Hij doet zijn best wel....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou moet je het niet op de spits gaan drijven! Heb je al krantjes om bij Appie naast de deur te gaan staan?
Heeft 14 jaar in een kist (kerstpakket) gelegen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat die op een goede manier bewaard is, anders is die zooi niet meer te zuipen![]()
Biedt het te koop aan op internet, misschien schuift het nog wat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft 14 jaar in een kist (kerstpakket) gelegen.
Smaakt prima![]()
Dat er randstad uitzendbureau op staat zal de prijs wel geen goed doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Biedt het te koop aan op internet, misschien schuift het nog wat.
Als je de fles dicht had gelaten dan.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat er randstad uitzendbureau op staat zal de prijs wel geen goed doen
Maar niet teveel zekerquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, denk van niet
edit: dan geniet er maar van![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik was kotsmisselijk....... één of ander aso wijf had me hondebrokjes gegeven .........
teringwijf..........
Mooie ballen, doen het goed bij de damesquote:
Ik drink bijna nooit en ik heb er nog 2 liggen, dus dat zal wel lukkenquote:
Vooral die paarsequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mooie ballen, doen het goed bij de dames
Hoi!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen snor meer
Als jij er klaar mee bent, welquote:
Nou eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
O fuck ja, mag ik daar nog even op terugkomen?![]()
Ik hoop niet dat je al dingen geregeld hebt enzo?![]()
omgquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel.
Aangezien je nogal van de scheiding bent, heb ik je al uitgehuwelijkt
Tuurlijk, kan er ook nog wel bij!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel.
Aangezien je nogal van de scheiding bent, heb ik je al uitgehuwelijkt
Rottermerplaat of zoietsquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, 'mijn' halve land licht onder water of onder een meter sneeuw.
Ziek, Soury's schuld!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verdomme, waar is Fan toch
Euro's tellen ze is vast zo terugquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verdomme, waar is Fan toch
Wat?quote:
Neuh, dat zit wel snor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat?Probeer je je snor te drukken ofzo
Weer een nootjequote:
Maar je blijft toch wel voor altijd mijn zonnebloempje, ook al klikte het niet tussen ons.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan er ook nog wel bij!
Wat heeft Soury nu weer gedaan dan?quote:
Nou Soury, zegguh.....wat heb je gedaan met Fan en hoe zit dat met dat geld?quote:
quote:
Welk geld .. Hondenbrokken bedoel jequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou Soury, zegguh.....wat heb je gedaan met Fan en hoe zit dat met dat geld?
Ook een doekje nodig?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe vaak moet je niezen om in het Guiness Book of Records te komen????
Ik heb een niesbui
Als je niet minstens een paar buurvrouwen als getuige hebt is er weinig kansquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe vaak moet je niezen om in het Guiness Book of Records te komen????
Ik heb een niesbui
Ja, en mijn geld!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk geld .. Hondenbrokken bedoel je
Stom kutwijfquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je er 50 hebt, betaal ik die 4,50 voor je!
![]()
(Wil ik ze ook lezen!)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je niet minstens een paar buurvrouwen als getuige hebt is er weinig kans
Voor die Griek?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk geld .. Hondenbrokken bedoel je
Als ik nog ff doorga, dan gaat die Irakees hiernaast wel 112 bellen wegens burenoverlast.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar niest ie toch regelmatig in 45 km per uurquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een ONZ!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over snorren en zo.... Spreekwoorden met het woord ..."SNOR"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |