Nee, zus is wel iets in de zorgquote:Op zondag 7 december 2008 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee, da's niet goed voor de productie.... Maar dan zitten de kindjes wel dicht op elkaar of niet? Of is jou zus zo'n kleutervoedster.Gefeliciteerd met je nieuwe neef/nicht
En logeeradressen. Wees lief voor je zusjes. Ooit gaat het zich allemaal terugbetalen.quote:Op zondag 7 december 2008 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, zus is wel iets in de zorg
En het is idd allemaal dicht op elkaar, als ik ooit kinderen mag krijgen heb ik iig al 10 oppassen
quote:Op zondag 7 december 2008 12:25 schreef noekje het volgende:
[..]
En logeeradressen. Wees lief voor je zusjes. Ooit gaat het zich allemaal terugbetalen.
Sowieso, zussen!Ik heb ze niet maar ik ben er wel één.
Ja en de enige die de boom met rust laat, van de opvangbende, wordt morgen opgehaald.quote:Op zondag 7 december 2008 13:07 schreef beequeen het volgende:
Jeeezzzz noek, laat die versiering idd maar zitten. Wat een tuig.![]()
![]()
Goedemiddag ook.
snel de ballen er in, dat vinden ze nog veel leukerquote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
De boom:
[ afbeelding ]
Nummer 1 zit er in.
[ afbeelding ]
Nummer 2 wil ook.
[ afbeelding ]
Nummer 3 komt zich er ook mee bemoeien.
Ja, het zijn vampire kittens.![]()
Fuck die versiering.
Ik vind ze leuker dan ballen in de boom.quote:Op zondag 7 december 2008 13:10 schreef noekje het volgende:
Ja en de enige die de boom met rust laat, van de opvangbende, wordt morgen opgehaald.
Mooi hè?Mijn kleine fuckers.
Jawel en dan moeten ze allemaal gniffelen. Echt, ik hoor ze lachen en dan hopla," Nog een keertje!!"quote:
Die zitten best hoogquote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
De boom:
[ afbeelding ]
Nummer 1 zit er in.
[ afbeelding ]
Nummer 2 wil ook.
[ afbeelding ]
Fuck die versiering.
Dat denk ik wél!quote:Op zondag 7 december 2008 13:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Jawel en dan moeten ze allemaal gniffelen. Echt, ik hoor ze lachen en dan hopla," Nog een keertje!!"
Of we halen een echte op want die doen pijn maar ik geloof niet dat ze zich laten weerhouden door wat gay naaldjes.
quote:Op zondag 7 december 2008 13:05 schreef noekje het volgende:
De boom:
[ afbeelding ]
Nummer 1 zit er in.
[ afbeelding ]
Nummer 2 wil ook.
[ afbeelding ]
Fuck die versiering.
5/6 maanden. Echte pubers.quote:Op zondag 7 december 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind ze leuker dan ballen in de boom.
Hoe oud/jong zijn ze eik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |