Ik dachtergens gelezen te hebben dat de vorige eigenlijk nr 4 was? Vandaar.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het een soort traditie dat dat nummer op 005 blijt hangen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Kloptquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dachtergens gelezen te hebben dat de vorige eigenlijk nr 4 was? Vandaar.
Dat # en de SC fixt Brandy wel ff.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]Ja hoor, ik ben de beroerdste nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben aan het nadenken over mijn volgende posting.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:29 schreef Marrije het volgende:
Wat is het rustig hier. Is iedereen vanavond ook nog sinterklaas aan het vieren?
Nee, dat feest is morgen weerquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:29 schreef Marrije het volgende:
Wat is het rustig hier. Is iedereen vanavond ook nog sinterklaas aan het vieren?
En wordt het wat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben aan het nadenken over mijn volgende posting.
Peterquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben aan het nadenken over mijn volgende posting.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
KZ![]()
(geleerd in therapie: spiegelen)
Ik had het gewoon op Marktplaats gezet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
enne ik zou ook niet weten wat ik met dat spul had gemoeten als ik het had gewonnen
ik had het waarschijnlijk onder jullie verloot ofzo......
Heel mooi !quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had het gewoon op Marktplaats gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |