Een matige boer.quote:
Die is echt het kneusje van de klas!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef dieenebart het volgende:
Ranking the Stars is weer grappig. Jammer van Rob Geus
Da's uit dat liedje van Patrick Duffy en Mireille Mathieu, toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef dieenebart het volgende:
Rob Geus en ik zijn als een wielrenner en water&brood
Kun je wat winnen??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef hondjes het volgende:
godver de godver..laat maar..later misschien duidelijkheid over mijn ongenoegen , die zo klote is...
eerst even zekerheid, dus net als jullie, moet ik ook afwachten. maar gaat om huis.spanje.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's uit dat liedje van Patrick Duffy en Mireille Mathieu, toch?
Was een garpje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef dieenebart het volgende:
Niet dat ik weet![]()
Schudde hem uit de mouw, eigenlijks. Nog geneukt tussen alle nichten?
Dennis van der Geest!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
De nieuwe Ruud 'Effe Knuffelen''. Die ene judoka wiens naam ik kwijt ben.
Die. En ja, da zinnie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef dieenebart het volgende:
Dennis van der Geest!![]()
Ik zag het ook - zei Paul nou dat Dennis 'veel leuker' was
zo da's mooi kut........ wees maar blij dat je niks getekend hebt !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef hondjes het volgende:
zolang ik niet getekend heb nog niets...
maar kan best zo zijn dat er illegaal gebouwd is,,,en dan teken ik niets..of we maken ons zorgen om niets...
eerst even alles navragen en onderzoeken..hhhhhhhhhhhhh spanje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |