Nee tis een welkome verrasingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Worden mijn patronen zo voorspelbaar?
Zo gaaf he, als je op de 82 klikt in de OP krijg je gewoon dit topic, en die is nog niet eens vol.quote:
Je hebt het niet tegen mij maar als het goed is heb ik jou haarkleurquote:
Misschien was het wel tegen jou.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt het niet tegen mij maar als het goed is heb ik jou haarkleur
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee benquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien was het wel tegen jou.
Er stond geen naam bij.
Die snap ikquote:
REL!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee ben
Rot toch op rotjongquote:
Ik denk dat je het beste maar gewoon kan doen of je er blij mee bent, dan ga je er uiteindelijk ook in geloven, met als gevolg dat je in een positieve vibe terecht komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee ben
Tis hier alleen maar koud niks wits.. Ja op mijn autoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Sporti het volgende:
Navond, mooie OP, voor mij duinen wind en zee, een aangename onderbreking vanuit een witte wereld hier
Jesus neem nog ff 5 dagen pauzequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste maar gewoon kan doen of je er blij mee bent, dan ga je er uiteindelijk ook in geloven, met als gevolg dat je in een positieve vibe terecht komt.
Dag Ruud ...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
Maak er nog wat leuks van, ik maak nog een senseootje klaar en ben er weg van.
Toedels Ruudquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
Mensen die koffie drinken voor ze gaan slapen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
met je stomme postings!quote:
Je hebt je duidelijk nooit in NLP verdiept.quote:
Ja ook dat iidquote:
woeiiiiiii das ook eem mooie OPquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linke film op RTL8
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linke film op RTL8
[ afbeelding ]
Als je me verteld wat NLP is dan zing ik graag een liedje.. Helaas is de operatie al maanden achter de rug, dus niet terug te draaien.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt je duidelijk nooit in NLP verdiept.
En die operatie was ook niet nodig, je had jezelf ook beter kunnen zingen.
Hoi Sporti!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Sporti het volgende:
Navond, mooie OP, voor mij duinen wind en zee, een aangename onderbreking vanuit een witte wereld hier
Dat heb ik ook altijd.. Zo'n oranje gloed dat je in paniek raakt. Uitzitten die handelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hou mijn hart vast, het lijkt een beetje rood nu het erin zit.
Ik snap dat hele geverf nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hou mijn hart vast, het lijkt een beetje rood nu het erin zit.
Hoe oud ben jequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik snap dat hele geverf niet, ik heb nog nooit 1 sec. de behoefte gehad om me haar te gaan verven.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met als TT: "Betreden op eigen risico..."
quote:
quote:
Pik zwart gehad .. Ohhhhhhh wat ergquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik deed het juist vroeger heel vaak, in heel veel kleuren, boeide me niets.
Maar nu heb ik het zeker al 3 jaar niet gedaan ofzo.
Ja heel erg oranje!
Brandweerautorood. Moest je bij de feestwinkel kopen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Pik zwart gehad .. Ohhhhhhh wat erg
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe niet zo eng! Dat is sport!![]()
Nee hoor, lijkt me best tof, Thialf dan, oranje haar niet![]()
Rood ook wel maar dat was een spoeling.. Dus ging er wel weer uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Brandweerautorood. Moest je bij de feestwinkel kopen!![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Rood ook wel maar dat was een spoeling.. Dus ging er wel weer uit.
P.s. tis nog niet helemaal droog maar ziet er goed uit (ppppffffffffff opluchting )
Die is haar gang aan het over schilderen. De zwarte blokjes worden wit, en de witte blokjes worden zwart. Dat komt beter uitquote:
Hihi heb je lang of kort haarquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is haar gang aan het over schilderen. De zwarte blokjes worden wit, en de witte blokjesworden zwart. Dat komt beter uit
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Die is haar gang aan het over schilderen. De zwarte blokjes worden wit, en de witte blokjesworden zwart. Dat komt beter uit
Oh dan zou ik ook bang zijnquote:
quote:
Is het nog geen timequote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Geintje troela... Ik heb lang haar.. En mijn eerste zorg is altijd als ik het uitspoel dat ik niet alles uit mijn schedel wegwas
En mijn haar wegspoel en kaal en verdoofd aan de rand van het bad zit
Andre ?quote:
Ohquote:Op zondag 11 januari 2009 00:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, Peter.
Maar ik gebruik shampoo van Derlon.
Wat is daar zo byzonder aan .. Je ruikt wel lekker btwquote:
Ik constateerde dat er meer dan 20 posten waren over dit onderwerp, en toen besloot ik gewoon niet meer af te wachten, maar me er in te mengen.quote:
20 maar .. Wacht maar tot Lies d'r haar heeft uitgespoeldquote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik constateerde dat er meer dan 20 posten waren over dit onderwerp, en toen besloot ik gewoon niet meer af te wachten, maar me er in te mengen.
Lekkerquote:
de verschillende bioritmes van fok-users blijft me verbazen!quote:
Nou ok waar wil je het over hebben ipv haarkleuringen ..quote:Op zondag 11 januari 2009 00:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik constateerde dat er meer dan 20 posten waren over dit onderwerp, en toen besloot ik gewoon niet meer af te wachten, maar me er in te mengen.
De kracht van NLP.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ok waar wil je het over hebben ipv haarkleuringen ..
Ja, ik heb rond 11 uur een brief gepost.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef Sporti het volgende:
Gaan jullie niet uit op de zaterdagavond?
Neuh .. Ik ga bijna nooit meer uit. Zeker na de rookstop .... maar geen behoefte eigenlijk. (Gister nog met collega's) Maar zelden dusquote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef Sporti het volgende:
Gaan jullie niet uit op de zaterdagavond?
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb rond 11 uur een brief gepost.
quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, ik heb rond 11 uur een brief gepost.
En jij ?? hoe ben jij eigenlijk. ?? verliefd verloofd getrouwd . Sportief dat denk/weet ik wel.quote:
Is het nog nat ? Dan geen zorgenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:27 schreef liesje1979 het volgende:
Voorzover ik nu kan zien is het roder, niet donkerder.
Ja wel zorgen, want ik weet hoe mijn haar er normaal gesproken uitziet als het nat is. En dan geeft het geen rood licht.quote:
Nee dat komt door die verf .. Wacht het maar af.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wel zorgen, want ik weet hoe mijn haar er normaal gesproken uitziet als het nat is. En dan geeft het geen rood licht.
Mannen kom er maar in!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef Soury het volgende:
Ik ben bijna droog.. Heb geen fohn..
Hahahahahaha allemaal natte wijven hier
Ik ben een echte loner en hou helemaal niet van uitgaan, soms naar het theater of ergens eten met vrienden.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
En jij ?? hoe ben jij eigenlijk. ?? verliefd verloofd getrouwd . Sportief dat denk/weet ik wel.
Oh ik wel.. Maar eenmalig. 's morgens en dan vind ik het wel best.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mannen kom er maar in!![]()
Ik heb wel een fohn, maar dat vind ik onzin. Borstel erdoor en klaar. Ik doe eigenlijk ook niet aan make-up!
Een loner he??? Dat laatste gedeelte doe ik al nooit meer.. Ik vind het prima in me uppie. Ik heb wel een lieve vriend . Die houdt ook niet van gedoequote:Op zondag 11 januari 2009 00:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben een echte loner en hou helemaal niet van uitgaan, soms naar het theater of ergens eten met vrienden.
Ik vind uitgaan best leuk, ik vind het heel erg leuk om te dansen. Maar ik heb het al heel lang niet gedaan. Voor de rest herken ik het wel een beetje.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik ben een echte loner en hou helemaal niet van uitgaan, soms naar het theater of ergens eten met vrienden.
ik heb voldoende de beest uitgehangen hoor, heb ook veel gereisd maar nu gewoon rustiger vaarwaterquote:Op zondag 11 januari 2009 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind uitgaan best leuk, ik vind het heel erg leuk om te dansen. Maar ik heb het al heel lang niet gedaan. Voor de rest herken ik het wel een beetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |