liesje, ga slapen!
Ik denk dat het licht uitdoen zinloos is?
Slaap lekker Liesjequote:Op donderdag 18 december 2008 05:49 schreef liesje1979 het volgende:
Mja, 5:47 mooie tijd om te gaan slapen!
Recce kom nog eens terug!
Slaap lekker Kaat,
Beterschap Manu!
LS kom uit je modus!
Peter, toffe OP!
Liesje, ga slapen!
Ik denk dat het licht uitdoen zinloos is?
Ik heb nergens gelezen dat je een stalker bent?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Tja, ik zei het al. Je bent net Huub om de boel te verdraaien.
Manu schrijft op topic dat je beter kan bellen als het ongelegen komt en dat je dan terug gebeld wordt.
Aangezien ik telefoonnummer had van Manu, die vaker belde en dan ophing. (Wat hij niet wist)
Belde ik hem.
-weg-
En ik was idd daarna bij de buuf voor een bakkie en op mijn foon stond een gesprek zonder nummer. Ik belde wel met nummerherkenning aan.
Want het was gewoon een geintje om de opmerking van hem die hij in het topic plaatste. Tja, nu noemt Manu dat stalken.
Dan vraag ik me toch af waarom hij me terugbelde.
En nu op het topic gaat lopen roepen dat ik een stalker ben en geen antwoorden geven op zijn huilliepunten over mij.
Wie is er dan open en eerlijk, meneer Manu???
Je hebt volgens mij niet altijd geluisterd.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat nationaal dictee is gewoon een ramp. Mijn vader heeft nederlands gestudeerd en doet er niet meer aan mee.
En die Auping komt van Simpel hoor, die spreekt het uit als oping.
Mijn vader had een keer 6 fouten. Ik zou echt vreselijk veel fouten maken, minstens 30. Bart Chabot had er 27.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ach ja, moet kunnen! ik heb helaas trouwens dat gesprek nooit gehoord op radio 1, ik vermoed hilarisch!
Beste nederlander had geloof ik 12 fouten, Bart Chabot.
Als ik mee had gedaan zou ik rond de 30 vrees ik uit komen.............wellicht zelfs meer.
Eeh, ik bel terug als ik zeg dat ik terug bel en anders flikker ik de telefoon er wel op en je hebt niet gezegd waarom je belde?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En ik was idd daarna bij de buuf voor een bakkie en op mijn foon stond een gesprek zonder nummer. Ik belde wel met nummerherkenning aan.
Want het was gewoon een geintje om de opmerking van hem die hij in het topic plaatste. Tja, nu noemt Manu dat stalken.
Dan vraag ik me toch af waarom hij me terugbelde.
En nu op het topic gaat lopen roepen dat ik een stalker ben en geen antwoorden geven op zijn huilliepunten over mij.
Wie is er dan open en eerlijk, meneer Manu???
Dat heb ik wel gezegdquote:Op donderdag 18 december 2008 05:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat je een stalker bent?
Yup en ik weet bij god niet waaromquote:Op donderdag 18 december 2008 05:58 schreef Recce het volgende:
LS belde je dus opeens na 3 jaar op, Manu?
Niet weer om de feiten heen draaien.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:55 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eeh, ik bel terug als ik zeg dat ik terug bel en anders flikker ik de telefoon er wel op en je hebt niet gezegd waarom je belde?
Het is gvd bijna 3 jaar geleden dat die meet was en ik je voor het laatst aan de telefoon had
Wel netjes trouwens dat je nu ook de naam van iemand in je verhaal gaat gebruiken die hier geen fuck mee te maken heeft
Ohja en je hebt meerdere malen aangegeven dat je mijn telefoonnummer niet meer had, wat voor mij al gold toen je bij die meet wegging
Ok, verklaar dat dan eens, LS? Dat lijkt me behoorlijk stalkgedrag.quote:Op donderdag 18 december 2008 06:00 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Yup en ik weet bij god niet waarom
Klopt, heb zeker niet altijd geluisterd dus dit wist ik niet eens.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij niet altijd geluisterd.
Ik deed wel vaker een boertje na, die een plaetje wou aanvragn voor de buurvouw....
Yep, gelijk. Een onbekende nederlander (schrijf je dat met hoofdletter?) had 12 fouten!quote:Op donderdag 18 december 2008 05:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader had een keer 6 fouten. Ik zou echt vreselijk veel fouten maken, minstens 30. Bart Chabot had er 27.
LS, nogmaals, ik heb hier geen zin in;quote:Op donderdag 18 december 2008 06:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Niet weer om de feiten heen draaien.
Ik heb alleen maar geschreven hoe het gesprek ging.
Jij maakte me uit voor stalker en ik gaf enkel en alleen weer hoe het gesprek is gegaan.
Ik draai niet om de feiten heen en geef overal antwoord op en ik wacht nog steeds om de onderbouwing van jouw punten om mij een huillie te noemen.
Draai eens niet om de feiten heen en geef eens gewoon antwoord.
Doe je eens niet meer voor als je werkelijk bent, doe ik ook nooit.
KOM OP JE KAN HET!!!!!!
De winnaar van vorig jaar had 5 fouten. Maargoed, het dictee heeft meestal ook wel zoveel rare woorden, dat iedereen wel ergens over struikelt.quote:Op donderdag 18 december 2008 06:04 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Yep, gelijk. Een onbekende nederlander (schrijf je dat met hoofdletter?) had 12 fouten!
6 is altijd goed, volgens mij had de winnaar vorig jaar er 2 fout.
Jouw geheugen is blijkbaar beter dan de mijne, ik maak trouwens ook meest stomme fouten, rol altijd over de d's en t's heen maar op een forum maakt dat weer niet uit.quote:Op donderdag 18 december 2008 06:10 schreef Recce het volgende:
[..]
De winnaar van vorig jaar had 5 fouten. Maargoed, het dictee heeft meestal ook wel zoveel rare woorden, dat iedereen wel ergens over struikelt.
Nogmaals, je moet een keer niet om de feiten heen draaien.quote:Op donderdag 18 december 2008 06:05 schreef Manu82 het volgende:
[..]
LS, nogmaals, ik heb hier geen zin in;
Jij begint mij huillie te noemen omdat ik niet wist wat ik voor een housewarming moest kopen en omdat ik verkouden ben/griep heb. Ik heb daarna aangegeven waarover jij allemaal wel niet geklaagd hebt.
en wat betreft dat gesprek, ben ik er in principe niet blij mee als je zegt mijn telefoonnummer niet te hebben en dan uiteindelijk wel hebt en dan ook nog zo achterbaks bent om derden in je transcriptie te verwerken.
Proost!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |