Er is maar één markvanrinsumquote:Op vrijdag 12 december 2008 22:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is top maal 2!
2 wijntjes,
2 nieuwe MarkvanRinsums!
Mis hem niet btwquote:
Smaakte de derde hap ook nog?quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
De stad in, winkelen, naar Burgerking Leidseplein, veel toeristen, vies warm, lange trap naar boven,
nam net mijn tweede hap, toen er iemand vriendelijk gedag zei en vroeg of ik een
muziekkrantje wilde kopen voor 1 euro, gaf 1 euro en zag later dat het een gratis krantje
was van de free recordshop...
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
De stad in, winkelen, naar Burgerking Leidseplein, veel toeristen, vies warm, lange trap naar boven,
nam net mijn tweede hap, toen er iemand vriendelijk gedag zei en vroeg of ik een
muziekkrantje wilde kopen voor 1 euro, gaf 1 euro en zag later dat het een gratis krantje
quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:01 schreef tuinfluiter het volgende:
25, anders is het niet te doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |