Terwijl hij loopt te schelden, bier drinkt en zware shag rookt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een echte vent tieft alle zooi bij elkaar.
Ja slimmerd, die hebben we hier nietquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Grijze bak is voor afval. Folders mogen gewoon bij het oud papier
En een snor heeft.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl hij loopt te schelden, bier drinkt en zware shag rookt.
Nee, ik was geen postbode, anders had ik dat opzeker wel gedaan denk ik. Je wilt toch een beetje de mensen leren kennen bij wie je dagelijks de post door de brievenbus staat te proppen?quote:
Maar dan ga je nog steeds niet om 6 uur belletje trekken denk ik danquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Boeren die ik ken uit mijn laatste baan zijn om 4 uur al wakker
Met zijn hand in zijn broekquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl hij loopt te schelden, bier drinkt en zware shag rookt.
Ik zou het doen voor de ranzige naaktfeauteaux en dan afpersen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, ik was geen postbode, anders had ik dat opzeker wel gedaan denk ik. Je wilt toch een beetje de mensen leren kennen bij wie je dagelijks de post door de brievenbus staat te proppen?
Zo van, ah, hier woont Piet, zijn zus is nu op vakantie naar Ameland, en zijn oma is pas overleden?
Meeleven heet dat!
Daar krijg je boetes voorquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een echte vent tieft alle zooi bij elkaar.
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou het doen voor de ranzige naaktfeauteaux en dan afpersen.
Maar wat jij zegt klinkt ook ontzettend leuk.
Terughalen man, met een gouden gids kan je hendig goed kinderen slaan.quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:24 schreef Soury het volgende:
Had vandaag weer een gouden gids.. Jemig daar heb ik medelijden mee .. Opzouten met dat ding. Lag ook 3 minuten later in de papierbak maar iemand heeft het wel bezorgd.
Is goed, 2 krantjes dus?quote:
Heb ik niet .. Of moet ik wachten tot 11-11quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terughalen man, met een gouden gids kan je hendig goed kinderen slaan.
Beter nog: ik was gehacked en kon er niets aan doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben zuipen, alles wat ik later nog kom posten is gelogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |