Val je op z'n hoedje? Of op z'n bakkebaarden?quote:Op donderdag 18 december 2008 04:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot hij het weer gaat doen.

Yup, alleen zonder lippenstift!quote:Op donderdag 18 december 2008 04:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Komt eraan
Voldoet dit:
[ afbeelding ]

Ah, dacht al dat ik je ergens van kendequote:Op donderdag 18 december 2008 04:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er al wel eens geweest. Zat ooit op VOL, maar dat werd een verzuurde toestand.

Die mag je zelf aanbrengen naar keuze inderdaadquote:Op donderdag 18 december 2008 04:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yup, alleen zonder lippenstift!

Hierbij is jouw niveau al aangegeven. Je mocht nix van Snapnix.quote:Op donderdag 18 december 2008 04:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben er al wel eens geweest. Zat ooit op VOL, maar dat werd een verzuurde toestand.

Ja ziets heb ik ook!quote:Op donderdag 18 december 2008 04:32 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ah, dacht al dat ik je ergens van kende

Rug eigenlijk maar 2 dagen last van gehad, nu oor, maar ga zo even neusspray halen, schijnt te helpen ofzoquote:Op donderdag 18 december 2008 04:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ziets heb ik ook!
Hoe is het met je rug?

quote:Op donderdag 18 december 2008 04:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Die mag je zelf aanbrengen naar keuze inderdaad

Ik ben nooit in aanvaring geweest met Snaptnix. En verder boeit jouw inschatting van mijn niveau ook niet.quote:Op donderdag 18 december 2008 04:33 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hierbij is jouw niveau al aangegeven. Je mocht nix van Snapnix.

Rug, nu oor....quote:Op donderdag 18 december 2008 04:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rug eigenlijk maar 2 dagen last van gehad, nu oor, maar ga zo even neusspray halen, schijnt te helpen ofzo

quote:Op donderdag 18 december 2008 04:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Rug eigenlijk maar 2 dagen last van gehad, nu oor, maar ga zo even neusspray halen, schijnt te helpen ofzo

Nee, gewoon oorpijn, met name bij neus snuiten of oor clearenquote:Op donderdag 18 december 2008 04:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rug, nu oor....
Zal wel een kloppend geluid (soort van ruis) zijn.
Toch?

Tja, uhhhh, dan heb je toch een klein probleem.quote:Op donderdag 18 december 2008 04:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben nooit in aanvaring geweest met Snaptnix. En verder boeit jouw inschatting van mijn niveau ook niet.

Ik zou zo graag willen leren duiken, maar ik kan gewoon niet klaren.quote:Op donderdag 18 december 2008 04:37 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, gewoon oorpijn, met name bij neus snuiten of oor clearen

Heb wat op internet gezocht en oordruppels schijnen ook niet echt fantastisch te zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 04:38 schreef Recce het volgende:
Neusspray is bovendien ook niet heel erg gezond als je het teveel gebruikt. Er schijnt zelfs een verslavend effect te zijn.

Ik voel het zelfs wel eens in een lift! Gelukkig heb ik al heel lang geen oorontsteking gehad, dat zou ik LekkerSimpel zelfs niet eens toewensen.quote:Op donderdag 18 december 2008 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen leren duiken, maar ik kan gewoon niet klaren.
(Als in op mijn neus blazen zodat mijn oren vrij zijn.)
Ik heb ook veel last bij vliegen.

Eerste keer dat ik ging duiken lukte het ook een paar keer niet, maar uiteindelijk toch geluktquote:Op donderdag 18 december 2008 04:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zou zo graag willen leren duiken, maar ik kan gewoon niet klaren.
(Als in op mijn neus blazen zodat mijn oren vrij zijn.)
Ik heb ook veel last bij vliegen.

Moet je eens de eerste links in dit topic bekijken: Haal hier je herinneringen op aan Jiskefet.....
 Moet je eens de eerste links in dit topic bekijken: Haal hier je herinneringen op aan Jiskefet.....

quote:Op donderdag 18 december 2008 04:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik voel het zelfs wel eens in een lift! Gelukkig heb ik al heel lang geen oorontsteking gehad, dat zou ik LekkerSimpel zelfs niet eens toewensen.

Wie gaat er een keer mee met AOW?quote:Op donderdag 18 december 2008 04:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik ging duiken lukte het ook een paar keer niet, maar uiteindelijk toch gelukt

Je oren laten uitspuiten, dat zuigt niet, maar is nog erger.quote:Op donderdag 18 december 2008 04:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja idd ook in de lift!
Wij hadden op huwelijksreis oorontsteking! We hadden een ding voor de digitale camera, waarmee je onder water kon,
super cool dus de hele tijd onder water. Maar het was zo een zwembad met een bar erin, en het schijnt dat mensen dan in het water zeiken, en dat met een graad of 35 broeinest van bacterieen.
samenvatting: Oorontsteking zuigt

Heb ik al eens gedaan.quote:Op donderdag 18 december 2008 04:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je oren laten uitspuiten, dat zuigt niet, maar is nog erger.

Ik had als kind vaak last van oorontstekingen en dat was echt een hel. Uiteindelijk hebben ze maar buisjes ergens in mijn oor gemonteerd, zodat de druk eraf kon. Sindsdien heb ik nooit meer een oorontsteking gehad, maar het gevoel kan ik me nog zeer goed herinneren.quote:Op donderdag 18 december 2008 04:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja idd ook in de lift!
Wij hadden op huwelijksreis oorontsteking! We hadden een ding voor de digitale camera, waarmee je onder water kon,
super cool dus de hele tijd onder water. Maar het was zo een zwembad met een bar erin, en het schijnt dat mensen dan in het water zeiken, en dat met een graad of 35 broeinest van bacterieen.
samenvatting: Oorontsteking zuigt

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |