Ach ja kan mij het schelen
 Ach ja kan mij het schelen

PMS?quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kloten OP, maar sommige mensen vinden het nodig iets te gaan verkloten en denken dan dat ze grappig zijn

Wedden dattie gaat zeggen: "Sterrufff jonguh!11!!111quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kloten OP, maar sommige mensen vinden het nodig iets te gaan verkloten en denken dan dat ze grappig zijn
 "
 "   

Ach weer es wat andersquote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:

Ikke welquote:

Ik vorige week, maar ik had er zomaar een keer amper last vanquote:
 .
 .

Ik had er vorige week heel veel last vanquote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vorige week, maar ik had er zomaar een keer amper last van.

Ben vrij mild .. snap er niks van of de kerstsfeer of overgangquote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vorige week, maar ik had er zomaar een keer amper last van.

Sorry.quote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had er vorige week heel veel last van

Doe's niet zo eng!quote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Soury het volgende:
Ben vrij mild .. snap er niks van of de kerstsfeer of overgang

Een gezellige musical doet wonderen ..quote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had er vorige week heel veel last van

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |