Je hebt groot gelijk.quote:Op zaterdag 27 december 2008 03:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ik kijk nooit op die lijstjes........![]()
boeit me ook voor geen meter eigenlijk,
ik denk maar zo.......
als ik hoog sta was het vast gezellig...... en als ik niet op de lijst sta had ik waarschijnlijk iets anders te doen
waar ik dus niet mee wil zeggen ''iets beters''![]()
misschien heb ik die dag mijn keukenkastjes wel gesopt weet ik veel......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Mogguh TwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]!
Ik wil je niet naar bed toe 'jagen'...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik zal maar heel eerlijk zijn, ik ben een beetje laks.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dus jij houdt me vanaf nu op de hoogte?
Mwoah, wees maar niet bang! Ik ga vanezelf, als ik zin heb!quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:12 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik wil je niet naar bed toe 'jagen'...
Huisjes kijken, af en toe een youtubeje, en Cc staat hier aan, maar ik kijk niet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb inmiddels al een poosje Man bijt Hond verruilt voor de 3fm marathon.
Wat doen jullie ondertussen?
Op zoek of gewoon omdat het leuk is?quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huisjes kijken, af en toe een youtubeje, en Cc staat hier aan, maar ik kijk niet.
Me too.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is ze slapen?Had deze post gemist.
![]()
Slaap lekker Fan!![]()
Op zoek, huur, en per snel!quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:18 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Op zoek of gewoon omdat het leuk is?
Heb jij je eigenlijk al wel fatsoenlijk voorgesteld?quote:
Ok welkom!quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:29 schreef Twerk het volgende:
Psychopaat
Techno
Filosofie
Engels voetbal
Wodka
Verknipt dag en nacht ritme.. Thats it.
Typen Serial killers + kenmerken.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
En psychopaat, hoe uit zich dat?
quote:
You tooquote:
Naja, ik zie er liever een docu over ofzo, zoals Most Evil bijvoorbeeld, als je dat kent.quote:Op zaterdag 27 december 2008 04:49 schreef Twerk het volgende:
Nee idd, maar vind je het wat? xd.. En ja.. dat topic vind ik cool,, Zal er binnenkort wat aan bijdragen.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-8024740156658314037&ei=V6dVSYDuI46cqALgsdX2Cw&q=zodiac+killer&hl=nlquote:Op zaterdag 27 december 2008 04:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Naja, ik zie er liever een docu over ofzo, zoals Most Evil bijvoorbeeld, als je dat kent.
Of in een boek bv, dat je wordt uitgedaagd om je te identificeren, de spanning die dat creëert.
Liever dan een klinische analyse van het fenomeen.
Ik vang de dag aan met koffie, nog meer koffie, drie kwartier fietsen en een supermarktbezoek. De rest van de dag vult zich vast vanzelf.quote:Het is helder en de dag begint koud. De temperatuur ligt vanochtend in eerste instantie tussen min 3 en min 5 graden. De wind komt uit het oosten en is landinwaarts overwegend matig, 3 tot 4 Bft, aan zee soms vrij krachtig, windkracht 5. Overdag neemt de wind in het noorden wat in kracht af. Verder komen er geregeld wolkenvelden voor maar de kans op neerslag is minimaal. Het blijft waarschijnlijk overal droog. In het zuiden van het land schijnt de zon uitbundig. De temperatuur kan in de middag nog net boven het vriespunt uitkomen, het maximum ligt rond 0 graden. Aan het einde van de middag en 's avonds lossen de wolken in het noorden langzaam op en verder vriest het weer overal.
De supermarkt.. verder alles goed?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Goedemorgen, op deze wonderschone zaterdag waarin riolen overuren maken van al het consumptieve gedrag der Nederlanders en de vrieskou nog even aan gaat zetten bij het naderen van het ochtendgloren.
Een gure dag staat ons te wachten, moet je naar buiten, kleed je lekker warm aan!
[..]
Ik vang de dag aan met koffie, nog meer koffie, drie kwartier fietsen en een supermarktbezoek. De rest van de dag vult zich vast vanzelf.
Iedereen veel plezier gewenst!
Waar doe jij je boodschappen dan en wat is je probleemquote:Op zaterdag 27 december 2008 06:15 schreef Twerk het volgende:
[..]
De supermarkt.. verder alles goed?
Is dat een vraag?quote:Op zaterdag 27 december 2008 06:24 schreef Twerk het volgende:
Heb je enig idee hoe laat het is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |