Iets met voetbalquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat doe je nou????
Je doet meestal TVP
Was de Lapo niemand leest dat dus post het nog een keer ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Optiefen echt.. Dat is agressief gedrag. Moet er niks van hebben. Ooit ook es zo'n meid voor de AH gehad met hond. Hihihi kocht ik brokjes voor de hond en gaf ik haar en de hond wat .. Niet goed
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Was de Lapo niemand leest dat dus post het nog een keer ..
Mag ik een euro
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
Tot hoe laat ligt Fan voor de AH ??? Iemand
Het schijnt dat de wijn nog niet op is, dus die komt tegen een uurtje of 6 welquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
Tot hoe laat ligt Fan voor de AH ??? Iemand
Ja zag het te laat solly.. maar ik sla die zelf ook regelmatig over ..Vooral al s het traag is zoals nuquote:
Ik verwachte al dat er zo'n kwaliteitspost van je zou staan, dus ik keek even!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zag het te laat solly.. maar ik sla die zelf ook regelmatig over ..Vooral al s het traag is zoals nu
Deze gebruik ik nooit maar als uitzondering voor jouquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verwachte al dat er zo'n kwaliteitspost van je zou staan, dus ik keek even!
Heee asoquote:
Groningen Twentequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iets met voetbal
Die vieze tyfushond had binnen een paar minuten al rood moeten geven aan die Ajax belg
En is dat gunstig? Ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze gebruik ik nooit maar als uitzondering voor jou
Er is maar één markvanrinsumquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is top maal 2!
2 wijntjes,
2 nieuwe MarkvanRinsums!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |