Die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar jij woont, ik heb ooit een foto geplaats van mijn uitzicht
Ohja, verkeerde volgordequote:Op woensdag 17 december 2008 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziektes in jouw richting voor die combinatie, heiden!
Ik sta al tijden op 31 notes, daar mag best wat bij.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:40 schreef Coos het volgende:
Dus dat gaat je 'notes' kosten mannetje.
Mijn zegen heb je.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sta al tijden op 31 notes, daar mag best wat bij.
Maar ik stel bij deze voor voortaan deze OP te gebruiken.
Mogge Manuquote:
Er is geen smiley voor: "ik neuk alles dat tieten heeft"quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 02:40 schreef Coos het volgende:
Maar ik denk wel dat je klachten krijgt Peter. Mensen hebben uren zitten pielen voor die OP met al die ava's en geheime achtergrondinformatie 'on the side'.
Dus dat gaat je 'notes' kosten mannetje.
Nou ja!!! Ik heb onderhand ook tieten van al dat lekkere eten!!quote:Op woensdag 17 december 2008 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is geen smiley voor: "ik neuk alles dat tieten heeft"
Ik kan dit voor je regelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sta al tijden op 31 notes, daar mag best wat bij.
Maar ik stel bij deze voor voortaan deze OP te gebruiken.
Hallo niet overheen lullen!! We hadden het over die foto van je uitzicht!!quote:Op woensdag 17 december 2008 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ls heeft het orgineel nog, las ik laatst!
Waar kan je dat zien en hoeveel heb ik er?quote:
Rechtsboven op abonnementen klikken, en daarna op notes opvragen.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien en hoeveel heb ik er?
Misschien heeft Huub een smiley voor jequote:Op woensdag 17 december 2008 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is geen smiley voor: "ik neuk alles dat tieten heeft"
Voor de rest is deze volgorde perfect.
Ik heb geen abo dus die kliks werken niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rechtsboven op abonnementen klikken, en daarna op notes opvragen.
Alsof ik wel een abo heb.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen abo dus die kliks werken niet.
Druif, gewoon klikken met je barstquote:Op woensdag 17 december 2008 02:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen abo dus die kliks werken niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |