quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Proost, ik heb een gewone beker, mag dat?
Nou moet je het niet op de spits gaan drijven! Heb je al krantjes om bij Appie naast de deur te gaan staan?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Proost, ik heb een gewone beker, mag dat?
Als we getrouwd zijn, dan leer ik het je wel lieverdquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan wijnglazen, ik kan er niet mee omgaan!![]()
Gewoon een normaal glas!
Heb ff geen webcam meerquote:
O fuck ja, mag ik daar nog even op terugkomen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als we getrouwd zijn, dan leer ik het je wel lieverd![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:45 schreef Soury het volgende:
Tot hoe laat ligt Fan voor de AH ??? Iemand
Ik hoop dat die op een goede manier bewaard is, anders is die zooi niet meer te zuipenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ff geen webcam meer![]()
California 1994
(rode wijn, beetje fruitig, niet te droog)
En al 2 verkocht ookquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou moet je het niet op de spits gaan drijven! Heb je al krantjes om bij Appie naast de deur te gaan staan?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik was kotsmisselijk....... één of ander aso wijf had me hondebrokjes gegeven .........
teringwijf..........
Hij doet zijn best wel....quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou moet je het niet op de spits gaan drijven! Heb je al krantjes om bij Appie naast de deur te gaan staan?
Heeft 14 jaar in een kist (kerstpakket) gelegen.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat die op een goede manier bewaard is, anders is die zooi niet meer te zuipen![]()
Biedt het te koop aan op internet, misschien schuift het nog wat.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft 14 jaar in een kist (kerstpakket) gelegen.
Smaakt prima![]()
Dat er randstad uitzendbureau op staat zal de prijs wel geen goed doenquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Biedt het te koop aan op internet, misschien schuift het nog wat.
Als je de fles dicht had gelaten dan.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat er randstad uitzendbureau op staat zal de prijs wel geen goed doen
Maar niet teveel zekerquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Neuh, denk van niet
edit: dan geniet er maar van![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik was kotsmisselijk....... één of ander aso wijf had me hondebrokjes gegeven .........
teringwijf..........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |