Misschien heeft Huub een smiley voor jequote:Op woensdag 17 december 2008 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er is geen smiley voor: "ik neuk alles dat tieten heeft"
Voor de rest is deze volgorde perfect.

Ik heb geen abo dus die kliks werken niet.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:50 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Rechtsboven op abonnementen klikken, en daarna op notes opvragen.

Alsof ik wel een abo heb.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen abo dus die kliks werken niet.

Druif, gewoon klikken met je barstquote:Op woensdag 17 december 2008 02:52 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb geen abo dus die kliks werken niet.

Nog meer geheimtaal. Ik word er gestoord van!quote:Op woensdag 17 december 2008 02:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Druif, gewoon klikken met je barst

2 ? Geloof je het zelf? Jij zit al 20 jaar langer op fok! en ik heb er 10quote:Op woensdag 17 december 2008 02:54 schreef Coos het volgende:
Jah..... ik zie het al. Ik heb er twee. Wat kan je er mee?
Alweer een Audi A6 winnen?

Ja echt 2. Kijk zelf maar.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
2 ? Geloof je het zelf? Jij zit al 20 jaar langer op fok! en ik heb er 10

Wat we deze kerstvakantie gaan doen.quote:Op woensdag 17 december 2008 02:58 schreef liesje1979 het volgende:
Echt, waar hebben jullie het over?

niemand, ik verander gewoon om de zoveel minuten die kutwiki pagina van LS.quote:

Ja welke dag in de kerstvakantie gaan wij in een kroeg mijn problemen verzuipen?quote:Op woensdag 17 december 2008 02:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat we deze kerstvakantie gaan doen.
Ja, het staat er een beetje lullig.

wordquote:Op woensdag 17 december 2008 02:56 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog meer geheimtaal. Ik word er gestoord van!
Manu weer "het ventje"?

Dan moet je morgen ........ effe voor rotte vis uitmaken.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
AAAAAAAAAH notes, ik wil ook zo graag een note

Het kost wel een boycot van LS, van maximaal enkele weken.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:00 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
niemand, ik verander gewoon om de zoveel minuten die kutwiki pagina van LS.
Ten eerste omdat ik de huidige op goed vind.
Ten tweede omdat LS een ongesteld teefje is zonder humor die een schop in zijn vagina verdient.

23 maart.quote:Op woensdag 17 december 2008 03:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja welke dag in de kerstvakantie gaan wij in een kroeg mijn problemen verzuipen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |