Principekwestie bitchfight!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef CarOnline het volgende:
Nondeju, wie hem dichtgooit maakt een nieuwe aan toch!
O is die regel weer in leven geroepen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef CarOnline het volgende:
Nondeju, wie hem dichtgooit maakt een nieuwe aan toch!
O ik dacht dat die nog bestondquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O is die regel weer in leven geroepen?
Neuh.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Principekwestie bitchfight!
![]()
Niet zeker, hè?
quote:
Jij hebt zeven pagina's postgeschiedenis. Jou geloof ik. Met drain of niet.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
Vorige was vol dus niet zeiken anders krijg je een schop onder je hol..
Geloof me ben er goed in
[ afbeelding ]
Moet je even aan Soury vragen, het is haar topic.quote:
Dat zijn nou die figuren waarvan ik blij ben dat er email is.. Kan ik lang over doen om terug te mailen. En soms helemaal niet meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:47 schreef Copycat het volgende:
Heb afgesproken om vanavond even een vriendin te bellen die ik al te lang niet heb gesproken. Geen zin in. Ik heb een schurfthekel aan ellenlange telefoongesprekken over niks.
En dan heeft zij er ook nog een handje van om alles wat ik vertel direct naar zichzelf te trekken. "Oh ja? Dat doet me denken aan die keer dat ik ratelratelratelratel."
Daar kom zelfs ik niet tussen.
Ik bel zo wel even om te zeggen dat ik kort bel en dat ik binnenkort wel weer een keer richting A'dam rij.
Drain? haha hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt zeven pagina's postgeschiedenis. Jou geloof ik. Met drain of niet.
Dat is het eerste waar ik op klikquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt zeven pagina's postgeschiedenis. Jou geloof ik. Met drain of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |