Dat zijn toch ook tieten?quote:Op maandag 8 december 2008 14:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zit nou eigenlijk pas een kritisch te kijken naar die Taart voor Ian. Maar wat zitten er nou voor tenen aan die tieten?
Óók raarquote:
Jaja! Ik ken die verbouwspecial ook nog hahahaha!quote:Op maandag 8 december 2008 14:14 schreef akveor het volgende:
[..]
In DGK was je ook al zo reuze handing....![]()
Nog steeds in Leiden?
LOLquote:Op maandag 8 december 2008 14:27 schreef Juud79 het volgende:
Middag all!
Dat is goed nieuws, Huub & Claire in verwachting. Van harte gefeliciteerd!
Even een aanrader voor Huub, koop onderstaand boekje![]()
![]()
[ afbeelding ]
En wanneer moeten we je huis op komen warmen?quote:Op maandag 8 december 2008 14:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jaja! Ik ken die verbouwspecial ook nog hahahaha!
Maar goed, witten kon ik alen parket liggen gaat me ook goed af
Tis echt zo'n heerlijk huis!!
Dus toch in leiden blijven wonen. Je hebt gelijk is ook een leuke stad om in te wonen. En voor het stappen gewoon naar amsterdam toe.quote:Op maandag 8 december 2008 14:25 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Jaja! Ik ken die verbouwspecial ook nog hahahaha!
Maar goed, witten kon ik alen parket liggen gaat me ook goed af
Tis echt zo'n heerlijk huis!!
Hey Erik.quote:Op maandag 8 december 2008 14:02 schreef DGK-Eric het volgende:![]()
![]()
Er is er één zwanger hoera HOERA, dat kun je wel zien dat is Claire!!!!
![]()
![]()
ja en ik kan het weer financieren zekerquote:Op maandag 8 december 2008 14:31 schreef Scandalous het volgende:
Jongens we worden allemaal ooms en tantesIk ga alvast namen verzinnen
![]()
Hey Eer schatje!quote:Op maandag 8 december 2008 14:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hey Erik.
Dat wisten we al een paar dagen
Dat kan ik me voorstellen en die Amanda reactie negeer ik maar even.quote:Op maandag 8 december 2008 14:23 schreef DGK-Eric het volgende:
Jaaaaa! Zo voelt het ook echt hehehe!! Ik kwam een paar weken geleden bij Claire d'r kapsalon ingewandeld en ze trok me meteen mee omdat ze iets moest vertellen:D Ik heb d'r echt met open mond staan aankijken en ben toen echt heel erg gaan gillen (soort van Amanda-reactie
)! En ik ben blij dat ik eht nu EINDELIJK aan iedereen kan vertellen
Ja ik woon nog steeds in Leiden, ben bijna 3km verderop gaan wonen.. Eindelijk weg uit de veeeeel te kleine studentenkamer en nu lekker een huisje met tuin aan de rand van het centrum! En ik heb zo'n leuke nieuwe buurvrouw!! Marielle!![]()
Hahaha, ik denk dat ik 19 januari een feestje geefquote:Op maandag 8 december 2008 14:31 schreef akveor het volgende:
[..]
En wanneer moeten we je huis op komen warmen?(Foto's zijn anders ook welkom).
En is Marielle ook blij met d'r nieuwe buurman?
Uit eigen doosch zeker?quote:
*rookt een 'ik ben zwanger' jointjequote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
jezus Lekker Simpel, t is weer lekker simpel
sigaren anyone?
Ik rook wel maar geen sigaren, dank je. Die moet je trouwens pas uitdelen ná de bevalling.quote:
Studeren?!?! Oja.. dat deed ik ook nogquote:Op maandag 8 december 2008 14:31 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Dus toch in leiden blijven wonen. Je hebt gelijk is ook een leuke stad om in te wonen. En voor het stappen gewoon naar amsterdam toe.
Gaat het studeren nog een beetje vlot voor je.
Wordt stoppen met roken voor jullie. Tegenwoordig krijg je bijna de doodstraf als je nog rookt als je een kind hebt of krijgt. Of een afdakje bouwen achter het huis wil ook wel lukkenquote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
sigaren anyone?
Hey zwangere kerelquote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
Hey Eer schatje!
sigaren anyone?
Amanda is zo dadelijk toch niet ook zwanger, hè?quote:Op maandag 8 december 2008 14:40 schreef DGK-Eric het volgende:
Bel dan 'ns terug gek: dat je met Manny in de kroeg zat is geen excuus
Is weer 'ns wat anders dan een boze buurvrouwquote:Op maandag 8 december 2008 14:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen en die Amanda reactie negeer ik maar even.Ik zie dat Palma José ook blij is voor Huub en Claire. Leuk hoor, al die oudgedienden.
Wat leuk, Marielle als buuv. Jullie zullen wel veel lol hebben samen.
quote:Op maandag 8 december 2008 14:41 schreef Suikeroom het volgende:
oh ja Eric zit je nog steeds in het 1e jaar van je studie, geil heh al die 18 jarige ventjes in je klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |