Wat?quote:
Neuh, dat zit wel snor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat?Probeer je je snor te drukken ofzo
Weer een nootjequote:
Maar je blijft toch wel voor altijd mijn zonnebloempje, ook al klikte het niet tussen ons.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Tuurlijk, kan er ook nog wel bij!
Wat heeft Soury nu weer gedaan dan?quote:
Nou Soury, zegguh.....wat heb je gedaan met Fan en hoe zit dat met dat geld?quote:
quote:
Welk geld .. Hondenbrokken bedoel jequote:Op vrijdag 12 december 2008 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou Soury, zegguh.....wat heb je gedaan met Fan en hoe zit dat met dat geld?
Ook een doekje nodig?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe vaak moet je niezen om in het Guiness Book of Records te komen????
Ik heb een niesbui
Als je niet minstens een paar buurvrouwen als getuige hebt is er weinig kansquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hoe vaak moet je niezen om in het Guiness Book of Records te komen????
Ik heb een niesbui
Ja, en mijn geld!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk geld .. Hondenbrokken bedoel je
Stom kutwijfquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als je er 50 hebt, betaal ik die 4,50 voor je!
![]()
(Wil ik ze ook lezen!)
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als je niet minstens een paar buurvrouwen als getuige hebt is er weinig kans
Voor die Griek?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk geld .. Hondenbrokken bedoel je
Als ik nog ff doorga, dan gaat die Irakees hiernaast wel 112 bellen wegens burenoverlast.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar niest ie toch regelmatig in 45 km per uurquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wat een ONZ!quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Over snorren en zo.... Spreekwoorden met het woord ..."SNOR"...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |