Ik dachtergens gelezen te hebben dat de vorige eigenlijk nr 4 was? Vandaar.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het een soort traditie dat dat nummer op 005 blijt hangen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Kloptquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dachtergens gelezen te hebben dat de vorige eigenlijk nr 4 was? Vandaar.
Dat # en de SC fixt Brandy wel ff.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]Ja hoor, ik ben de beroerdste nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben aan het nadenken over mijn volgende posting.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:29 schreef Marrije het volgende:
Wat is het rustig hier. Is iedereen vanavond ook nog sinterklaas aan het vieren?
Nee, dat feest is morgen weerquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:29 schreef Marrije het volgende:
Wat is het rustig hier. Is iedereen vanavond ook nog sinterklaas aan het vieren?
En wordt het wat?quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben aan het nadenken over mijn volgende posting.
Peterquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben aan het nadenken over mijn volgende posting.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
KZ![]()
(geleerd in therapie: spiegelen)
Ik had het gewoon op Marktplaats gezet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:49 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
enne ik zou ook niet weten wat ik met dat spul had gemoeten als ik het had gewonnen
ik had het waarschijnlijk onder jullie verloot ofzo......
Heel mooi !quote:
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik had het gewoon op Marktplaats gezet.
en hoe voel jij je??quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, dit is het therapisten-feelgood-hoekje. Wat doe ik hier ook?
ja ook niks eigenlijk moet iedereen voor zich uitmaken,quote:
Tetten kiekenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat doe ik hier ook?
Nou, jij en ik hebben post gehad vanavond.quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
als ik haar was zou ik eens in de spiegel kijken en ook enige zelfreflectie gaan toepassen.
Vertelquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee, dit is het therapisten-feelgood-hoekje. Wat doe ik hier ook?
Ja, de rel lijkt een beetje uit te doven, dus enige olie op het vuur gooien kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
en gatsie gaan we het nou de hele avond daar over hebben
Neuh, het is totaal niet interessant, pas toen ik moest terug lezen zag ik de consternatiequote:Op zaterdag 6 december 2008 21:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja ook niks eigenlijk moet iedereen voor zich uitmaken,
en gatsie gaan we het nou de hele avond daar over hebben
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de rel lijkt een beetje uit te doven, dus enige olie op het vuur gooien kan geen kwaad.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neuh, het is totaal niet interessant, pas toen ik moest terug lezen zag ik de consternatie
Vond het gewoon leuk als CarO zou winnen en vind ook dat ze dat verdiend heeft en wat ze met de prijzen doet zal me aan m'n reet roesten ofzo
En klote dat ik hier gvd mee leesquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Klote dat Floor uit popstars is en dat arrogante ventje Sydney gewoon mag blijven.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, de rel lijkt een beetje uit te doven, dus enige olie op het vuur gooien kan geen kwaad.
quote:
Mooi zo, ik vind die griet echt 3 x niks, dat jochie 2 x niks dus die mag daarna.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Klote dat Floor uit popstars is en dat arrogante ventje Sydney gewoon mag blijven.
Owja, jij kijkt af en toe dingen terug. Eigenlijk zou iedereen zijn post in een spoiler moeten plaatsen, want stel voor dat Manu het niet weten wil...quote:
Nietquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
we mogen ze niet meer laten zien hier.....
Jawel hoor. Alléén hier. Niet elders binnen GC.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
we mogen ze niet meer laten zien hier.....
Jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:
Ik heb er 4 mogen open maken en 1 is op en nu ga ik Popstars kijken, want ik ben zo benieuwd wie er uitflikkerdquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik zat in de auto toen de 0-2 viel, vlak voor rust. Ik dacht nog: dat wordt wéér geen bier voor Manu. maar dat viel dus mee uiteindelijk.![]()
Zeg dat wél. Ik kan geen notes meer lezen, geen edits meer bekijken, niet meer door slotjes heen posten. Ik ben net zo'n pauper als jullie.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
CarO. Het is wel ff wennen, Gert in 't zwart
.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alléén hier. Niet elders binnen GC.
Dus eh... vrede op aaade, vrehede op aaaarde.![]()
[ afbeelding ]
Zet het dan fukcing hell even in een spoilerquote:
Gelukkig hebben we het daar niet over gehad hier.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik heb er 4 mogen open maken en 1 is op en nu ga ik Popstars kijken, want ik ben zo benieuwd wie er uitflikkerd
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jeuuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
M'n liefje, m'n redder, m'n hunk. m'n held, m'n sport maat, m'n steun en toeverlaat
En hoe zat dat dan met dat dode paard dat niet mocht? Die was buiten dit topic geplaatst? Dat heb ik ff niet meegekregen namelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:07 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook niet meegekregen. Maar erg ranzige of schokkende plaatjes worden hier weggehaald.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
En hoe zat dat dan met dat dode paard dat niet mocht? Die was buiten dit topic geplaatst? Dat heb ik ff niet meegekregen namelijk.
Tsja, daar ga jequote:
[..]
Wel een leuk plaatje met kerstsfeer, vind ik dan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo gotverdegatver![]()
Niks geen heelijke feestbillen![]()
Ok, duidelijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet meegekregen. Maar erg ranzige of schokkende plaatjes worden hier weggehaald.
En dat met die tieten, dat is omdat veel GC'erts op hun werk FOK!-ken. Dus het verzoek is om dat zoveel mogelijk beperkt te houden. Zondat dat het nu echt ook helemaal verboden is. Maar: het is nu weekend dus NSFW-pics mogen nu best, vind ik.
Nee sorry, deze hebben enorme puistenreten, dus ik dacht dat doen we maar niet.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zo gotverdegatver![]()
Niks geen heelijke feestbillen![]()
Dat was een dood rottend paard. Ik weet niet meer waarom die geplaatst werd maar ik heb geen zin om terug te lezen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
En hoe zat dat dan met dat dode paard dat niet mocht? Die was buiten dit topic geplaatst? Dat heb ik ff niet meegekregen namelijk.
In vista zit al een firewallquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, hoi, ik ben er weer
Probeer zone alarm te installeren. GoddamitMaar het is opgelost, ik heb gewonnen en proost en tieten enzo
Ah, ok, die viel dus onder de noemer schokkend.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat was een dood rottend paard. Ik weet niet meer waarom die geplaatst werd maar ik heb geen zin om terug te lezen.
Waarom zou ik daar op vertrouwen?quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In vista zit al een firewall.
Ik hoefde het recept niet ofzo.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ok, die viel dus onder de noemer schokkend.
Met de kanttekening dat dit weliswaar ook meegenomen is in de besprekingen toen wij nog mod waren, maar dat dit nu zonder enige autoriteit mijnerzijds is neergepend.quote:
Men neme een klemtang, een priem en een jerrycan benzin... o, niét! Sorry.quote:
Waarom zou je zonealarm wel vertrouwenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Waarom zou ik daar op vertrouwen?
En waar is de tijd van de innige begroetingen enzo Piet![]()
Hoi Pietje!
![]()
Klopt lief Petertje, maar zwarte Gert kon misschien niet kiezen tusen kertst tetten of megageile billenquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee sorry, deze hebben enorme puistenreten, dus ik dacht dat doen we maar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
ik zie liever tieten dan dat dode paard.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:04 schreef blomst het volgende:
[..]
ik zie liever tieten dan dat dode paard.
Als het goed is zie je de sintjummy niet meer.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
Komt er nog een kerstexemplaar van je ava blommetje?
Ik zie Sintjummie nog wel Blomstquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Als het goed is zie je de sintjummy niet meer.
of zie je hem nog? dan moet ik het nog even aanpassen.
Nee hoor, de sint is wegquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:09 schreef blomst het volgende:
[..]
Als het goed is zie je de sintjummy niet meer.
of zie je hem nog? dan moet ik het nog even aanpassen.
Nu niet meer als het goed isquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zie Sintjummie nog wel Blomst
Allang niet meer LS. Pestkopquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van linksonderin komt er steeds een sint in beeld
Oeh heb je ook de topzender TV Oranjequote:Op zaterdag 6 december 2008 22:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij genieten nog even van het totale zenderpakket van ons pas aangeschafte digitale tv. Tros Piratenfestijn vanuit Lutjebroek![]()
Hilarische tv
JAAAAAA!quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oeh heb je ook de topzender TV Oranje![]()
![]()
![]()
Word je helemaal vrolijk van
Nu niet meer tovh?quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Van linksonderin komt er steeds een sint in beeld
Vind dat ook altijd genietenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
JAAAAAA!Stond net iemand op een tropisch eiland in een fluor groene broek iets in het weet niet wat voor taal te zingen. ge-wel-dig!
Buona sera Bart, nieuw hokje, vind het nog vrij kil hier, stook de kachel maar eens op.quote:Op zaterdag 6 december 2008 23:27 schreef dieenebart het volgende:
Hello!![]()
Is het gezellig of moeten we rellen?
het is 4/6 gezellig, voor de rest mag je rellenquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:27 schreef dieenebart het volgende:
Hello!![]()
Is het gezellig of moeten we rellen?
Jij wil te graagquote:Op zaterdag 6 december 2008 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Ow Bart, doe beide maar.![]()
Tot maandag KZ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |