Welke 7e plaats?quote:Op maandag 8 december 2008 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd met je voorlopige 7e plaats.
Hoe bedoel je weer beter?quote:Op maandag 8 december 2008 16:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heyyy ben je weer beter?
Nog gefeliciteerd met je voorlopige 7e plaats.
Ik hoop wel dat het van Huub is en ook dat het een jongetje wordt.quote:Op maandag 8 december 2008 16:02 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik zet ¤ 50 in op Huub, en ik wil DNA test als bewijs
Ik weet niet meer wie die scherpe opmerking maakte, dat jij fan ziekelijk vond met zoveel posts, terwijl jij torenhoog boven haar uitsteekt op de totale lijst.quote:Op maandag 8 december 2008 16:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hoe bedoel je weer beter?
Volgend jaar zal ik hooguit ergens tussen de 400 a 500 belanden.
nou check alle tabloids programma's vnvnd,quote:Op maandag 8 december 2008 16:05 schreef HiDiHo het volgende:
Huub, je post toch wel de echo hé![]()
* HiDiHo gelooft het pas als ie het ziet
quote:
beetje variant van die autocoeureur baby in de buik toch?quote:Op maandag 8 december 2008 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoorde via via dat op de echo te zien was dat de feut hikkend een fles wodka in de hand had. 't Moet dan welhaast van Huub zijn. 't Zocht ook al ruzie met de moeder, beetje duwen, schoppen enzo....
Zat er ook een hoertje in het water?quote:Op maandag 8 december 2008 16:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoorde via via dat op de echo te zien was dat de feut hikkend een fles wodka in de hand had. 't Moet dan welhaast van Huub zijn. 't Zocht ook al ruzie met de moeder, beetje duwen, schoppen enzo....
Dat was binnen het CBML subforum als ik het goed heb.quote:Op maandag 8 december 2008 16:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie die scherpe opmerking maakte, dat jij fan ziekelijk vond met zoveel posts, terwijl jij torenhoog boven haar uitsteekt op de totale lijst.
Vond ik wel garpig en scherp.
Was het niet andersom?quote:Op maandag 8 december 2008 16:16 schreef lies1958 het volgende:
Toen na de Gouden Kooi zijn relatie met Amanda stuk liep, bezwangerde hij zijn ex Tamara.
Werkt de pil niet meer met alcohol dan of vergeet je de pil dan?quote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef lies1958 het volgende:
Ach niet geplande kinderen zijn het leukste hoor. Heb er hier ook twee van rondlopen. Ben na de tweede ook maar gestopt met alcohol. Want die combinatie drank en de pil werkte niet zo goed bij mij. Maar we zijn er heel blij mee hoor onze meiden.
Daarover gesproken, geen blijvend letsel van je schuiver? En al wat nieuws onder je kont?quote:Op maandag 8 december 2008 16:17 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
beetje variant van die autocoeureur baby in de buik toch?
Thx, ff telefoontje plegenquote:Op maandag 8 december 2008 16:20 schreef lies1958 het volgende:
Ach niet geplande kinderen zijn het leukste hoor. Heb er hier ook twee van rondlopen. Ben na de tweede ook maar gestopt met alcohol. Want die combinatie drank en de pil werkte niet zo goed bij mij. Maar we zijn er heel blij mee hoor onze meiden.
Je bedoelt:quote:
Klopt volgens mij idd beter.quote:Toen hij na DGK zijn ex Tamara bezwangerde, liep zijn relatie met Amanda stuk.
Scherp Donnie.quote:
Ze nemen het in het voorjaar op en zenden het in de zomer uit.quote:Op maandag 8 december 2008 16:27 schreef beequeen het volgende:
Toch een vraagje Huub. Als Claire nu 3 maanden zwanger is, hoe kan ze dan pas in juli het kindje verwachten?
Ik ben geen rekenwonder maar dit klopt toch echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |