Hey Eric, alles goed? Een tijd niet gezien.quote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef DGK-Eric het volgende:![]()
![]()
Er is er één zwanger hoera HOERA, dat kun je wel zien dat is Claire!!!!
![]()
![]()
Heb Gerda wel eens vaker langs zien komen in de afgelopen jaren en ook op het autistenforum dus ik heb een héél donkerbruin vermoeden.quote:Op maandag 8 december 2008 13:28 schreef Gerda het volgende:
[..]
Mijn kleinzoon heet Gert
Hoogachtend,
Gerda
Ja klinkt idd goedquote:Op maandag 8 december 2008 14:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Hey Eric, alles goed? Een tijd niet gezien.
Oom Eric, klinkt goed.
Ik ben heul geen autist!quote:Op maandag 8 december 2008 14:05 schreef Coos het volgende:
Heb Gerda wel eens vaker langs zien komen in de afgelopen jaren en ook op het autistenforum dus ik heb een héél donkerbruin vermoeden.![]()
Het begint met een C
Hoi Eer, je hebt ons dus weer gevonden.quote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef DGK-Eric het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
In DGK was je ook al zo reuze handing....quote:Op maandag 8 december 2008 14:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja klinkt idd goedIk hou d'r van!!!!!!
Met mij ook alles goed: net een maand m'n nieuwe huis verbouwd (ja helemaal ZELF ja) en inmiddels verhuisd... Dus ik woon tussen de kartonnen dozen nu
Néééé........jij ben het niet!!!!quote:
Bij ons was er 1 versie zaterdag middag al opquote:Op maandag 8 december 2008 14:16 schreef Coos het volgende:
Boodschappie doen en ook even zo'n vogelhuisje halen Manu. Ik hoop dat ze ze nog hebben ik ben het zaterdag vergeten.
Ja, daar heb ik niks aan. Ik wil ook weten wie jij bedoelt.quote:Op maandag 8 december 2008 14:15 schreef Coos het volgende:
Néééé........jij ben het niet!!!!
Gert weet wel wie ik bedoel.
Volgens mij zijn dat minitietjes.quote:Op maandag 8 december 2008 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nou eigenlijk pas een kritisch te kijken naar die Taart voor Ian. Maar wat zitten er nou voor tenen aan die tieten?
Wat voor vogelhuisje?quote:Op maandag 8 december 2008 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Bij ons was er 1 versie zaterdag middag al op
Jaaaaa! Zo voelt het ook echt hehehe!! Ik kwam een paar weken geleden bij Claire d'r kapsalon ingewandeld en ze trok me meteen mee omdat ze iets moest vertellenquote:Op maandag 8 december 2008 14:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Eer, je hebt ons dus weer gevonden.![]()
Echt leuk nieuws van Huub en Claire, je wordt toch een soort van oom hè?
Waar woon je nu dan, toch nog wel in Leiden?
Dat zijn toch ook tieten?quote:Op maandag 8 december 2008 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nou eigenlijk pas een kritisch te kijken naar die Taart voor Ian. Maar wat zitten er nou voor tenen aan die tieten?
Óók raarquote:
Jaja! Ik ken die verbouwspecial ook nog hahahaha!quote:Op maandag 8 december 2008 14:14 schreef akveor het volgende:
[..]
In DGK was je ook al zo reuze handing....![]()
Nog steeds in Leiden?
LOLquote:Op maandag 8 december 2008 14:27 schreef Juud79 het volgende:
Middag all!
Dat is goed nieuws, Huub & Claire in verwachting. Van harte gefeliciteerd!
Even een aanrader voor Huub, koop onderstaand boekje![]()
![]()
[ afbeelding ]
En wanneer moeten we je huis op komen warmen?quote:Op maandag 8 december 2008 14:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jaja! Ik ken die verbouwspecial ook nog hahahaha!
Maar goed, witten kon ik alen parket liggen gaat me ook goed af
Tis echt zo'n heerlijk huis!!
Dus toch in leiden blijven wonen. Je hebt gelijk is ook een leuke stad om in te wonen. En voor het stappen gewoon naar amsterdam toe.quote:Op maandag 8 december 2008 14:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jaja! Ik ken die verbouwspecial ook nog hahahaha!
Maar goed, witten kon ik alen parket liggen gaat me ook goed af
Tis echt zo'n heerlijk huis!!
Hey Erik.quote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef DGK-Eric het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
ja en ik kan het weer financieren zekerquote:Op maandag 8 december 2008 14:31 schreef Scandalous het volgende:
Jongens we worden allemaal ooms en tantesIk ga alvast namen verzinnen
![]()
Hey Eer schatje!quote:Op maandag 8 december 2008 14:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey Erik.
Dat wisten we al een paar dagen
Dat kan ik me voorstellen en die Amanda reactie negeer ik maar even.quote:Op maandag 8 december 2008 14:23 schreef DGK-Eric het volgende:
Jaaaaa! Zo voelt het ook echt hehehe!! Ik kwam een paar weken geleden bij Claire d'r kapsalon ingewandeld en ze trok me meteen mee omdat ze iets moest vertellen:D Ik heb d'r echt met open mond staan aankijken en ben toen echt heel erg gaan gillen (soort van Amanda-reactie
)! En ik ben blij dat ik eht nu EINDELIJK aan iedereen kan vertellen
Ja ik woon nog steeds in Leiden, ben bijna 3km verderop gaan wonen.. Eindelijk weg uit de veeeeel te kleine studentenkamer en nu lekker een huisje met tuin aan de rand van het centrum! En ik heb zo'n leuke nieuwe buurvrouw!! Marielle!![]()
Hahaha, ik denk dat ik 19 januari een feestje geefquote:Op maandag 8 december 2008 14:31 schreef akveor het volgende:
[..]
En wanneer moeten we je huis op komen warmen?(Foto's zijn anders ook welkom).
En is Marielle ook blij met d'r nieuwe buurman?
Uit eigen doosch zeker?quote:
*rookt een 'ik ben zwanger' jointjequote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
jezus Lekker Simpel, t is weer lekker simpel
sigaren anyone?
Ik rook wel maar geen sigaren, dank je. Die moet je trouwens pas uitdelen ná de bevalling.quote:
Studeren?!?! Oja.. dat deed ik ook nogquote:Op maandag 8 december 2008 14:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus toch in leiden blijven wonen. Je hebt gelijk is ook een leuke stad om in te wonen. En voor het stappen gewoon naar amsterdam toe.
Gaat het studeren nog een beetje vlot voor je.
Wordt stoppen met roken voor jullie. Tegenwoordig krijg je bijna de doodstraf als je nog rookt als je een kind hebt of krijgt. Of een afdakje bouwen achter het huis wil ook wel lukkenquote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
sigaren anyone?
Hey zwangere kerelquote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
sigaren anyone?
Amanda is zo dadelijk toch niet ook zwanger, hè?quote:Op maandag 8 december 2008 14:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Bel dan 'ns terug gek: dat je met Manny in de kroeg zat is geen excuus
Is weer 'ns wat anders dan een boze buurvrouwquote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen en die Amanda reactie negeer ik maar even.Ik zie dat Palma José ook blij is voor Huub en Claire. Leuk hoor, al die oudgedienden.
Wat leuk, Marielle als buuv. Jullie zullen wel veel lol hebben samen.
quote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja Eric zit je nog steeds in het 1e jaar van je studie, geil heh al die 18 jarige ventjes in je klas
Meneer Coos, u leeft nog. Dat doet mij deugd.quote:Op maandag 8 december 2008 14:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb Gerda wel eens vaker langs zien komen in de afgelopen jaren en ook op het autistenforum dus ik heb een héél donkerbruin vermoeden.![]()
Het begint met een C
Zo'n hofje bij het levendaal of bij de singels. Echt zo lekker achter een toegangsdeur. Dat zou wel echt te gek zijn als je daar in woont.quote:Op maandag 8 december 2008 14:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is weer 'ns wat anders dan een boze buurvrouwWe wonen in een hofje en alle bewoners kijken ons met argusogen aan
dat zegt genoeg toch
Inmiddels ben ik al 3e jaars, maar heb al geen 3 maanden geen klaslokaal van binnen gezien... Daarnaast zitten er maar 3 gozers in mn klas, waarvan ik één ben (typisch geval van wijvenopleiding).. En die gozertjes zijn inmiddels 20, maar mij nogsteeds te jongquote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja Eric zit je nog steeds in het 1e jaar van je studie, geil heh al die 18 jarige ventjes in je klas
Ja leuk al die reacties om te lezen.quote:Op maandag 8 december 2008 14:45 schreef Huubdgk het volgende:
@ BQ ach sigaren kunnen altjid enne idd, wat een kutreactie was dat, maar ach
1 op 83 negatief, ik doe het ervoor
Huubje, nu moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet... Ik probeer al jáááááren zwanger te worden en mij lukt het gewoon niet en jou gewoon wel!! Hoe DOE je dat?!!?!quote:Op maandag 8 december 2008 14:45 schreef Huubdgk het volgende:
@ BQ ach sigaren kunnen altjid enne idd, wat een kutreactie was dat, maar ach
1 op 83 negatief, ik doe het ervoor
Hey Hupert, gefeliciteerd. Of....of.....heeft Oom Twan, die schijnt vaker te hand- en spandiensten te verrichten, een handje geholpenquote:
Wij hebben geen toegangsdeur, maar wel autovrij en een hele tuin voor de deur... Die hofjes bestaan nog allemaal hoor!!quote:Op maandag 8 december 2008 14:45 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Zo'n hofje bij het levendaal of bij de singels. Echt zo lekker achter een toegangsdeur. Dat zou wel echt te gek zijn als je daar in woont.
Of zijn die allemaal gesloopt tegenwoordig. Woon al zo lang niet meer in leiden dus weet het eigenlijk niet.
Andere gaatjequote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Huubje, nu moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet... Ik probeer al jáááááren zwanger te worden en mij lukt het gewoon niet en jou gewoon wel!! Hoe DOE je dat?!!?!
Jij ? meer oefenenquote:Op maandag 8 december 2008 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ik zit ook al jaren fout![]()
En anders John of Johnny.quote:Op maandag 8 december 2008 14:48 schreef Suikeroom het volgende:
Huub voor als het een meisje wordt, misschien is Lieke of Hedda een leuke naam
Das ist ja ganz toll!quote:
Even ergens anders uploaden. Bij tinypic.com bv.quote:
Gaat niet werken schat. Hotlink beveiligingquote:
Geachte meneer,quote:
Beste (Gerd)a,quote:Op maandag 8 december 2008 15:03 schreef Gerda het volgende:
[..]
Geachte meneer,
Ik heb nog een gaatje waar risicoloos en tevens naar hartelust geoefend kan worden.
Hoogachtend,
Gerda
Arbeitquote:Op maandag 8 december 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet dronken....
Was al bezig maar zit niet achter m'n eigen PC.... anyway, photobucket ftwquote:Op maandag 8 december 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even ergens anders uploaden. Bij tinypic.com bv.
Mooi!quote:Op maandag 8 december 2008 15:10 schreef Leandra het volgende:
Was al bezig maar zit niet achter m'n eigen PC.... anyway, photobucket ftw
Kijk dan gewoon nog een keer, al die haast bij de jeugdquote:
Gewoon waarheidquote:Op maandag 8 december 2008 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch dat wij ouden van dagen wat meer tijd nodig hebben enzo![]()
Misschien is dat het, langer oefenenquote:
Voordat je zover bent duurt het al uren bij sommigenquote:Op maandag 8 december 2008 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien is dat het, langer oefenen
Je moet ook wel achter fok! vandaanquote:Op maandag 8 december 2008 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voordat je zover bent duurt het al uren bij sommigen
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.quote:Op maandag 8 december 2008 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet ook wel achter fok! vandaan
Ah, vraag mij wel af, gezien Huub's agenda, hoe hij een gaatje heeft kunnen vindenquote:Op maandag 8 december 2008 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet ook wel achter fok! vandaan
Het is Huub ook gelukt zonder te Fok!kenquote:Op maandag 8 december 2008 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.
Heb jij jouw koters zo verkregen?quote:Op maandag 8 december 2008 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.
Kwestie van gaatje prikkenquote:Op maandag 8 december 2008 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, vraag mij wel af, gezien Huub's agenda, hoe hij een gaatje heeft kunnen vinden
Er stond hier vorige week al een felicitatie naar jou en Claire. Die had iemand gelezen op je blog of op je hyves ofzo.quote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
sigaren anyone?
quote:Op maandag 8 december 2008 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er stond hier vorige week al een felicitatie naar jou en Claire. Die had iemand gelezen op je blog of op je hyves ofzo.
(ik ben te lui die terug te gaan zoeken)
Valt mee, wacht maar tot de luiers komenquote:Op maandag 8 december 2008 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is al met al wel een gedoe, dat blijkt wel weer......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |