Die heb ik niet gezien.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af waar jij woont, ik heb ooit een foto geplaats van mijn uitzicht
Ohja, verkeerde volgordequote:Op woensdag 17 december 2008 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ziektes in jouw richting voor die combinatie, heiden!
Ik sta al tijden op 31 notes, daar mag best wat bij.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:40 schreef Coos het volgende:
Dus dat gaat je 'notes' kosten mannetje.
Mijn zegen heb je.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sta al tijden op 31 notes, daar mag best wat bij.
Maar ik stel bij deze voor voortaan deze OP te gebruiken.
Mogge Manuquote:
Er is geen smiley voor: "ik neuk alles dat tieten heeft"quote:
quote:Op woensdag 17 december 2008 02:40 schreef Coos het volgende:
Maar ik denk wel dat je klachten krijgt Peter. Mensen hebben uren zitten pielen voor die OP met al die ava's en geheime achtergrondinformatie 'on the side'.
Dus dat gaat je 'notes' kosten mannetje.
Nou ja!!! Ik heb onderhand ook tieten van al dat lekkere eten!!quote:Op woensdag 17 december 2008 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is geen smiley voor: "ik neuk alles dat tieten heeft"
Ik kan dit voor je regelen.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik sta al tijden op 31 notes, daar mag best wat bij.
Maar ik stel bij deze voor voortaan deze OP te gebruiken.
Hallo niet overheen lullen!! We hadden het over die foto van je uitzicht!!quote:Op woensdag 17 december 2008 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ls heeft het orgineel nog, las ik laatst!
Waar kan je dat zien en hoeveel heb ik er?quote:
Rechtsboven op abonnementen klikken, en daarna op notes opvragen.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien en hoeveel heb ik er?
Misschien heeft Huub een smiley voor jequote:Op woensdag 17 december 2008 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is geen smiley voor: "ik neuk alles dat tieten heeft"
Voor de rest is deze volgorde perfect.
Ik heb geen abo dus die kliks werken niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rechtsboven op abonnementen klikken, en daarna op notes opvragen.
Alsof ik wel een abo heb.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen abo dus die kliks werken niet.
Druif, gewoon klikken met je barstquote:Op woensdag 17 december 2008 02:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen abo dus die kliks werken niet.
Nog meer geheimtaal. Ik word er gestoord van!quote:Op woensdag 17 december 2008 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Druif, gewoon klikken met je barst
2 ? Geloof je het zelf? Jij zit al 20 jaar langer op fok! en ik heb er 10quote:Op woensdag 17 december 2008 02:54 schreef Coos het volgende:
Jah..... ik zie het al. Ik heb er twee. Wat kan je er mee?
Alweer een Audi A6 winnen?
Ja echt 2. Kijk zelf maar.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2 ? Geloof je het zelf? Jij zit al 20 jaar langer op fok! en ik heb er 10
Wat we deze kerstvakantie gaan doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
Echt, waar hebben jullie het over?
niemand, ik verander gewoon om de zoveel minuten die kutwiki pagina van LS.quote:
Ja welke dag in de kerstvakantie gaan wij in een kroeg mijn problemen verzuipen?quote:Op woensdag 17 december 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat we deze kerstvakantie gaan doen.
Ja, het staat er een beetje lullig.
wordquote:Op woensdag 17 december 2008 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog meer geheimtaal. Ik word er gestoord van!![]()
Manu weer "het ventje"?
Dan moet je morgen ........ effe voor rotte vis uitmaken.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
AAAAAAAAAH notes, ik wil ook zo graag een note
Het kost wel een boycot van LS, van maximaal enkele weken.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
niemand, ik verander gewoon om de zoveel minuten die kutwiki pagina van LS.
Ten eerste omdat ik de huidige op goed vind.
Ten tweede omdat LS een ongesteld teefje is zonder humor die een schop in zijn vagina verdient.
23 maart.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja welke dag in de kerstvakantie gaan wij in een kroeg mijn problemen verzuipen?
Nâh...zo kan ie wel weer tegen LS.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
niemand, ik verander gewoon om de zoveel minuten die kutwiki pagina van LS.
Ten eerste omdat ik de huidige op goed vind.
Ten tweede omdat LS een ongesteld teefje is zonder humor die een schop in zijn vagina verdient.
De groetjes aan Viezelieze.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:02 schreef liesje1979 het volgende:
Doe in de volgende OP mij es de groetjes ofzo?
BrandXquote:Op woensdag 17 december 2008 03:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Dan moet je morgen ........ effe voor rotte vis uitmaken.
Daar bellen we nog over Liesquote:Op woensdag 17 december 2008 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja welke dag in de kerstvakantie gaan wij in een kroeg mijn problemen verzuipen?
Met mijn OP hebben zich ook een hoop mensen beziggehouden hoor.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:05 schreef Coos het volgende:
Naast LS hebben een hoop mensen zich met die OP beziggehouden
Meervoudige schizofrenie??quote:Op woensdag 17 december 2008 03:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met mijn OP hebben zich ook een hoop mensen beziggehouden hoor.
quote:Op woensdag 17 december 2008 03:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De groetjes aan Viezelieze.
Alsjeblieft.
ps: zo doe je quotes.
Allemaal tegelijk?quote:Op woensdag 17 december 2008 03:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Met mijn OP hebben zich ook een hoop mensen beziggehouden hoor.
Dan gil je maar uit het raamquote:Op woensdag 17 december 2008 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik ben niet zo goed in bellen
Ik heb een tante die kan al helemaal naar frankrijk bellen.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Heb je wel je badmuts op?quote:Op woensdag 17 december 2008 03:11 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand ff waarschuwen wanneer we op het hoogtepunt zitten?
Want ik wil graag op het hoogtepunt mijn computer uitschakelen en gaan slapen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 03:11 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand ff waarschuwen wanneer we op het hoogtepunt zitten?
Want ik wil graag op het hoogtepunt mijn computer uitschakelen en gaan slapen.
quote:Op woensdag 17 december 2008 03:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Tjeez, naar Frankrijk?quote:Op woensdag 17 december 2008 03:11 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb een tante die kan al helemaal naar frankrijk bellen.
Straks?quote:Op woensdag 17 december 2008 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2008 03:22 schreef Coos het volgende:
Die Ian_nicht is ook al van zijn paard gevallen.![]()
Manu jou beurt.
NCIS, House, CSI en dan Prison Breakquote:Op woensdag 17 december 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Wat kijk je?
En waar zit jij tussendoor?quote:Op woensdag 17 december 2008 03:39 schreef liesje1979 het volgende:
Wat kijk je?
Zal ik vast even zeggen hoe het afloopt?quote:
Ik dacht dat jij al in een komma lag!quote:Op woensdag 17 december 2008 03:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben zo`n verschrikkelijk zielig filmpje tegengekomen.![]()
Neenquote:Op woensdag 17 december 2008 03:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Zal ik vast even zeggen hoe het afloopt?
Die kutGert!quote:Op woensdag 17 december 2008 03:46 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Neen, ik heb expres niet terug gelezen
quote:Op woensdag 17 december 2008 04:36 schreef dieenebart het volgende:
Ach jezus, zijn jullie nog wakker?
Bij mij is het pas half tien in de avond. Zit lekker in de states, het vriest hier als de ziekte![]()
Begon ergisteren, m'n vrienden noemen me nu 'Old Man Winter'... Lekker dan
Bartquote:Op woensdag 17 december 2008 04:36 schreef dieenebart het volgende:
Ach jezus, zijn jullie nog wakker?
Bij mij is het pas half tien in de avond. Zit lekker in de states, het vriest hier als de ziekte![]()
Begon ergisteren, m'n vrienden noemen me nu 'Old Man Winter'... Lekker dan
quote:Op woensdag 17 december 2008 04:43 schreef fanvanheteersteuur het volgende:zo was even een lang wegtrekkertje
![]()
Hoi Bart Lies en Manu
goeiemorgen.........
Dat dus, denk dat ik aan het eind van de ochtend nog even ga slapenquote:
Ja super!!! Vreemd om hier weer te zijn, het zijn namelijk hartstikke leuke mensen en bijzonder gastvrij. Maar het blijft een vreemd land. Overal dikke vadsige mensen. Vanmiddag een pizza'tje wezen eten met m'n ouwe buurjongen. Die is inmiddels getrouwd, dat is helemaal de traditie hier vordat je dertig wordt. Enneh... scheiden doen ze niet aanquote:Op woensdag 17 december 2008 04:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Bart!
Heb je het naar je zin?
scheiden doen ze niet aan ?quote:Op woensdag 17 december 2008 04:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja super!!! Vreemd om hier weer te zijn, het zijn namelijk hartstikke leuke mensen en bijzonder gastvrij. Maar het blijft een vreemd land. Overal dikke vadsige mensen. Vanmiddag een pizza'tje wezen eten met m'n ouwe buurjongen. Die is inmiddels getrouwd, dat is helemaal de traditie hier vordat je dertig wordt. Enneh... scheiden doen ze niet aan
Beetje?quote:Op woensdag 17 december 2008 04:46 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ben jij de hele nacht aan het baggeren geweest?
truste \bart en veel plezier daar........quote:Op woensdag 17 december 2008 04:51 schreef dieenebart het volgende:
Wel weer mooi geweest mensen, ik duik er ook lekker in. Morgen weer een lange, lange dag vakantie houden en kijken naar de sneeuwval. Oh ja, gisteren Catcher in the Rye gekocht, maar ik heb hem al bijna weer uit. Het zijn ook maar 214 lullige bladzijdes.
truste of goedemorgen allen!![]()
quote:Op woensdag 17 december 2008 04:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja super!!! Vreemd om hier weer te zijn, het zijn namelijk hartstikke leuke mensen en bijzonder gastvrij. Maar het blijft een vreemd land. Overal dikke vadsige mensen. Vanmiddag een pizza'tje wezen eten met m'n ouwe buurjongen. Die is inmiddels getrouwd, dat is helemaal de traditie hier vordat je dertig wordt. Enneh... scheiden doen ze niet aan
ah.......... Jaap ......... !quote:Op woensdag 17 december 2008 04:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik ben een heul erg slecht mens! Fijn dat je het fijn hebt, en ik wilde wachten tot je het las, maar je interview met Jaap was tof, geef hem een kus van me als je hem weer spreekt!
quote:Op woensdag 17 december 2008 04:55 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ah.......... Jaap ......... !
ik heb een hersen scan van Jaap![]()
wil je hem zien........... LS zou Jaap eigenlijk even moeten waarschuwen dat zijn medisch dossier
is uitgelekt........![]()
DIT IS HEM DE HERSEN SCAN VAN JAAP
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |