Staan de haakjes goed?
Welkom dit is de General Chat/RLS Slow Chat# 10 .
Naammisbruik:
Er is iemand die 2 keer schreef onder de naam Tuinfluiter (nep-tuinfluiter)op de site van dgk-Huub,
ik ben teleurgesteld in diegene , je kan veel vinden, maar niet uit Fok-user naam Tuinfluiter schrijven,
dat is niet netjes en ene IQtje schreef 22:51: Je gebruikt dit blog dus als spreekbuis omdat je het daar
niet (fok) kunt neerzetten? Wat word je er wijzer van? Hoop/weet je zeker dat het gelezen wordt.
Tuinfluiter ik heb je post gelezen. Ik lees nu anderhalve week mee op dat forum.
Heb iets gelezen over medicijnen Neo, (de echte?) of is het een stok om mee te slaan,
Heb wel door dat dit heel problematisch is, maar toch iets voor daar en niet hier.
Zwanger:
Claire , ex-dgk-ster , visagiste, kapster en vrouw van dgk-Huub is 9 , 12 weken zwanger,
afgelopen zaterdag bekeken ze de echografie bij de verloskundige.
http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=132&jaar=2008&maand1213 peuters:
Fokster Liesje1979 lag de hele nacht wakker, maar ving als peuterleiders vandaag wel
13 peuters op die nog helemaal hyper waren van Sint Nicolaas.
[ Bericht 52% gewijzigd door tuinfluiter op 10-12-2008 12:44:46 (Op aanvulling, zelfs 2 dagen later.) ]