quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:09 schreef Coos het volgende:
Beetje Sandeman style die foto.
Je weet wel van de Sandeman sherry
wheheheheeeeee kliksverzamelaarsterquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nee lullo die foto in mijn bikini .........
En tien jaar later worden ze voor god en de usa naar een islamitisch land gestuurd om vrede te brengen!!!!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
OMG! Ik zit echt vol verbijstering naar de tv te kijken!
Ja vreselijk. Zulke jonge kneedbare mensjes ook, die dat soort walgelijke indoctrinatie te verduren krijgen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef Coos het volgende:
[..]
wheheheheeeeee kliksverzamelaarster![]()
OOOOOO wat erg btw dat christenfascistekamp!!!
Ja zover dacht ik eigenlijk nog niet eens. Arme kinderen, serieus!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:14 schreef Coos het volgende:
[..]
En tien jaar later worden ze voor god en de usa naar een islamitisch land gestuurd om vrede te brengen!!!!
latorquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:12 schreef FANN het volgende:ik ga legge.........
kwam eigenlijk alléén effe welterusten zeggen enzo.......
![]()
![]()
doeiiiiiiiiiiiiiiiii
Maar ik denk dat die vorm van christendom het onderdeel van het gouvernementele plan is tot totale controlequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja vreselijk. Zulke jonge kneedbare mensjes ook, die dat soort walgelijke indoctrinatie te verduren krijgen.![]()
Maar kanttekening: het staat niet model voor hoe kinderen in de VS worden opgevoed. Dit is ook daar extreeem.
Ze mogen bij jou in de leer zeker?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef dieenebart het volgende:
Daar helpen geen medicijnen meer tegenop. Nou ja, misschien een stevig dieet van White Widow
ik geloof alleen in mezelf en herleidbare wetenschapquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze mogen bij jou in de leer zeker?
Bart rookt ook nog steeds kinderpaffies.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze mogen bij jou in de leer zeker?
USA is bad mkay.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:23 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar ik denk dat die vorm van christendom het onderdeel van het gouvernementele plan is tot totale controle
Mijn evangelie brand netquote:
Ik had S5 makkerquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:26 schreef dieenebart het volgende:
ik wil dat ze in tongen gaan praten! cool man, als je dat vroeger had gedaan, had je ook niet in dienst gehoeven Coos.
Dan was het wel een hele jonge vaderquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:34 schreef dieenebart het volgende:
Vorige maand was ik in de states. In Kansas City was een rel vanwege een bakker die had geweigerd om de naam van een jarig kind op een taart te schrijven. White Power stel met twee jongetjes. Aryan Nation 'Johnson' en Adolf Hitler 'Johnson'. Ik weet niet meer of ze echt Johnson heetten, maar die voornamen kloppen.
Anyway, die pa leek op dat ventje met zijn enthousiaste matje.
Heh heh, hij had wel een snorquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:39 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan was het wel een hele jonge vader
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:57 schreef dieenebart het volgende:
truste allen, slaap zacht.
"May your days be long and your nights be pleasant."
Quote uit welk boek? Ik lees het antwoord morgen wel
Geen idee, maar slaap lekker Bart!quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:57 schreef dieenebart het volgende:
truste allen, slaap zacht.
"May your days be long and your nights be pleasant."
Quote uit welk boek? Ik lees het antwoord morgen wel
Ja, ik weet niet, ik ben er een beetje naar van.quote:
Het ergst is het doel wat ze nastreven. Politieke en militaire controle over (nog steeds) een wereldmacht met hele enge wapens en zo.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, ik ben er een beetje naar van.
Ik vind het sneu voor die kinderen, die nu al leren, dat ze fout zijn, als ze dingen doen, die door andere mensen als slecht bestempeld worden, onder het mom van god.![]()
Ergens had ik ook te doen met dat stomme schreeuwwijf, ze zei wel hoe mooi het allemaal was, maar ze leek me eerder stokongelukkig en verbitterd.
En ik vind het altijd eng, mindfucking met kinderen. Gevaarlijk.
Zoiets vond ik ervan.
Dus nog 1 te gaan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:24 schreef versabommie het volgende:
na... resident evil degeneratiom was een tekenfilmding.. computerannime enzo .. shrek maar dan horrorachtig.. was grappig..
Semi pro... aanrader.. absurde film, lachen!
dat was de tussenstand
ja nog 1 te gaan als ik het trekquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dus nog 1 te gaan?![]()
Nog 8 dagen dan ga je trouwen!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja nog 1 te gaan als ik het trek
en jaaaaa nog 8 dagenpffffff kort dag eik he ?
mwah op zich wel intensief maar ook relaxed.. hang gewoon achterin de bank en beeld is precies goed..quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Intensief kijken op een beamer!
Ja dat is wel heel snel idd! Morgen over een week!
Ja beamers zijn tof!quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah op zich wel intensief maar ook relaxed.. hang gewoon achterin de bank en beeld is precies goed..
en ja morgen over een week.. onrealistisch nog
en nog wel met een fok-user haha
yep, als deze beamer op is, koop ik denk ik wel zeker een hd-beamer...quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja beamers zijn tof!![]()
Ja kan ik me voorstellen, voor je het weet is het zover, de komende 8 dagen vliegen vast ook nog eens om enzo!
Haha! Echt? Wat leuk!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
yep, als deze beamer op is, koop ik denk ik wel zeker een hd-beamer...
en de dagen gaan sowieso een stuk harder de laatste tijd... vliegen voorbij .. maar heb er echt zin an
en ja een usert van hier op fok... ze wilde me eerst helemaal stuk maken omdat ze me een enorm irritante user vond.. dus ze kreeg haar kans... en nu gaan we trouwenheeft ze goed gedaan
mwah lijkt me sterkquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Schater! Hopen dat ze niet straks voor het altaar zegt: Garpje, ik vind je toch een irritante user! Pwnd!![]()
Nee, maar tof verhaal!
Maar jij bent toch ook een irritante user? Beetje op een meeting gaan FOK!ken.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
yep, als deze beamer op is, koop ik denk ik wel zeker een hd-beamer...
en de dagen gaan sowieso een stuk harder de laatste tijd... vliegen voorbij .. maar heb er echt zin an
en ja een usert van hier op fok... ze wilde me eerst helemaal stuk maken omdat ze me een enorm irritante user vond.. dus ze kreeg haar kans... en nu gaan we trouwenheeft ze goed gedaan
haha de meeting, ik denk waar blijftiequote:Op donderdag 8 januari 2009 01:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar jij bent toch ook een irritante user? Beetje op een meeting gaan FOK!ken.
Maar, feli bommelmans
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah lijkt me sterken als we dan getrouwd zijn zeg ik wel tegen haar PWNED!
Waarom had ik al zo'n vermoeden dat zij het slachtoffer zou zijn?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
haha de meeting, ik denk waar blijftie![]()
zal nog eens een meuk rozen kopen voor userinnetjes
wie?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom had ik al zo'n vermoeden dat zij het slachtoffer zou zijn?
kuttopicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |