mijn enige reaktie is als ik al een reaktie hierop zou geven dat ik beter geen reaktie kan neerzetten hoe ik over deze tante denk, dus laten we het simpel houden: yep Huub! we houden allebei maar onze mond enneh, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 4 december 2008 11:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heeft heel veel moeite om wijselijk zijn mond te houden....told you so! al vet lang geleden in de villa nog!, ---> Huub hou je bek nou!
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 15:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
mijn enige reaktie is als ik al een reaktie hierop zou geven dat ik beter geen reaktie kan neerzetten hoe ik over deze tante denk, dus laten we het simpel houden: yep Huub! we houden allebei maar onze mond enneh, je hebt gelijk!
Dit gifje doet me denken aan een gifje van mazaru over Amanda. Mazaru, kom er maar in.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit gifje doet me denken aan een gifje van mazaru over Amanda. Mazaru, kom er maar in.
Als je allergisch bent voor "dat simpele volk" (wat ik het toppunt van arrogantie vind) zou je dus dat soort sporten en vermaak moeten mijden. Daar barst het van "dat simpele volk". Beter nog, jezelf in een donkere grot terugtrekken en er niet meer uitkomen.quote:Op donderdag 4 december 2008 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee serieus ik hou er echt niet van, vind het zelfs vreselijk, in elke voetbalkantine hoor je die grafmuziek.. ik ben ook allergisch voor dat simpele volk, 1 van mijn grootste wensen is dat zo'n tros boot aangevallen wordt door Somalische piraten
hoezo zo absoluut? ik hou van voetbal, nog geen 10 Jantje Smits kunnen mij van een voetbalveld weghouden.. en waar ik speel valt het nog wel mee, maar je komt wel is bij een uitwedstrijd in zo'n kansloos dorpje waar ze niet beter weten..quote:Op donderdag 4 december 2008 17:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Als je allergisch bent voor "dat simpele volk" (wat ik het toppunt van arrogantie vind) zou je dus dat soort sporten en vermaak moeten mijden. Daar barst het van "dat simpele volk". Beter nog, jezelf in een donkere grot terugtrekken en er niet meer uitkomen.
hoax!quote:Op donderdag 4 december 2008 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Popje zwanger zijn?
1
Hoi Huub, van harte gefeliciteerd en Claire natuurlijk ook!! Ik hoorde het grote nieuws gisteren al van Bram. Geweldig zeg!! Jullie gaan nu alweer een hele nieuwe fase van jullie leven in. Is trouwens gelijk ook een mooie aanleiding voor jou om te stoppen met roken, nu Claire dat ook moet.. Ik wens jullie heel veel vreugde samen de komende maanden, hoewel het natuurlijk ook best wel spannend is allemaal. Geef Claire ook mijn hartelijke felicitaties en natuurlijk voor jullie allebei een dikke pakkerd. Liefs, Dina
Gepubliceerd door: Dina | op: 2008-12-04 | om: 17:59
Bron
Ik weet welke je bedoelt, maar die kan ik zo snel niet vinden.quote:Op donderdag 4 december 2008 16:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit gifje doet me denken aan een gifje van mazaru over Amanda. Mazaru, kom er maar in.
Zou het? Ik zie 'm er wel voor aan dat ie haar met kip douwt hoor..quote:
Dat maak jij ervan! Ik stelde gewoon een vraag.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2008 18:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou het? Ik zie 'm er wel voor aan dat ie haar met kip douwt hoor..:Y
Nou gewoon, op zn minst suggestief.quote:Op donderdag 4 december 2008 18:54 schreef Day het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan! Ik stelde gewoon een vraag.
Die Huub, heeft ie eindelijk een keer raak geschoten?quote:Op donderdag 4 december 2008 21:04 schreef lies1958 het volgende:
[quote]Op donderdag 4 december 2008 18:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Zou Popje zwanger zijn?
1
Hoi Huub, van harte gefeliciteerd en Claire natuurlijk ook!! Ik hoorde het grote nieuws gisteren al van Bram. Geweldig zeg!! Jullie gaan nu alweer een hele nieuwe fase van jullie leven in. Is trouwens gelijk ook een mooie aanleiding voor jou om te stoppen met roken, nu Claire dat ook moet.. Ik wens jullie heel veel vreugde samen de komende maanden, hoewel het natuurlijk ook best wel spannend is allemaal. Geef Claire ook mijn hartelijke felicitaties en natuurlijk voor jullie allebei een dikke pakkerd. Liefs, Dina
Gepubliceerd door: Dina | op: 2008-12-04 | om: 17:59
Bron
Beetje simpel om dat te geloven natuurlijk.Maarja praatjes verzinnen en die neerzetten bij huub zijn blog van vandaag en dat mensen het dan ook nog gaan kopieeren naar Vol en Fok toont wel een heel hoog party/prive gehalte aan.
Klinkt goed Suikeroomquote:Op donderdag 4 december 2008 14:57 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee serieus ik hou er echt niet van, vind het zelfs vreselijk, in elke voetbalkantine hoor je die grafmuziek.. ik ben ook allergisch voor dat simpele volk, 1 van mijn grootste wensen is dat zo'n tros boot aangevallen wordt door Somalische piraten
hoezo je bepaalt toch zelf hoe vaak je wel of niet kijktquote:Op vrijdag 5 december 2008 10:58 schreef capricia het volgende:
Een DGK2 zou ik echt geweldig vinden! Hoop dat er dan ook streams komen!!
(tis wel wat minder voor mijn sociale leven)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |