Dus toch op de berg!!quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:35 schreef hondjes het volgende:
ben er weer, jeetje, er is geen door komen aan met mijn internet op dit moment.
stuur wel ff de link , coos..op je ..zoek wel even
het is in el Perello
Stomme trutquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:34 schreef FANN het volgende:
De naam van dit topic is dus té afschrikwekkend?
niemand durft meer te posten.......![]()
![]()
Dit is dus wél een kwaliteitspost!quote:
ja ja eigenlijk hoor je niet hier op Fok rond te hangen op kerstavondquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:40 schreef Coos het volgende:
Hi hi hi, vriendin nachtzuster ligt op de bank te knorren na de maaltijd. Anders zou ik nu ook niet op fok zijn. Ik zal haar maar op tijd wakker maken anders krijgen die oudjes hun pillen niet vanavond.
Ja iemand moet de wijn opmaken hè!! Ik offer me wel op.
Ja Lies daar hoor jij ook bij. Uitsluitend kwaliteits posts hier. Vooral laat in de nacht.quote:
Fann snapt um zelf alleen nietquote:
dit is trouwens een mental image die ik direct weer uit mijn geheugen blockquote:Op vrijdag 26 december 2008 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja eigenlijk hoor je niet hier op Fok rond te hangen op kerstavond
maar op je hoort in je blote kont voor de open haard te liggen samen met je lief![]()
omgeven door waxinelichtjes in hartvorm.....
d's de WARE kerstspirit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:42 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja eigenlijk hoor je niet hier op Fok rond te hangen op kerstavond
maar op je hoort in je blote kont voor de open haard te liggen samen met je lief![]()
omgeven door waxinelichtjes in hartvorm.....
d's de WARE kerstspirit
Ja goed ben ik he?quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja Lies daar hoor jij ook bij. Uitsluitend kwaliteits posts hier. Vooral laat in de nacht.
ow....... nah ga ik die zooi maar weer opruimen.......quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ga je ver.
Dát mag dan weer alleen 14 februari!
quote:Op vrijdag 26 december 2008 21:44 schreef FANN het volgende:
[..]
dit is trouwens een mental image die ik direct weer uit mijn geheugen block
HuhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je quote jezelf hoor
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |