quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart? Heb je Linda ook kunnen bereiken?
Die kwam alleen maar los als er een feest was en anders was het een HOERENZOOIIIIIII
aaaaaaaaaaah Lindaquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Bart? Heb je Linda ook kunnen bereiken?
Die kwam alleen maar los als er een feest was en anders was het een HOERENZOOIIIIIII
en wat heb je je collega's gezegd? Tot strax? Weekend is echt zo voorbij!quote:
Nog een week, hè?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:44 schreef versabommie het volgende:
en wat heb je je collega's gezegd? Tot strax? Weekend is echt zo voorbij!
Met dat te kleine broekie van haar, een te kleine hotpensquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
[..]
aaaaaaaaaaah Linda![]()
![]()
Verreweg mijn favorietste BB-deelnemer EVAH!![]()
quote:
ze was geil, ze hield van feest, ze wist niet wanneer ze meer dan genoeg alcohol op had en ze wist een goede rel te startenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met dat te kleine broekie van haar, een te kleine hotpens![]()
He jammer nou die zachte G maakt het net een tikkie ordinairquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze was geil, ze hield van feest, ze wist niet wanneer ze meer dan genoeg alcohol op had en ze wist een goede rel te starten![]()
ohwja en ik heb een enorme zwak voor vrouwen met een zachte g
Ik had niet anders gewild!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:00 schreef versabommie het volgende:
soms heel soms vind ik je een beetje stom ....
maargoed.. ik wrijf het er de komende week nog wel in
Linda is er gewoon uitgescript. Die had gewoon schijt aan de regels.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
ze was geil, ze hield van feest, ze wist niet wanneer ze meer dan genoeg alcohol op had en ze wist een goede rel te starten![]()
Ben ik het niet helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
He jammer nou die zachte G maakt het net een tikkie ordinair
Dus Kally was jouw favoriet bij CBML?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
zachte g maakt nog niet favorietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus Kally was jouw favoriet bij CBML?
gewild...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had niet anders gewild!
Of verwacht.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
zachte g maakt nog niet favoriet
quote:
Zijn we tóch nog compleet vandaag!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar niet te hard, dat vindt mijn hoofd niet fijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |