leuk stel om te zienquote:Op woensdag 3 december 2008 15:29 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
de nieuwe vriend van lieke bij Eten & Daten
http://www.rtl.nl/compone(...)Daten_23-07-2008.xml
Klopt! Lieke is een supermeid, maar smaak qua mannen heeft ze niet.quote:Op woensdag 3 december 2008 19:54 schreef Poezewoes het volgende:
Die nieuwe vriend van Lieke lijkt op Huub
Lieke kijkt misschien meer naar de binnenkant.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Klopt! Lieke is een supermeid, maar smaak qua mannen heeft ze niet.
Echt niet. Huub zou dat wel willen.quote:
Wordt het misschien tijd dat ik haar een paar röntgenfoto's van mezelf stuur...quote:Op woensdag 3 december 2008 20:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Lieke kijkt misschien meer naar de binnenkant.
Sel is weer terug!! Maar pas 7 december jarig!quote:Op zondag 23 november 2008 06:55 schreef dgklieke het volgende:
Sel gaat naar het buitenland voor opnames!!
[ afbeelding ] selene vrijdag, 11:08
Yeeej, zondag vertrek ik voor een aantal dagen naar het buitenland voor opnames!!
Meer kan ik jullie helaas nog niet vertellen, maar wel kan ik jullie meegeven dat jullie mij weer op jullie tv-scherm zullen zien!!
Verder informatie volgt..
BTW: ME IZZZ HAPPYYYYYYYY!!
DIKKE KUS!!
bron http://ilargia.hyves.nl/b(...)d_voor_opnames/vRLa/
Die muts zit in alle tvprogrammas.quote:Op donderdag 4 december 2008 02:15 schreef Suikeroom het volgende:
wat raar dat ze dat niet mag zeggen, het is algemeen bekend dat Bridget voor Beauty & The Nerd naar Thailand ging
Ja, wat een slet zegquote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef Day het volgende:
Hoeveel heeft ze inmiddels al versleten, joh?
bronquote:TerrorJaap wordt
HEALINGJAAP
Terror Jaap heeft gescoord met zijn talkshowpilot. Anorexiapatiënte Caroline, die de Gouden Kooi-winnaar daarin flink de waarheid vertelde, is weer gaan eten.
Caroline is sinds het interview zes kilo aangekomen. „Er is een lichtje bij me aangegaan. Ik ben nog niet genezen, maar ben wel van 53 naar 59 kilo gegaan. Voor mij is dat veel. Mijn vrienden en familie roepen al jaren dat ik moet ophouden met mezelf uit te hongeren, maar nu wil ik dat ook echt.”
Terror Jaap verklaart: „Ik denk dat mijn botheid en directheid hebben geholpen. Ik heb haar gezegd: ’je kunt binnenkort dood neervallen, dat wil je toch niet?’ Ook heb ik haar dochter van dertien gesproken en dat was echt hartverscheurend. Dat heeft Caroline erg aangegrepen.”
Caroline beaamt: „Ik heb erg gehuild toen ik dat zag. Ik wil gewoon oma worden. Nu lijk je naast Jaap sowieso snel dun, maar dit was wel heel erg”, grapt ze. „Aankomen vind ik nog steeds eng; meer dan zestig kilo wegen vind ik te veel, ook al ben ik langer dan 1.80 m. Maar wie weet kan ik me daar overheen zetten. Dat ik niet meer op de kinderafdeling hoef te winkelen is al een overwinning.”
heeft heel veel moeite om wijselijk zijn mond te houden....quote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef Day het volgende:
Slam, Bam, Thank You Ma'am man. Wat maakt het uit, mot allemaal kunne.quote:Op woensdag 3 december 2008 15:43 schreef Day het volgende:
En ze praatte en praatte altijd maar over jou en je geslet... smeeerig vond ze datquote:Op donderdag 4 december 2008 11:23 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
heeft heel veel moeite om wijselijk zijn mond te houden....told you so! al vet lang geleden in de villa nog!, ---> Huub hou je bek nou!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |