Ok, jij hebt het gedaan, maar ik heb het een keer ondergaan. Is wel een wezenlijk verschil, het doen bij iemand of het daadwerkelijk ondergaan.quote:

Van wat ik heb gehoord van mensen, is dat helemaal niet zo naar. Is juist erg fijn omdat je daarna opeens weer veel meer hoort en het doet geen pijn.quote:Op donderdag 18 december 2008 04:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je oren laten uitspuiten, dat zuigt niet, maar is nog erger.

quote:Op donderdag 18 december 2008 04:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had als kind vaak last van oorontstekingen en dat was echt een hel. Uiteindelijk hebben ze maar buisjes ergens in mijn oor gemonteerd, zodat de druk eraf kon. Sindsdien heb ik nooit meer een oorontsteking gehad, maar het gevoel kan ik me nog zeer goed herinneren.

quote:Op donderdag 18 december 2008 04:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, jij hebt het gedaan, maar ik heb het een keer ondergaan. Is wel een wezenlijk verschil, het doen bij iemand of het daadwerkelijk ondergaan.

Ik, manu zeikt niet?quote:Op donderdag 18 december 2008 04:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga etage hoger.
En ik ga nog overdenken wie ik als huillie van FOK! ga nomineren.
Op dit moment denk ik toch dat het manu gaat worden.
1. Konstant huilen over een kadootje, wat dan een bonzaiboompje werd, met een hoop geklaag
2. Als hij maar een splinter heeft of een griepje, dat dan iedereen het moet weten
Wie geeft mij een reden hem niet te nomineren?

Ik;quote:Op donderdag 18 december 2008 04:54 schreef LekkerSimpel het volgende:

Liesje? Je weet toch wel dat je hier in de grote mensenwereld zit he?quote:Op donderdag 18 december 2008 04:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
OMFG! Had ik nog niet verteld dat ik doktersassistente ben?
Echt!
En idd het is wel een fijn gevoel, achteraf, maar tijdens is het een soort van contstante ruis! HEEL HARD,

Ach, Simpel heeft altijd wel iets te zeiken. Hij moet het lekker simpel houden.quote:Op donderdag 18 december 2008 04:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik, manu zeikt niet?
Het is niet erg een categorie open te laten.

Geef ik de jouwe en wedden dat die van jou recenter zijn.....quote:Op donderdag 18 december 2008 04:59 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik;
zou jezelf nomineren:
1. Constant zitten zeiken dat je in de schuldsanering zit (geef me de laatste post)
2. Constant zitten zeiken dat je alleen soep eet (geef me de laatste post)
3. Constant mensen afzeiken die het niet met je eens zijn (geef me de laatste post)
4. Constant over je TIA's en hernia's lopen zeiken (geef me de laatste post)
5. Constant Huub afzeiken omdat je geobsedeerd bent van Jaap (je lijkt wel de mannelijke versie van Pearlbig) (geef me de laatste post)
Zo genoeg?

Ja, ik ben een week ziek, heb toevallig vrienden waarbij ik op een housewarming kom en geen cadeautje voor wist en heb daarbij geen zin om al je posts na te lezen..quote:Op donderdag 18 december 2008 05:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geef ik de jouwe en wedden dat die van jou recenter zijn.....

Ja doe dat vooral! Ga lekker slapen! Serieus! Ik hou me zooo in!quote:Op donderdag 18 december 2008 04:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Liesje? Je weet toch wel dat je hier in de grote mensenwereld zit he?
Dat jij je barbi-poppenhuis inclusief verpleegster en dokter hebt, wil niet zeggen dat de echte grote mensen ook zo zijn.
Die mensen zijn van vleesch en bloed. En hebben soms lichaamlijk of geestelijke hulp nodig.
Dat is een beetje meer dan Barbi haar haartjes kammen en haar lief toe te spreken, dat alles goed komt.
Bij sommige users komt het niet meer goed en daar moet je je bij neerleggen. Ik weet het, dat valt niet altijd mee, maar het is beter ze los te laten.
Owja, ik ging etage hoger....

Serieus LS, Je wenst iemand een Tia toe?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:05 schreef LekkerSimpel het volgende:
Edit:
Over punt 4.
Ik hoop dat jij een TIA of beter zelfs een beroerte krijgt. Bij jou is er toch niet veel verloren.
Quote me één post, waarbij ik daarbij volgens jou zielig loop te doen of om aandacht vraag.....
Deze opmerking is karakteristiek voor -weg-, die zich geen raad weet om iemand zonder reden zwart te maken.

"Bij sommige users komt het niet meer goed en daar moet je je bij neerleggen. Ik weet het, dat valt niet altijd mee, maar het is beter ze los te laten."quote:Op donderdag 18 december 2008 05:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja doe dat vooral! Ga lekker slapen! Serieus! Ik hou me zooo in!

Weet je wat niet chique is?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:08 schreef Recce het volgende:
Edit die posts dan, Simpel. En verder is het toewensen van een ziekte niet echt chic. Ik dacht dat je daarom zo'n hekel aan Huub had?

quote:Op donderdag 18 december 2008 05:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Sorry, ik bedoelde Manu, dus lees ff over heen, dat heb ik niet geschreven.

Niet weer rood he?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:11 schreef Peter6000 het volgende:
Post 266 alweer.
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik de OP van het volgende topic verzorg?

Graag, ik ben er niet heul goed inquote:Op donderdag 18 december 2008 05:11 schreef Peter6000 het volgende:
Post 266 alweer.
Heeft iemand er bezwaar tegen als ik de OP van het volgende topic verzorg?

En dan nog een TT die diepgang suggereert.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe creatief en doe een ander kleurtje

pfffffffffffff, het is dat je het zo lief vraagtquote:

Echt serieus, waar heb je het over?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wat niet chique is?
Een studentje die nog nooit een poot heeft uitgestoken, die gaat oordelen over iemand die vanaf z'n 12e z'n eigen centjes heeft verdiend.
En dan heb je mij op de kast.
En zeker als ze je ook nog gaan beschuldigen dat je misbruik maakt van dingen die je is overkomen.
Maar ik maak me liever zorgen over iemand die niet weet wat voor kadootje je moet kopen en die een beetje verkouden is....
Ik leef heel erg mee met dat soort mensen.

Je kent me niet eensquote:Op donderdag 18 december 2008 05:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je wat niet chique is?
Een studentje die nog nooit een poot heeft uitgestoken, die gaat oordelen over iemand die vanaf z'n 12e z'n eigen centjes heeft verdiend.
En dan heb je mij op de kast.
En zeker als ze je ook nog gaan beschuldigen dat je misbruik maakt van dingen die je is overkomen.
Maar ik maak me liever zorgen over iemand die niet weet wat voor kadootje je moet kopen en die een beetje verkouden is....
Ik leef heel erg mee met dat soort mensen.

Diepgang????quote:Op donderdag 18 december 2008 05:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En dan nog een TT die diepgang suggereert.

\quote:Op donderdag 18 december 2008 05:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En nu doe ik geen verzoekjes meer

Je lijkt wel een kloon van Huub.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kent me niet eens
Volgens mij heb je dat ook al bij Dementor beweerd, terwijl je hem niet kent
Jij vraagt om redenen om iemand anders te nomineren voor huillie ofzo, nou die geef ik je
Is iedereen die hier schrijft over PMS over kerstinkopen of verkeerde schoenen ook een huillie?

Welke antwoorden wil je dan?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je lijkt wel een kloon van Huub.
Die draait ook om de antwoorden heen als het te heet onder de voeten wordt

Ga je weer lasteren?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:16 schreef Manu82 het volgende:
En LS flikker op met je gestalk en haal m'n telefoonnummer uit je telefoon

Kom ff met je punten en een duidelijke uitleg.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:19 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Welke antwoorden wil je dan?
En waarom moet ik mezelf hier eigenlijk bewijzen tov jou?

Denk je dat ik zo debiel ben om al je posts te gaan doornemen?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kom ff met je punten en een duidelijke uitleg.
Laat eens zien hoe goed je me kent...
Onderbouw je punten eens, dat je mij een huilie vindt.

Eeeh, wie hangt er gvd (zonder aankondiging) gister bij mij aan de telefoon?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ga je weer lasteren?
Nu ben je echt heel erg bezig.
Kan je het niet in een topic af?
Kom op!!! Je kan het.....

Ja, dat wordt em.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo zijn we anders nooit hoor!

Ja lekker, popcorn?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:25 schreef Recce het volgende:
Liesje nog een wijntje? Of heb je het wel gehad hier?

Jij kwam met die stellingen, dus verklaar je nader, je had ook geen moeite om die te plaatsen.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Denk je dat ik zo debiel ben om al je posts te gaan doornemen?

Draai ff niet om de feiten heen en geef gewoon antwoord, je bent nog erger dan Huub, die ook altijd om de vragen heen draait.quote:Op donderdag 18 december 2008 05:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eeeh, wie hangt er gvd (zonder aankondiging) gister bij mij aan de telefoon?
Jij, terwijl je al meerdere malen gezegd hebt dat je mijn telefoonnummer niet meer hebt...

quote:Op donderdag 18 december 2008 05:26 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgens allemaal!
LS: ik was benieuwd naar het stukje aanpassen in Spanje en hoelang heb je daar gewoond?
Manu: beterschap, nog steeds gammel he.
Enneh: mopper, een paar pagina's terug was het nog gezellig.

Ha Kaat, geen lopende haan meer?quote:Op donderdag 18 december 2008 05:26 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgens allemaal!
LS: ik was benieuwd naar het stukje aanpassen in Spanje en hoelang heb je daar gewoond?

Goede onderbouwing iddquote:Op donderdag 18 december 2008 05:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij kwam met die stellingen, dus verklaar je nader, je had ook geen moeite om die te plaatsen.
Dit waren ze:
zou jezelf nomineren:
1. Constant zitten zeiken dat je in de schuldsanering zit (geef me de laatste post)
2. Constant zitten zeiken dat je alleen soep eet (geef me de laatste post)
3. Constant mensen afzeiken die het niet met je eens zijn (geef me de laatste post)
4. Constant over je TIA's en hernia's lopen zeiken (geef me de laatste post)
5. Constant Huub afzeiken omdat je geobsedeerd bent van Jaap (je lijkt wel de mannelijke versie van Pearlbig) (geef me de laatste post)
Zo genoeg?
Dus kom maar op, punt voor punt wat je bedoelde. In plaats van een loze stelling neer te zetten. Onderbouw ze maar eens. Dat deed ik ook.

Maar LS ik heb hier geen zin in, ga gewoon slapen ofzo, misschien wordt je dan weer nuchter wakkerquote:Op donderdag 18 december 2008 04:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ga etage hoger.
En ik ga nog overdenken wie ik als huillie van FOK! ga nomineren.
Op dit moment denk ik toch dat het manu gaat worden.
1. Konstant huilen over een kadootje, wat dan een bonzaiboompje werd, met een hoop geklaag
2. Als hij maar een splinter heeft of een griepje, dat dan iedereen het moet weten

Aanpassen vanaf de eerste dag en heb er 7 jaar gewoondquote:Op donderdag 18 december 2008 05:26 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgens allemaal!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |