Je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kijk nooit op die lijstjes........![]()
boeit me ook voor geen meter eigenlijk,
ik denk maar zo.......
als ik hoog sta was het vast gezellig...... en als ik niet op de lijst sta had ik waarschijnlijk iets anders te doen
waar ik dus niet mee wil zeggen ''iets beters''![]()
misschien heb ik die dag mijn keukenkastjes wel gesopt weet ik veel......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mogguh TwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Ik wil je niet naar bed toe 'jagen'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik zal maar heel eerlijk zijn, ik ben een beetje laks.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus jij houdt me vanaf nu op de hoogte?
Mwoah, wees maar niet bang! Ik ga vanezelf, als ik zin heb!quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wil je niet naar bed toe 'jagen'...
Huisjes kijken, af en toe een youtubeje, en Cc staat hier aan, maar ik kijk niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb inmiddels al een poosje Man bijt Hond verruilt voor de 3fm marathon.
Wat doen jullie ondertussen?
Op zoek of gewoon omdat het leuk is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huisjes kijken, af en toe een youtubeje, en Cc staat hier aan, maar ik kijk niet.
Me too.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ze slapen?Had deze post gemist.
![]()
Slaap lekker Fan!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |