Ik geef altijd aan alles, ik heb mijn eigenste daklozenkrantverkoper.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
Niets krijgen ze van mij, ik moet die folders gvd iedere keer op een stapel pleuren en daarna in de grijze bak en die ook aan de weg zetten. En wat krijg ik?
GMTAquote:
+1 voor het voorbeeldquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Uhhhh, je verdient kloten als postbezorger. Denk je dat je dan tijd hebt om post te gaan lezen?
Je probeert zo snel en zo goed mogelijk de post bij de juiste geadresseerde af te leveren. En snel thuis te zijn, want ze delen je wijk in op een tijdschema die gewoon niet haalbaar is.
Natuurlijk zie je af en toe wel op zelfde adres een enveloppe van Leeuwarden, maar die ga je niet openmaken.
Zie het als een gynocoloog. Zo'n man ziet ook een hoop vagina's per dag. Vraag je die ook of hij wel eens een lekkere poes heeft gezien?
Elke gleuf is weer andersquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Uhhhh, je verdient kloten als postbezorger. Denk je dat je dan tijd hebt om post te gaan lezen?
Je probeert zo snel en zo goed mogelijk de post bij de juiste geadresseerde af te leveren. En snel thuis te zijn, want ze delen je wijk in op een tijdschema die gewoon niet haalbaar is.
Natuurlijk zie je af en toe wel op zelfde adres een enveloppe van Leeuwarden, maar die ga je niet openmaken.
Zie het als een gynocoloog. Zo'n man ziet ook een hoop vagina's per dag. Vraag je die ook of hij wel eens een lekkere poes heeft gezien?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geef altijd aan alles, ik heb mijn eigenste daklozenkrantverkoper.
Zoek je nog een nieuwe?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geef altijd aan alles, ik heb mijn eigenste daklozenkrantverkoper.
Boeren die ik ken uit mijn laatste baan zijn om 4 uur al wakkerquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:16 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je moet er van uit gaan dat boeren meestal overdags niet thuis zijn en je gaat niet lopen aanbellen om 6 uur 's ochtends
Grijze bak is voor afval. Folders mogen gewoon bij het oud papierquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:17 schreef HiDiHo het volgende:
Niets krijgen ze van mij, ik moet die folders gvd iedere keer op een stapel pleuren en daarna in de grijze bak en die ook aan de weg zetten. En wat krijg ik?
Een echte vent tieft alle zooi bij elkaar.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Grijze bak is voor afval. Folders mogen gewoon bij het oud papier
Terwijl hij loopt te schelden, bier drinkt en zware shag rookt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een echte vent tieft alle zooi bij elkaar.
Ja slimmerd, die hebben we hier nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Grijze bak is voor afval. Folders mogen gewoon bij het oud papier
En een snor heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl hij loopt te schelden, bier drinkt en zware shag rookt.
Nee, ik was geen postbode, anders had ik dat opzeker wel gedaan denk ik. Je wilt toch een beetje de mensen leren kennen bij wie je dagelijks de post door de brievenbus staat te proppen?quote:
Maar dan ga je nog steeds niet om 6 uur belletje trekken denk ik danquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Boeren die ik ken uit mijn laatste baan zijn om 4 uur al wakker
Met zijn hand in zijn broekquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl hij loopt te schelden, bier drinkt en zware shag rookt.
Ik zou het doen voor de ranzige naaktfeauteaux en dan afpersen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik was geen postbode, anders had ik dat opzeker wel gedaan denk ik. Je wilt toch een beetje de mensen leren kennen bij wie je dagelijks de post door de brievenbus staat te proppen?
Zo van, ah, hier woont Piet, zijn zus is nu op vakantie naar Ameland, en zijn oma is pas overleden?
Meeleven heet dat!
Daar krijg je boetes voorquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een echte vent tieft alle zooi bij elkaar.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou het doen voor de ranzige naaktfeauteaux en dan afpersen.
Maar wat jij zegt klinkt ook ontzettend leuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |