Beste (Gerd)a,quote:Op maandag 8 december 2008 15:03 schreef Gerda het volgende:
[..]
Geachte meneer,
Ik heb nog een gaatje waar risicoloos en tevens naar hartelust geoefend kan worden.
Hoogachtend,
Gerda
Arbeitquote:Op maandag 8 december 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet dronken....
Was al bezig maar zit niet achter m'n eigen PC.... anyway, photobucket ftwquote:Op maandag 8 december 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even ergens anders uploaden. Bij tinypic.com bv.
Mooi!quote:Op maandag 8 december 2008 15:10 schreef Leandra het volgende:
Was al bezig maar zit niet achter m'n eigen PC.... anyway, photobucket ftw
Kijk dan gewoon nog een keer, al die haast bij de jeugdquote:
Gewoon waarheidquote:Op maandag 8 december 2008 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch dat wij ouden van dagen wat meer tijd nodig hebben enzo![]()
Misschien is dat het, langer oefenenquote:
Voordat je zover bent duurt het al uren bij sommigenquote:Op maandag 8 december 2008 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien is dat het, langer oefenen
Je moet ook wel achter fok! vandaanquote:Op maandag 8 december 2008 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voordat je zover bent duurt het al uren bij sommigen
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.quote:Op maandag 8 december 2008 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet ook wel achter fok! vandaan
Ah, vraag mij wel af, gezien Huub's agenda, hoe hij een gaatje heeft kunnen vindenquote:Op maandag 8 december 2008 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet ook wel achter fok! vandaan
Het is Huub ook gelukt zonder te Fok!kenquote:Op maandag 8 december 2008 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.
Heb jij jouw koters zo verkregen?quote:Op maandag 8 december 2008 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.
Kwestie van gaatje prikkenquote:Op maandag 8 december 2008 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, vraag mij wel af, gezien Huub's agenda, hoe hij een gaatje heeft kunnen vinden
Er stond hier vorige week al een felicitatie naar jou en Claire. Die had iemand gelezen op je blog of op je hyves ofzo.quote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
jezus Lekker Simpel, t is weer lekker simpel
sigaren anyone?
quote:Op maandag 8 december 2008 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er stond hier vorige week al een felicitatie naar jou en Claire. Die had iemand gelezen op je blog of op je hyves ofzo.
(ik ben te lui die terug te gaan zoeken)
Valt mee, wacht maar tot de luiers komenquote:Op maandag 8 december 2008 15:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't is al met al wel een gedoe, dat blijkt wel weer......
Kut, Manu!! Naar twee Aldi's geweest en UITVERKOCHT.quote:Op maandag 8 december 2008 15:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]en die had het gehoord van de broer van Claire
Voor jou niet zo leuk, maar positieve eraan is dat er nog genoeg mensen zijn die zich om de vogels bekommeren in de winter.quote:Op maandag 8 december 2008 15:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut, Manu!! Naar twee Aldi's geweest en UITVERKOCHT.
Ik heb wel een paar van die pakken voer gekocht.quote:Op maandag 8 december 2008 15:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Voor jou niet zo leuk, maar positieve eraan is dat er nog genoeg mensen zijn die zich om de vogels bekommeren in de winter.
Oeh, die is écht tofquote:Op maandag 8 december 2008 14:58 schreef Leandra het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ian
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd![]()
[ afbeelding ]
Edit: plaatje gegapt, opgeslagen en in photobucket gegooid, dan maar zo![]()
fokking ongeloveloos,quote:Op maandag 8 december 2008 15:43 schreef Manu82 het volgende:
Die dus. Toch gevonden...quote:Op maandag 8 december 2008 15:43 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Popje zwanger zijn?
1
Hoi Huub, van harte gefeliciteerd en Claire natuurlijk ook!! Ik hoorde het grote nieuws gisteren al van Bram. Geweldig zeg!! Jullie gaan nu alweer een hele nieuwe fase van jullie leven in. Is trouwens gelijk ook een mooie aanleiding voor jou om te stoppen met roken, nu Claire dat ook moet.. Ik wens jullie heel veel vreugde samen de komende maanden, hoewel het natuurlijk ook best wel spannend is allemaal. Geef Claire ook mijn hartelijke felicitaties en natuurlijk voor jullie allebei een dikke pakkerd. Liefs, Dina
Gepubliceerd door: Dina | op: 2008-12-04 | om: 17:59
Bron
Mooi klotenquote:Op maandag 8 december 2008 15:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Kut, Manu!! Naar twee Aldi's geweest en UITVERKOCHT.
Heeft De Telegraaf het nieuws inmiddels al opgepikt?quote:Op maandag 8 december 2008 15:51 schreef Huubdgk het volgende:
fokking ongeloveloos,
iemand postte dat, pure bluf, en het klopt ook nog, maar goed, vnvnd wel allemaal naar rtl boulevard kijken en naar shownieuws, party kopen, etc etc. toch grappig hoe dat molentje altijd werkt
Maar je reageerde niet op dat bericht om het te ontkennen, noch te bevestigen.quote:Op maandag 8 december 2008 15:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
fokking ongeloveloos,
iemand postte dat, pure bluf, en het klopt ook nog, maar goed, vnvnd wel allemaal naar rtl boulevard kijken en naar shownieuws, party kopen, etc etc. toch grappig hoe dat molentje altijd werkt
nee, vanessa is beetje overtijd iddquote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft De Telegraaf het nieuws inmiddels al opgepikt?
nee, maar was er echt neit blij meequote:Op maandag 8 december 2008 15:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar je reageerde niet op dat bericht om het te ontkennen, noch te bevestigen.
Ook al?quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 15:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft De Telegraaf het nieuws inmiddels al opgepikt?
Moest je geen persconferrentie geven?quote:Op maandag 8 december 2008 15:51 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
fokking ongeloveloos,
quote:Op maandag 8 december 2008 15:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zo, ff teruggelezen. Wat een consternatie weer over Huub z'n site.
Ik vind het alleen beetje dom om het hier te gaan vermelden. Diegene die op Huub zijn blog zit te klootviolen is er juist op uit dat het ook op FOK! wordt gelezen of doorgegeven.
Ik zou er gewoon geen melding van maken, dan heeft zo'n ziek figuur er ook geen lol meer in, als er geen respons op komt op FOK!.
En ik zou er op Huub z'n blog ook gewoon niet op reageren, dan stopt het vanzelf. Toch?
Ja! En dan ook meteen een kalender uitbrengen.quote:
Had je mijn reactie nog gelezen op je blog?quote:Op maandag 8 december 2008 15:54 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
nee, maar was er echt neit blij mee
Oeh een kookkalender van Clairequote:Op maandag 8 december 2008 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja! En dan ook meteen een kalender uitbrengen.
Ik zet ¤ 50 in op Huub, en ik wil DNA test als bewijsquote:Op maandag 8 december 2008 16:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik zet een tientje in op Nathanael.
Welke 7e plaats?quote:Op maandag 8 december 2008 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je voorlopige 7e plaats.
Hoe bedoel je weer beter?quote:Op maandag 8 december 2008 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heyyy ben je weer beter?
Nog gefeliciteerd met je voorlopige 7e plaats.
Ik hoop wel dat het van Huub is en ook dat het een jongetje wordt.quote:Op maandag 8 december 2008 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zet ¤ 50 in op Huub, en ik wil DNA test als bewijs
Ik weet niet meer wie die scherpe opmerking maakte, dat jij fan ziekelijk vond met zoveel posts, terwijl jij torenhoog boven haar uitsteekt op de totale lijst.quote:Op maandag 8 december 2008 16:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weer beter?
Volgend jaar zal ik hooguit ergens tussen de 400 a 500 belanden.
nou check alle tabloids programma's vnvnd,quote:Op maandag 8 december 2008 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Huub, je post toch wel de echo hé![]()
* HiDiHo gelooft het pas als ie het ziet
quote:
beetje variant van die autocoeureur baby in de buik toch?quote:Op maandag 8 december 2008 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoorde via via dat op de echo te zien was dat de feut hikkend een fles wodka in de hand had. 't Moet dan welhaast van Huub zijn. 't Zocht ook al ruzie met de moeder, beetje duwen, schoppen enzo....
Zat er ook een hoertje in het water?quote:Op maandag 8 december 2008 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoorde via via dat op de echo te zien was dat de feut hikkend een fles wodka in de hand had. 't Moet dan welhaast van Huub zijn. 't Zocht ook al ruzie met de moeder, beetje duwen, schoppen enzo....
Dat was binnen het CBML subforum als ik het goed heb.quote:Op maandag 8 december 2008 16:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie die scherpe opmerking maakte, dat jij fan ziekelijk vond met zoveel posts, terwijl jij torenhoog boven haar uitsteekt op de totale lijst.
Vond ik wel garpig en scherp.
Was het niet andersom?quote:Op maandag 8 december 2008 16:16 schreef lies1958 het volgende:
Toen na de Gouden Kooi zijn relatie met Amanda stuk liep, bezwangerde hij zijn ex Tamara.
Werkt de pil niet meer met alcohol dan of vergeet je de pil dan?quote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef lies1958 het volgende:
Ach niet geplande kinderen zijn het leukste hoor. Heb er hier ook twee van rondlopen. Ben na de tweede ook maar gestopt met alcohol. Want die combinatie drank en de pil werkte niet zo goed bij mij. Maar we zijn er heel blij mee hoor onze meiden.
Daarover gesproken, geen blijvend letsel van je schuiver? En al wat nieuws onder je kont?quote:Op maandag 8 december 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
beetje variant van die autocoeureur baby in de buik toch?
Thx, ff telefoontje plegenquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef lies1958 het volgende:
Ach niet geplande kinderen zijn het leukste hoor. Heb er hier ook twee van rondlopen. Ben na de tweede ook maar gestopt met alcohol. Want die combinatie drank en de pil werkte niet zo goed bij mij. Maar we zijn er heel blij mee hoor onze meiden.
Je bedoelt:quote:
Klopt volgens mij idd beter.quote:Toen hij na DGK zijn ex Tamara bezwangerde, liep zijn relatie met Amanda stuk.
Scherp Donnie.quote:
Ze nemen het in het voorjaar op en zenden het in de zomer uit.quote:Op maandag 8 december 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Toch een vraagje Huub. Als Claire nu 3 maanden zwanger is, hoe kan ze dan pas in juli het kindje verwachten?
Ik ben geen rekenwonder maar dit klopt toch echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |