Een matige boer.quote:
Die is echt het kneusje van de klas!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:01 schreef dieenebart het volgende:
Ranking the Stars is weer grappig. Jammer van Rob Geus
Da's uit dat liedje van Patrick Duffy en Mireille Mathieu, toch?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:03 schreef dieenebart het volgende:
Rob Geus en ik zijn als een wielrenner en water&brood
Kun je wat winnen??quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef hondjes het volgende:
godver de godver..laat maar..later misschien duidelijkheid over mijn ongenoegen , die zo klote is...
eerst even zekerheid, dus net als jullie, moet ik ook afwachten. maar gaat om huis.spanje.
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's uit dat liedje van Patrick Duffy en Mireille Mathieu, toch?
Was een garpje.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef dieenebart het volgende:
Niet dat ik weet![]()
Schudde hem uit de mouw, eigenlijks. Nog geneukt tussen alle nichten?
Dennis van der Geest!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:08 schreef Copycat het volgende:
De nieuwe Ruud 'Effe Knuffelen''. Die ene judoka wiens naam ik kwijt ben.
Die. En ja, da zinnie.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:20 schreef dieenebart het volgende:
Dennis van der Geest!![]()
Ik zag het ook - zei Paul nou dat Dennis 'veel leuker' was
zo da's mooi kut........ wees maar blij dat je niks getekend hebt !quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef hondjes het volgende:
zolang ik niet getekend heb nog niets...
maar kan best zo zijn dat er illegaal gebouwd is,,,en dan teken ik niets..of we maken ons zorgen om niets...
eerst even alles navragen en onderzoeken..hhhhhhhhhhhhh spanje
Kan het schelen, duurt Ground Hog Day nog iets langer.quote:
Oh jee hondjes, het zal toch niet weer misgaan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef hondjes het volgende:
maar kan best zo zijn dat er illegaal gebouwd is,,,en dan teken ik niets..of we maken ons zorgen om niets...
ojee, hopelijk worden jullie niet teleurgesteld, maar regel 1 bij koop van een huis is kadastraal onderzoek en bestemmingsplan checken in het buitenland dubel-dubbelcheck.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef hondjes het volgende:
Hou je daar echt een boekhouding van mij?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
en de laatste spieker in mijn fobo was ................
nee vin ik gewoon grappig.......quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:31 schreef Sporti het volgende:
[..]
Hou je daar echt een boekhouding van mij?
Hoe belangrijk is dat dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:29 schreef FANN het volgende:
en de laatste spieker in mijn fobo was ................
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:30 schreef FANN het volgende:
http://fotoboek.fok.nl/ChipsZak.
leuk haar wel
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:33 schreef Sporti het volgende:
[..]
dat zijn echt de enige keren dat ik in een fobo loer als jij hier de link zetdat haar........
hoop het niet..quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee hondjes, het zal toch niet weer misgaan?
Zo, da's kut Hondjes maar ik had je al een maand geleden of zo hiervoor gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:09 schreef hondjes het volgende:
Hope for the best dan maar. Het blijft altijd een gok met die makelaars in Spanje. Succes en ga voor het zekere hoe mooi het huis ook is.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:35 schreef hondjes het volgende:
maar hier hebben wij geen zin in...alles gewoon legaal..geen gedonder.
dus we hebben de makelaar gemaild voor informatie en gaan ook wel even de gemeente vragen of alles legaal is...
Oh ja. Dat ben ik vergeten.quote:
Zullen we Opsporing Verzocht mailen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Sporti het volgende:
Is Manu nog steeds niet terug? Vreemd hij "woonde" hier toch praktisch
Ik maak me ook zorgen hoor Sporti. Dat joch lijkt wel van de aardbodem verdwenen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:39 schreef Sporti het volgende:
Is Manu nog steeds niet terug? Vreemd hij "woonde" hier toch praktisch
Nachtzuster heeft hem in behandelingquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Coos het volgende:
Volgens mij staat de apparatuur van Ziggo in een oude tochtige schuur![]()
Weer doet mijn ava het niet!!!!
Ik ze je ava iig niet. Misschien is dat een voordeel?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:40 schreef Coos het volgende:
Volgens mij staat de apparatuur van Ziggo in een oude tochtige schuur![]()
Weer doet mijn ava het niet!!!!
Nee, ik had mijn oude vanmiddag teruggezet en ik kan niet op de web space van dat TERINGZIGGO komen.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:41 schreef Sporti het volgende:
[..]
Nachtzuster heeft hem in behandeling
Niks mis met mijn ava!!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ze je ava iig niet. Misschien is dat een voordeel?
Kan liggen aan je instellinngen. Gewoon terug van webicon naar usericon.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:43 schreef Coos het volgende:
Nee, ik had mijn oude vanmiddag teruggezet en ik kan niet op de web space van dat TERINGZIGGO komen.
Ik zie je wel!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:43 schreef Coos het volgende:
Nee, ik had mijn oude vanmiddag teruggezet en ik kan niet op de web space van dat TERINGZIGGO komen.
Goeie tipquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan liggen aan je instellinngen. Gewoon terug van webicon naar usericon.
ik zie umquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Goeie tip![]()
Hij staat dus alleen maar opp mijn webspace en daar kan ik dus niet opkomen.
Ja hij is er weerquote:
quote:
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef hondjes het volgende:
ben ook ongerust over ons..zorgenkind....
Das toch een herhaling?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:50 schreef Sporti het volgende:
Nederland 2 de schrijfster Charlotte Mutsaers, goeie schrijfster en heerlijk onaangepast.
Manu , werd door NOEK of noekje als ons ,,zorgenkind,, bestempeldquote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie of wat is dat dan?
Coos, ik zie je ook weer hoor.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:05 schreef hondjes het volgende:
godver de godver..laat maar..later misschien duidelijkheid over mijn ongenoegen , die zo klote is...
eerst even zekerheid, dus net als jullie, moet ik ook afwachten. maar gaat om huis.spanje.
Was al bikini's aan het passenquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:04 schreef Sporti het volgende:
[..]
Had je de datum al ingevuld op je paint uitnodiging?
Ze wil ons gewoon niet uitnodigen. Snap het wel, zooitje ongeregeld.quote:
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wil ons gewoon niet uitnodigen. Snap het wel, zooitje ongeregeld.
Ik kijk BB celebs, lachen.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk BB celebs, lachen. ik mag niet spammen.
Kijk, als je al rood wordt gaat het echt niet goedkomen. Ze wil alleen gezellige FOK!kers.quote:
Oh fuckquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:10 schreef Sporti het volgende:
[..]
ach gaan we gewoon met de bus naar Salou, ik ben dan ziek voel ik nu al
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk, als je al rood wordt gaat het echt niet goedkomen. Ze wil alleen gezellige FOK!kers.
Waar danquote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk BB celebs, lachen. ik mag niet spammen.
Love you mouse, kutter dan kut kan het niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de BB UK liefhebbers. Trusten voor straks en tot morgen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Love you mouse, kutter dan kut kan het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de BB UK liefhebbers. Trusten voor straks en tot morgen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
[..]
NatuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de BB UK liefhebbers. Trusten voor straks en tot morgen.Bedankt.
Slaap lekker voor straks
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Die past in me toilet tas handigquote:
[..]
Slaap lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de BB UK liefhebbers. Trusten voor straks en tot morgen.
quote:
LS heeft hem toch niet ontvoerd ?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 21:47 schreef hondjes het volgende:
ben ook ongerust over ons..zorgenkind....
Ik paste niet in de vriezer .. OMGquote:
Manu vertrok 22 december met zijn vriendin naar Barcelona,quote:
Nou moeten jullie ophouden hoor!quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Manu vertrok 22 december met zijn vriendin naar Barcelona,
hij kreeg de griep, zijn vriendin ook.
LS is voor een paar dagen "weken" weg omdat er dringende privezaken zijn.
Die linker is wel een beetje raarquote:
Zo is dat gezeik !! tochquote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou moeten jullie ophouden hoor!![]()
Ik zit hier een maand http://www.eltemplodelsol.com/quote:Op vrijdag 2 januari 2009 22:21 schreef hondjes het volgende:
de meet gaat door, dan gaan we met zijn allen op camping in cambrils///
loopt onze coos naar ergens rond te dartelen....
vraagje...wat betekend Poligono 149, percela 155,,het gaat om poligono
want dochter kan ik ook niet bereiken,,hoop niet dat ze stilletjes ligt te bevallen,,kan er ook nog bij...op deze voortreffelijke avond
Daar zijn we erg blij meequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi![]()
Ik kom even zwaaien maar ik ben heel moe dus ik zwaai gelijk door naar bed![]()
Heb je er 24 uur op zitten, op naar de 12 uur slapen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
Hoi![]()
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Manu vertrok 22 december met zijn vriendin naar Barcelona,
hij kreeg de griep, zijn vriendin ook.
LS is voor een paar dagen "weken" weg omdat er dringende privezaken zijn.
Blote konten vakantiequote:Op vrijdag 2 januari 2009 23:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik zit hier een maand http://www.eltemplodelsol.com/![]()
Poligono is een uitgezet stuk land (b.v. een wijk in wording)
Het gaat dus over een perceel in een wijk in aanleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |