PMS?quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kloten OP, maar sommige mensen vinden het nodig iets te gaan verkloten en denken dan dat ze grappig zijn
Wedden dattie gaat zeggen: "Sterrufff jonguh!11!!111quote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kloten OP, maar sommige mensen vinden het nodig iets te gaan verkloten en denken dan dat ze grappig zijn
Ach weer es wat andersquote:Op maandag 15 december 2008 20:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ikke welquote:
Ik vorige week, maar ik had er zomaar een keer amper last vanquote:
Ik had er vorige week heel veel last vanquote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vorige week, maar ik had er zomaar een keer amper last van.
Ben vrij mild .. snap er niks van of de kerstsfeer of overgangquote:Op maandag 15 december 2008 20:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vorige week, maar ik had er zomaar een keer amper last van.
Sorry.quote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik had er vorige week heel veel last van
Doe's niet zo eng!quote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Soury het volgende:
Ben vrij mild .. snap er niks van of de kerstsfeer of overgang
Een gezellige musical doet wonderen ..quote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had er vorige week heel veel last van
Prima hoor laat maar komen dat gedoequote:
Cool he?quote:
quote:
quote:
Dan ga je toch eerst enorm nachtzweten enzo?quote:Op maandag 15 december 2008 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima hoor laat maar komen dat gedoe
Ohw, is het weer voetbalavond?quote:Op maandag 15 december 2008 20:40 schreef Manu82 het volgende:
[..]Holland Sport en Voetbal International worden vanavond uitgezonden
vrijdag vrij en 5 januari weer aan de bak en van dit jaar nog 5 verlofdagen overquote:Op maandag 15 december 2008 20:32 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen nog werken, en dan volgende week maandag en dinsdag en dan 2 januari pas weer!![]()
Dat doe ik al jarenquote:Op maandag 15 december 2008 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ga je toch eerst enorm nachtzweten enzo?
Nog 30 dagen overquote:Op maandag 15 december 2008 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
vrijdag vrij en 5 januari weer aan de bak en van dit jaar nog 5 verlofdagen over
maar ook overdagquote:Op maandag 15 december 2008 20:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan ga je toch eerst enorm nachtzweten enzo?
quote:Op maandag 15 december 2008 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
vrijdag vrij en 5 januari weer aan de bak en van dit jaar nog 5 verlofdagen over
Hoe bevalt je nieuwe bed eigenlijk?quote:
Altijd baas boven baas, maar 1 januari staan er bij weer iets van 56quote:
En wat gaat erop ?? Eieren met spek en bloedworstquote:Op maandag 15 december 2008 20:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En afgelopen weekend 1.5 kilo aangekomen van al dat Bourgondische geneuzel, dus vandaag brooddag
Bloedworst!quote:Op maandag 15 december 2008 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat gaat erop ?? Eieren met spek en bloedworst
Twee beschuiten met vier minuten gekookt ei. Twee donkerbruine boterhammen met daarop een ui (iets aanbakken) gemengd met Tonijn en een flink glas bananenmelkquote:Op maandag 15 december 2008 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
En wat gaat erop ?? Eieren met spek en bloedworst
of een bipolaire stoornisquote:Op maandag 15 december 2008 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben vrij mild .. snap er niks van of de kerstsfeer of overgang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |