Yepquote:
Loop maar weer wegquote:Op woensdag 28 januari 2009 13:24 schreef CarOnline het volgende:
Nou, ik ga wat doen.
Veel plezier met mn topic
Que is dat?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Que?
Gewoon je hand in de lucht doen, zwaaien en zeggen: Goedemorgen liesje?
Goedemorgen Liesjequote:Op woensdag 28 januari 2009 13:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Que?
Gewoon je hand in de lucht doen, zwaaien en zeggen: Goedemorgen liesje?
Ik doe aan gevoelsmatige tijden, dingen als biologisch ritme enzo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:57 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Goedemorgen Liesje![]()
(ondanks dat het middag is, natuurlijk)
Was vandaag die "zakelijke afspreek?" Of loop ik alweer een paar dagen achter/voor?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:04 schreef Copycat het volgende:
Leuk. Tien minuten in de file staan op een stukje dat normaliter tien minuten rijden is.
Gelukkig kon ik binnensneaken zonder dat iemand in de gaten had dat mijn pauze anderhalf uur duurde.
Ja. Ging goed, maar ze moeten eerst nog de pitch winnen voordat er überhaupt een opdracht komt. Maar als ze die pitch winnen, dan ligt er meteen flink wat werk.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
Was vandaag die "zakelijke afspreek?" Of loop ik alweer een paar dagen achter/voor?
Als het wel vandaag was, hoe ging het?
Ik denk dat mijn broer op dit moment de polonaise loopt op de bouw.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
![]()
Stevens ook de laan uit. Gaat lekker. ( <--- voetbal).
Loop maar weer weg!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Gert het volgende:![]()
Dat doen ze daar elke dag toch?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn broer op dit moment de polonaise loopt op de bouw.
Doet Barry tegenwoordig voetbal?quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Gert het volgende:
![]()
Oh dit is mijn topic en in mijn topic mag er niet over voetbal gepraat worden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Gert het volgende:![]()
Goeie choreogrrafiee! Let op die baine.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Doet Barry tegenwoordig voetbal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |