Iets met voetbalquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wat doe je nou????
Je doet meestal TVP
Was de Lapo niemand leest dat dus post het nog een keer ..quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Optiefen echt.. Dat is agressief gedrag. Moet er niks van hebben. Ooit ook es zo'n meid voor de AH gehad met hond. Hihihi kocht ik brokjes voor de hond en gaf ik haar en de hond wat .. Niet goed
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Was de Lapo niemand leest dat dus post het nog een keer ..
Mag ik een euro
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
Tot hoe laat ligt Fan voor de AH ??? Iemand
Het schijnt dat de wijn nog niet op is, dus die komt tegen een uurtje of 6 welquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
Ja zag het te laat solly.. maar ik sla die zelf ook regelmatig over ..Vooral al s het traag is zoals nuquote:
Ik verwachte al dat er zo'n kwaliteitspost van je zou staan, dus ik keek even!quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zag het te laat solly.. maar ik sla die zelf ook regelmatig over ..Vooral al s het traag is zoals nu
Deze gebruik ik nooit maar als uitzondering voor jouquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik verwachte al dat er zo'n kwaliteitspost van je zou staan, dus ik keek even!
Heee asoquote:
Groningen Twentequote:Op vrijdag 12 december 2008 22:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iets met voetbal
Die vieze tyfushond had binnen een paar minuten al rood moeten geven aan die Ajax belg
En is dat gunstig? Ofzo?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze gebruik ik nooit maar als uitzondering voor jou
Er is maar één markvanrinsumquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is top maal 2!
2 wijntjes,
2 nieuwe MarkvanRinsums!
Mis hem niet btwquote:
Smaakte de derde hap ook nog?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
De stad in, winkelen, naar Burgerking Leidseplein, veel toeristen, vies warm, lange trap naar boven,
nam net mijn tweede hap, toen er iemand vriendelijk gedag zei en vroeg of ik een
muziekkrantje wilde kopen voor 1 euro, gaf 1 euro en zag later dat het een gratis krantje
was van de free recordshop...
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
De stad in, winkelen, naar Burgerking Leidseplein, veel toeristen, vies warm, lange trap naar boven,
nam net mijn tweede hap, toen er iemand vriendelijk gedag zei en vroeg of ik een
muziekkrantje wilde kopen voor 1 euro, gaf 1 euro en zag later dat het een gratis krantje
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
25, anders is het niet te doenquote:
Proost, ik heb een gewone beker, mag dat?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Proost, ik heb een gewone beker, mag dat?
Nou moet je het niet op de spits gaan drijven! Heb je al krantjes om bij Appie naast de deur te gaan staan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Proost, ik heb een gewone beker, mag dat?
Als we getrouwd zijn, dan leer ik het je wel lieverdquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wijnglazen, ik kan er niet mee omgaan!![]()
Gewoon een normaal glas!
Heb ff geen webcam meerquote:
O fuck ja, mag ik daar nog even op terugkomen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als we getrouwd zijn, dan leer ik het je wel lieverd![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat die op een goede manier bewaard is, anders is die zooi niet meer te zuipenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ff geen webcam meer![]()
California 1994
(rode wijn, beetje fruitig, niet te droog)
En al 2 verkocht ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou moet je het niet op de spits gaan drijven! Heb je al krantjes om bij Appie naast de deur te gaan staan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik was kotsmisselijk....... één of ander aso wijf had me hondebrokjes gegeven .........
teringwijf..........
Hij doet zijn best wel....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou moet je het niet op de spits gaan drijven! Heb je al krantjes om bij Appie naast de deur te gaan staan?
Heeft 14 jaar in een kist (kerstpakket) gelegen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat die op een goede manier bewaard is, anders is die zooi niet meer te zuipen![]()
Biedt het te koop aan op internet, misschien schuift het nog wat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft 14 jaar in een kist (kerstpakket) gelegen.
Smaakt prima![]()
Dat er randstad uitzendbureau op staat zal de prijs wel geen goed doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Biedt het te koop aan op internet, misschien schuift het nog wat.
Als je de fles dicht had gelaten dan.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat er randstad uitzendbureau op staat zal de prijs wel geen goed doen
Maar niet teveel zekerquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, denk van niet
edit: dan geniet er maar van![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik was kotsmisselijk....... één of ander aso wijf had me hondebrokjes gegeven .........
teringwijf..........
Mooie ballen, doen het goed bij de damesquote:
Ik drink bijna nooit en ik heb er nog 2 liggen, dus dat zal wel lukkenquote:
Vooral die paarsequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooie ballen, doen het goed bij de dames
Hoi!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen snor meer
Als jij er klaar mee bent, welquote:
Nou eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
O fuck ja, mag ik daar nog even op terugkomen?![]()
Ik hoop niet dat je al dingen geregeld hebt enzo?![]()
omgquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel.
Aangezien je nogal van de scheiding bent, heb ik je al uitgehuwelijkt
Tuurlijk, kan er ook nog wel bij!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel.
Aangezien je nogal van de scheiding bent, heb ik je al uitgehuwelijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |