quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
Beetje Sandeman style die foto.
Je weet wel van de Sandeman sherry
wheheheheeeeee kliksverzamelaarsterquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nee lullo die foto in mijn bikini .........
En tien jaar later worden ze voor god en de usa naar een islamitisch land gestuurd om vrede te brengen!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
OMG! Ik zit echt vol verbijstering naar de tv te kijken!
Ja vreselijk. Zulke jonge kneedbare mensjes ook, die dat soort walgelijke indoctrinatie te verduren krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
wheheheheeeeee kliksverzamelaarster![]()
OOOOOO wat erg btw dat christenfascistekamp!!!
Ja zover dacht ik eigenlijk nog niet eens. Arme kinderen, serieus!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
En tien jaar later worden ze voor god en de usa naar een islamitisch land gestuurd om vrede te brengen!!!!
latorquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef FANN het volgende:ik ga legge.........
kwam eigenlijk alléén effe welterusten zeggen enzo.......
![]()
![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiii
Maar ik denk dat die vorm van christendom het onderdeel van het gouvernementele plan is tot totale controlequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Zulke jonge kneedbare mensjes ook, die dat soort walgelijke indoctrinatie te verduren krijgen.![]()
Maar kanttekening: het staat niet model voor hoe kinderen in de VS worden opgevoed. Dit is ook daar extreeem.
Ze mogen bij jou in de leer zeker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef dieenebart het volgende:
Daar helpen geen medicijnen meer tegenop. Nou ja, misschien een stevig dieet van White Widow
ik geloof alleen in mezelf en herleidbare wetenschapquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze mogen bij jou in de leer zeker?
Bart rookt ook nog steeds kinderpaffies.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze mogen bij jou in de leer zeker?
USA is bad mkay.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik denk dat die vorm van christendom het onderdeel van het gouvernementele plan is tot totale controle
Mijn evangelie brand netquote:
Ik had S5 makkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:26 schreef dieenebart het volgende:
ik wil dat ze in tongen gaan praten! cool man, als je dat vroeger had gedaan, had je ook niet in dienst gehoeven Coos.
Dan was het wel een hele jonge vaderquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:34 schreef dieenebart het volgende:
Vorige maand was ik in de states. In Kansas City was een rel vanwege een bakker die had geweigerd om de naam van een jarig kind op een taart te schrijven. White Power stel met twee jongetjes. Aryan Nation 'Johnson' en Adolf Hitler 'Johnson'. Ik weet niet meer of ze echt Johnson heetten, maar die voornamen kloppen.
Anyway, die pa leek op dat ventje met zijn enthousiaste matje.
Heh heh, hij had wel een snorquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan was het wel een hele jonge vader
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:57 schreef dieenebart het volgende:
truste allen, slaap zacht.
"May your days be long and your nights be pleasant."
Quote uit welk boek? Ik lees het antwoord morgen wel
Geen idee, maar slaap lekker Bart!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:57 schreef dieenebart het volgende:
truste allen, slaap zacht.
"May your days be long and your nights be pleasant."
Quote uit welk boek? Ik lees het antwoord morgen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |