Hey Eric, alles goed? Een tijd niet gezien.quote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef DGK-Eric het volgende:![]()
![]()
Er is er één zwanger hoera HOERA, dat kun je wel zien dat is Claire!!!!
![]()
![]()
Heb Gerda wel eens vaker langs zien komen in de afgelopen jaren en ook op het autistenforum dus ik heb een héél donkerbruin vermoeden.quote:Op maandag 8 december 2008 13:28 schreef Gerda het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon heet Gert
Hoogachtend,
Gerda
Ja klinkt idd goedquote:Op maandag 8 december 2008 14:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey Eric, alles goed? Een tijd niet gezien.
Oom Eric, klinkt goed.
Ik ben heul geen autist!quote:Op maandag 8 december 2008 14:05 schreef Coos het volgende:
Heb Gerda wel eens vaker langs zien komen in de afgelopen jaren en ook op het autistenforum dus ik heb een héél donkerbruin vermoeden.![]()
Het begint met een C
Hoi Eer, je hebt ons dus weer gevonden.quote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
Er is er één zwanger hoera HOERA, dat kun je wel zien dat is Claire!!!!
![]()
![]()
In DGK was je ook al zo reuze handing....quote:Op maandag 8 december 2008 14:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja klinkt idd goedIk hou d'r van!!!!!!
Met mij ook alles goed: net een maand m'n nieuwe huis verbouwd (ja helemaal ZELF ja) en inmiddels verhuisd... Dus ik woon tussen de kartonnen dozen nu
Néééé........jij ben het niet!!!!quote:
Bij ons was er 1 versie zaterdag middag al opquote:Op maandag 8 december 2008 14:16 schreef Coos het volgende:
Boodschappie doen en ook even zo'n vogelhuisje halen Manu. Ik hoop dat ze ze nog hebben ik ben het zaterdag vergeten.
Ja, daar heb ik niks aan. Ik wil ook weten wie jij bedoelt.quote:Op maandag 8 december 2008 14:15 schreef Coos het volgende:
Néééé........jij ben het niet!!!!
Gert weet wel wie ik bedoel.
Volgens mij zijn dat minitietjes.quote:Op maandag 8 december 2008 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nou eigenlijk pas een kritisch te kijken naar die Taart voor Ian. Maar wat zitten er nou voor tenen aan die tieten?
Wat voor vogelhuisje?quote:Op maandag 8 december 2008 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij ons was er 1 versie zaterdag middag al op
Jaaaaa! Zo voelt het ook echt hehehe!! Ik kwam een paar weken geleden bij Claire d'r kapsalon ingewandeld en ze trok me meteen mee omdat ze iets moest vertellenquote:Op maandag 8 december 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Eer, je hebt ons dus weer gevonden.![]()
Echt leuk nieuws van Huub en Claire, je wordt toch een soort van oom hè?
Waar woon je nu dan, toch nog wel in Leiden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |