quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
Beetje Sandeman style die foto.
Je weet wel van de Sandeman sherry
wheheheheeeeee kliksverzamelaarsterquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nee lullo die foto in mijn bikini .........
En tien jaar later worden ze voor god en de usa naar een islamitisch land gestuurd om vrede te brengen!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
OMG! Ik zit echt vol verbijstering naar de tv te kijken!
Ja vreselijk. Zulke jonge kneedbare mensjes ook, die dat soort walgelijke indoctrinatie te verduren krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
wheheheheeeeee kliksverzamelaarster![]()
OOOOOO wat erg btw dat christenfascistekamp!!!
Ja zover dacht ik eigenlijk nog niet eens. Arme kinderen, serieus!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
En tien jaar later worden ze voor god en de usa naar een islamitisch land gestuurd om vrede te brengen!!!!
latorquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef FANN het volgende:ik ga legge.........
kwam eigenlijk alléén effe welterusten zeggen enzo.......
![]()
![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiii
Maar ik denk dat die vorm van christendom het onderdeel van het gouvernementele plan is tot totale controlequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Zulke jonge kneedbare mensjes ook, die dat soort walgelijke indoctrinatie te verduren krijgen.![]()
Maar kanttekening: het staat niet model voor hoe kinderen in de VS worden opgevoed. Dit is ook daar extreeem.
Ze mogen bij jou in de leer zeker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef dieenebart het volgende:
Daar helpen geen medicijnen meer tegenop. Nou ja, misschien een stevig dieet van White Widow
ik geloof alleen in mezelf en herleidbare wetenschapquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze mogen bij jou in de leer zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |