Nee tis een welkome verrasingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Worden mijn patronen zo voorspelbaar?
Zo gaaf he, als je op de 82 klikt in de OP krijg je gewoon dit topic, en die is nog niet eens vol.quote:
Je hebt het niet tegen mij maar als het goed is heb ik jou haarkleurquote:
Misschien was het wel tegen jou.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt het niet tegen mij maar als het goed is heb ik jou haarkleur
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee benquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien was het wel tegen jou.
Er stond geen naam bij.
Die snap ikquote:
REL!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee ben
Rot toch op rotjongquote:
Ik denk dat je het beste maar gewoon kan doen of je er blij mee bent, dan ga je er uiteindelijk ook in geloven, met als gevolg dat je in een positieve vibe terecht komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee ben
Tis hier alleen maar koud niks wits.. Ja op mijn autoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Sporti het volgende:
Navond, mooie OP, voor mij duinen wind en zee, een aangename onderbreking vanuit een witte wereld hier
Jesus neem nog ff 5 dagen pauzequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste maar gewoon kan doen of je er blij mee bent, dan ga je er uiteindelijk ook in geloven, met als gevolg dat je in een positieve vibe terecht komt.
Dag Ruud ...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
Maak er nog wat leuks van, ik maak nog een senseootje klaar en ben er weg van.
Toedels Ruudquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
Mensen die koffie drinken voor ze gaan slapen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |