Beste (Gerd)a,quote:Op maandag 8 december 2008 15:03 schreef Gerda het volgende:
[..]
Geachte meneer,
Ik heb nog een gaatje waar risicoloos en tevens naar hartelust geoefend kan worden.
Hoogachtend,
Gerda
Arbeitquote:Op maandag 8 december 2008 15:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom ben je nog niet dronken....
Was al bezig maar zit niet achter m'n eigen PC.... anyway, photobucket ftwquote:Op maandag 8 december 2008 15:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even ergens anders uploaden. Bij tinypic.com bv.
Mooi!quote:Op maandag 8 december 2008 15:10 schreef Leandra het volgende:
Was al bezig maar zit niet achter m'n eigen PC.... anyway, photobucket ftw
Kijk dan gewoon nog een keer, al die haast bij de jeugdquote:
Gewoon waarheidquote:Op maandag 8 december 2008 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch dat wij ouden van dagen wat meer tijd nodig hebben enzo![]()
Misschien is dat het, langer oefenenquote:
Voordat je zover bent duurt het al uren bij sommigenquote:Op maandag 8 december 2008 15:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien is dat het, langer oefenen
Je moet ook wel achter fok! vandaanquote:Op maandag 8 december 2008 15:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voordat je zover bent duurt het al uren bij sommigen
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.quote:Op maandag 8 december 2008 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet ook wel achter fok! vandaan
Ah, vraag mij wel af, gezien Huub's agenda, hoe hij een gaatje heeft kunnen vindenquote:Op maandag 8 december 2008 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je moet ook wel achter fok! vandaan
Het is Huub ook gelukt zonder te Fok!kenquote:Op maandag 8 december 2008 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.
Heb jij jouw koters zo verkregen?quote:Op maandag 8 december 2008 15:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Laat mij nou altijd denken dat je babies moet Fok!ken.
Kwestie van gaatje prikkenquote:Op maandag 8 december 2008 15:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, vraag mij wel af, gezien Huub's agenda, hoe hij een gaatje heeft kunnen vinden
Er stond hier vorige week al een felicitatie naar jou en Claire. Die had iemand gelezen op je blog of op je hyves ofzo.quote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
jezus Lekker Simpel, t is weer lekker simpel
sigaren anyone?
quote:Op maandag 8 december 2008 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er stond hier vorige week al een felicitatie naar jou en Claire. Die had iemand gelezen op je blog of op je hyves ofzo.
(ik ben te lui die terug te gaan zoeken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |