Nee hoor maar ik ben vast wel de enige die die hele baby niet bijzonder mooi vindt maar daar begin ik maar niet overquote:Op donderdag 4 december 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
Wie is Johan Flemmix?
Ik dacht dat Jaap zo'n grote fan was van Vlemmix.
En ben ik de enige die de exploitatie van baby Bax in de videoclip () van Dennis nogal goedkoop vindt?
vind dat een beetje net hoe je het uitlegt,quote:Op donderdag 4 december 2008 11:55 schreef Copycat het volgende:
Wie is Johan Flemmix?
Ik dacht dat Jaap zo'n grote fan was van Vlemmix.
En ben ik de enige die de exploitatie van baby Bax in de videoclip () van Dennis nogal goedkoop vindt?
Oh echt waar?? Ik vind het een beeldschoon meisje en zelfs Nadia komt leuk uit de verf.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik ben vast wel de enige die die hele baby niet bijzonder mooi vindt maar daar begin ik maar niet over
bb7quote:Goed, ik ben nu in Laren hard aan het werk. Waaraan en hoe en wat, tja ik weet dat velen van jullie het willen weten. Maar kan dat vooralsnog niet zeggen! Dus sorry,
Mooi, DGK2 Komt.quote:Op donderdag 4 december 2008 11:52 schreef peeet1 het volgende:
WEBLOG huub
JAAP EN DENNIS
Gisteren de cd presentatie van Dennis gehad! Was erg leuk, eerst tot een uurtje of vijf in Laren gewerkt, daarna naar Eemnes gegaan, en vandaar naar Jan Tabac waar Dennis dus zijn nieuwe album presenteerde.
Het was hardstikke gezellig, Nadia was er natuurlijk, net als hun lieve dochter, Japie, Joop van Tellingen, Johan Flemmix en nog meer bekenden. Het album klonk echt lekker en heb gewoon een gesigneerd exemplaar
Zei nog tegen Dennis:"nooit gedacht dat ik ooit nog een keer een handtekening van jou zou vragen!" Maar eerlijk is eerlijk, het album klinkt gewoon super lekker. Zou het ook zeker halen als je van goede muziek houdt!
http://www.dennisbaxfansite.nl/
Daarnaast ook weer nieuws over Japie, hij heeft het goed gedaan met zijn interview met Caroline. Was die dag ook bij de kooi toen het interview werd gehouden. Heb daarna nog even met haar gesproken en je zag toen al duidelijk dat het interview met Jaap wat bij haar losmaakte,
vond dit toen al bijzonder om te zien, sta er dus niet echt van te kijken dat het resultaat heeft gehad. Check deze link voor het hele verhaal
http://www.telegraaf.nl/p(...)ng_Jaap__.html?p=2,1
Goed, ik ben nu in Laren hard aan het werk. Waaraan en hoe en wat, tja ik weet dat velen van jullie het willen weten. Maar kan dat vooralsnog niet zeggen! Dus sorry,
Er komt binnenkort wel heel mooi nieuws, dus blijf vooral komen,
liefs
Huub
bron http://www.rocketmiljonairs.nl/index.php?page=1&a=1&w=129&jaar=2008&maand=12
Dat zou helemaal mooi zijn. Als we dan maar niet weer van die slappe streamaftreksels krijgen als bij CBML.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:07 schreef schatje het volgende:
Huub werkt niet voor Endemol, dus geen BB7.
Huub werkt voor Talpa producties, dus DGK2.
My cup runneth overquote:Op donderdag 4 december 2008 11:58 schreef Huubdgk het volgende:
vind dat een beetje net hoe je het uitlegt,
ik denk dat hij het meer doet omdat hij trots is op Nadia en zijn dochter,
maar ja, glas is half leeg of half vol
Laatste twee BB's waren uitgezonden door?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:07 schreef schatje het volgende:
Huub werkt niet voor Endemol, dus geen BB7.
Huub werkt voor Talpa producties, dus DGK2.
Uitgezonden door Talpa, maar geproduceerd door Endemol.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laatste twee BB's waren uitgezonden door?
En het woord Mol is in het Italiaans Talpa.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Uitgezonden door Talpa, maar geproduceerd door Endemol.
het is bedacht vanuit het Latijn, maar in het Italiaans ook ja?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
En het woord Mol is in het Italiaans Talpa.
tuurlijk promoot je elkaar, duhquote:Op donderdag 4 december 2008 13:59 schreef Suikeroom het volgende:
hehe grappig hoe jullie elkaar promoten, mooi verkooppraatje hoor ik ga Dennis zn album nu echt kopen!
Latijn bedoel je.quote:Op donderdag 4 december 2008 12:48 schreef spapaars het volgende:
aight good for him, maar ik ben allergisch voor dat soort muziek, ik kom ook nooit in dat soort cafe's waar ze die onzin draaien, de enige keer dat ik handjes in de lucht hoorde was tijdens een overvalquote:Op donderdag 4 december 2008 14:11 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
tuurlijk promoot je elkaar, duh
en daarnaast, het is nog een goed album ook. Doet niet onder voor veel albums uit NL talige muziek, en voor een eerste album, en ik gun het hem ook. Vind het altijd mooi om te zien als mensen hun droom najagen en proberen hun centjes te verdienen met dat wat ze het mooist vinden. Zo veel mensen durven dat niet, dus
big ups 4 Dennis
nee serieus ik hou er echt niet van, vind het zelfs vreselijk, in elke voetbalkantine hoor je die grafmuziek.. ik ben ook allergisch voor dat simpele volk, 1 van mijn grootste wensen is dat zo'n tros boot aangevallen wordt door Somalische piratenquote:Op donderdag 4 december 2008 14:53 schreef sunny16947 het volgende:
Andre Hazes, Frans Bauer, Wolter Kroes etc. Neeeeeeeeee, niemand houdt ervan. Ondertussen hebben ze wel alle cd's en zit het stadion vol bij een concert. Volksmuziek is het uiten van gevoelens en emotie. Denk dat in ons koude kikkerlandje daar nog erg veel mensen moeite mee hebben. Vooral niet tonen en zeker niet hardop uitspreken!!!!!!
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op donderdag 4 december 2008 12:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
no shit Sherlockquote:Op donderdag 4 december 2008 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Wat ik bedoelde is dat de rechten van BB bij Endemol lagen/liggen en niet bij Talpa. BB5 en BB6 werden weliswaar uitgezonden door Talpa, maar ze moesten het afnemen bij Endemol.
Endemol en Talpa Media hebben eind vorig jaar een samenwerking verband afgesloten. Hierdoor is Endemol de verkoop organisatie geworden van de formats van Talpa Media. Dit houdt dus in dat De Gouden Kooi, Ik Hou van Holland, Gooische Vrouwen enz allemaal door Endemol aan de markt gepresenteerd zullen worden.quote:Op donderdag 4 december 2008 15:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
Wat ik bedoelde is dat de rechten van BB bij Endemol lagen/liggen en niet bij Talpa. BB5 en BB6 werden weliswaar uitgezonden door Talpa, maar ze moesten het afnemen bij Endemol.
mijn enige reaktie is als ik al een reaktie hierop zou geven dat ik beter geen reaktie kan neerzetten hoe ik over deze tante denk, dus laten we het simpel houden: yep Huub! we houden allebei maar onze mond enneh, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heeft heel veel moeite om wijselijk zijn mond te houden....told you so! al vet lang geleden in de villa nog!, ---> Huub hou je bek nou!
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
mijn enige reaktie is als ik al een reaktie hierop zou geven dat ik beter geen reaktie kan neerzetten hoe ik over deze tante denk, dus laten we het simpel houden: yep Huub! we houden allebei maar onze mond enneh, je hebt gelijk!
Dit gifje doet me denken aan een gifje van mazaru over Amanda. Mazaru, kom er maar in.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit gifje doet me denken aan een gifje van mazaru over Amanda. Mazaru, kom er maar in.
Als je allergisch bent voor "dat simpele volk" (wat ik het toppunt van arrogantie vind) zou je dus dat soort sporten en vermaak moeten mijden. Daar barst het van "dat simpele volk". Beter nog, jezelf in een donkere grot terugtrekken en er niet meer uitkomen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee serieus ik hou er echt niet van, vind het zelfs vreselijk, in elke voetbalkantine hoor je die grafmuziek.. ik ben ook allergisch voor dat simpele volk, 1 van mijn grootste wensen is dat zo'n tros boot aangevallen wordt door Somalische piraten
hoezo zo absoluut? ik hou van voetbal, nog geen 10 Jantje Smits kunnen mij van een voetbalveld weghouden.. en waar ik speel valt het nog wel mee, maar je komt wel is bij een uitwedstrijd in zo'n kansloos dorpje waar ze niet beter weten..quote:Op donderdag 4 december 2008 17:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als je allergisch bent voor "dat simpele volk" (wat ik het toppunt van arrogantie vind) zou je dus dat soort sporten en vermaak moeten mijden. Daar barst het van "dat simpele volk". Beter nog, jezelf in een donkere grot terugtrekken en er niet meer uitkomen.
hoax!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Popje zwanger zijn?
1
Hoi Huub, van harte gefeliciteerd en Claire natuurlijk ook!! Ik hoorde het grote nieuws gisteren al van Bram. Geweldig zeg!! Jullie gaan nu alweer een hele nieuwe fase van jullie leven in. Is trouwens gelijk ook een mooie aanleiding voor jou om te stoppen met roken, nu Claire dat ook moet.. Ik wens jullie heel veel vreugde samen de komende maanden, hoewel het natuurlijk ook best wel spannend is allemaal. Geef Claire ook mijn hartelijke felicitaties en natuurlijk voor jullie allebei een dikke pakkerd. Liefs, Dina
Gepubliceerd door: Dina | op: 2008-12-04 | om: 17:59
Bron
Ik weet welke je bedoelt, maar die kan ik zo snel niet vinden.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit gifje doet me denken aan een gifje van mazaru over Amanda. Mazaru, kom er maar in.
Zou het? Ik zie 'm er wel voor aan dat ie haar met kip douwt hoor..quote:
Dat maak jij ervan! Ik stelde gewoon een vraag.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het? Ik zie 'm er wel voor aan dat ie haar met kip douwt hoor..:Y
Nou gewoon, op zn minst suggestief.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:54 schreef Day het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan! Ik stelde gewoon een vraag.
Die Huub, heeft ie eindelijk een keer raak geschoten?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef lies1958 het volgende:
[quote]Op donderdag 4 december 2008 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Popje zwanger zijn?
1
Hoi Huub, van harte gefeliciteerd en Claire natuurlijk ook!! Ik hoorde het grote nieuws gisteren al van Bram. Geweldig zeg!! Jullie gaan nu alweer een hele nieuwe fase van jullie leven in. Is trouwens gelijk ook een mooie aanleiding voor jou om te stoppen met roken, nu Claire dat ook moet.. Ik wens jullie heel veel vreugde samen de komende maanden, hoewel het natuurlijk ook best wel spannend is allemaal. Geef Claire ook mijn hartelijke felicitaties en natuurlijk voor jullie allebei een dikke pakkerd. Liefs, Dina
Gepubliceerd door: Dina | op: 2008-12-04 | om: 17:59
Bron
Beetje simpel om dat te geloven natuurlijk.Maarja praatjes verzinnen en die neerzetten bij huub zijn blog van vandaag en dat mensen het dan ook nog gaan kopieeren naar Vol en Fok toont wel een heel hoog party/prive gehalte aan.
Klinkt goed Suikeroomquote:Op donderdag 4 december 2008 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee serieus ik hou er echt niet van, vind het zelfs vreselijk, in elke voetbalkantine hoor je die grafmuziek.. ik ben ook allergisch voor dat simpele volk, 1 van mijn grootste wensen is dat zo'n tros boot aangevallen wordt door Somalische piraten
hoezo je bepaalt toch zelf hoe vaak je wel of niet kijktquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:58 schreef capricia het volgende:
Een DGK2 zou ik echt geweldig vinden! Hoop dat er dan ook streams komen!!
(tis wel wat minder voor mijn sociale leven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |