Principekwestie bitchfight!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef CarOnline het volgende:
Nondeju, wie hem dichtgooit maakt een nieuwe aan toch!
O is die regel weer in leven geroepen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:41 schreef CarOnline het volgende:
Nondeju, wie hem dichtgooit maakt een nieuwe aan toch!
O ik dacht dat die nog bestondquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O is die regel weer in leven geroepen?
Neuh.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Principekwestie bitchfight!
![]()
Niet zeker, hè?
quote:
Jij hebt zeven pagina's postgeschiedenis. Jou geloof ik. Met drain of niet.quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:38 schreef Soury het volgende:
Vorige was vol dus niet zeiken anders krijg je een schop onder je hol..
Geloof me ben er goed in
[ afbeelding ]
Moet je even aan Soury vragen, het is haar topic.quote:
Dat zijn nou die figuren waarvan ik blij ben dat er email is.. Kan ik lang over doen om terug te mailen. En soms helemaal niet meerquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:47 schreef Copycat het volgende:
Heb afgesproken om vanavond even een vriendin te bellen die ik al te lang niet heb gesproken. Geen zin in. Ik heb een schurfthekel aan ellenlange telefoongesprekken over niks.
En dan heeft zij er ook nog een handje van om alles wat ik vertel direct naar zichzelf te trekken. "Oh ja? Dat doet me denken aan die keer dat ik ratelratelratelratel."
Daar kom zelfs ik niet tussen.
Ik bel zo wel even om te zeggen dat ik kort bel en dat ik binnenkort wel weer een keer richting A'dam rij.
Drain? haha hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt zeven pagina's postgeschiedenis. Jou geloof ik. Met drain of niet.
Dat is het eerste waar ik op klikquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt zeven pagina's postgeschiedenis. Jou geloof ik. Met drain of niet.
Bij deze Soury...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Moet je even aan Soury vragen, het is haar topic.
Was de mijne nog open, dan had het zeker gemogen!
Maar nou weet ik het niet. Bedoel... daar ga ik niet over.
Zeg maar.
Heb je al een pm ontvangen?quote:
Ik heb lijstjes .. Maar heb er geen zin in nu. belangrijkste is V/M en <60 of > 60quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Moet je even aan Soury vragen, het is haar topic.
Was de mijne nog open, dan had het zeker gemogen!
Maar nou weet ik het niet. Bedoel... daar ga ik niet over.
Zeg maar.
Hoe kom je er vanaf? zou een betere vraag zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:51 schreef Charizma het volgende:
Drain? haha hoe kom je daar nou weer bij?
M en <25quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb lijstjes .. Maar heb er geen zin in nu. belangrijkste is V/M en <60 of > 60
Ja duhhhquote:
Nu begrijp ik waarom al die mensen mij nakijken als ik voorbij loop...quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef Copycat het volgende:
Wie niet? Je hoort er niet bij, drainloos.
Dan staren ze naar je en wijzen ze en zeggen ze 'Kijk die malloot, zonder drain!' En dan doen ze een L maken voor hun voorhoofd.
Nee, maar ik krijg nooit PeeEmmenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je al een pm ontvangen?
![]()
Talitha, ben je dan aan het lurken of aan het bijlezen? That's the question, my dear.
Die heeft ze er zomaar onaangekondigd in geknutseldquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dit bericht wel kunt lezen dan.
In de OP, blinde.
Das is dat kut kind van de rijdende rechterquote:
Laat me raden, je hebt geen drain?!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef Charizma het volgende:
[..]
Nu begrijp ik waarom al die mensen mij nakijken als ik voorbij loop...
Heb je ook nog geen Draintraining voor je DS?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef Charizma het volgende:
Nu begrijp ik waarom al die mensen mij nakijken als ik voorbij loop...
Aw.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, maar ik krijg nooit PeeEmmen![]()
Zelfs niet van haters!
En dat is dan wel weer leuk dan.
Dementor?quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Das is dat kut kind van de rijdende rechter
Precies wat ik wilde .. ben er zooo blij mee.. Ik ben een klote shopper. Ik weet wat ik wilquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die heeft ze er zomaar onaangekondigd in geknutseld![]()
Coole laarzen, mooie kleur ook
quote:
Nee! en dat leuke jongetje is geen kut kind want ik moest om hem lachenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt geen drain?!![]()
Loosah!
Dat heeft toch ook zo zijn voordelenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde .. ben er zooo blij mee.. Ik ben een klote shopper. Ik weet wat ik wil
Ah, nou begrijp ik wat ik verkeerd doe!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je al een pm ontvangen?
![]()
Talitha, ben je dan aan het lurken of aan het bijlezen? That's the question, my dear.
Ik ook omdat ik blij was dat ie niet van mij was.. Maar ver schoppen doet ie vast wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef Charizma het volgende:
[..]
Nee! en dat leuke jongetje is geen kut kind want ik moest om hem lachen
Het is geen rijbewijs! Een drain moet je verdienen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef Charizma het volgende:
wie kan er een drain voor me regelen?
Dokter Rossiquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef Charizma het volgende:
[..]
wie kan er een drain voor me regelen?
Jij hebt een doodswens hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Charizma het volgende:
Waarom posten hier alleen maar vors gezette oudere vrouwen?
Hahahaha hier moet ik echt even heel hard om lachenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je ook nog geen Draintraining voor je DS?
Excusez moi?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Charizma het volgende:
2e hands van een zwerfster op het stationquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is geen rijbewijs! Een drain moet je verdienen!
Wat is vors gezet? En als je fors gezet bedoelt, dan help ik je persoonlijk graag aan een drain. Met mijn volle 61 kilo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Charizma het volgende:
Die probeert op een makkelijke manier een drain te verdienenquote:
Door z'n strot. Ik zal hem helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die probeert op een makkelijke manier een drain te verdienen
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die probeert op een makkelijke manier een drain te verdienen
Ik ben voor het kutkind! Liever een kutkind dat zich als een volwassene gedraagt, dan volwassenen die zich kinderachtig gedragen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Leugenaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw.
Ik ook niet hoor. Maar het is goed zo. Ik msn ook niet. Oeh, contacten. Eng!
Ik zie in een oogopslag of er iets te halen valt .. En das lastig als je iemand mee hebt. (mijn moeder in dit geval) Die rukt alle bruine laarzen uit het rek.. En deze dan Deze zijn ook wel leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook zo zijn voordelen![]()
Ik heb dat ook, dan wil ik dit niet , dat niet en dat andere juist weer wel. Ik vind mezelf dan zo'n zeikerd in die winkels, dat dan weer wel
Sorry fors idd, de f zit boven de v (blind type typo)quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Excusez moi?![]()
Ik ben niet vors (denk dat je fors bedoelt), niet gezet en voel me al jaren 28.
EN WAT IS DAAR MIS MEE?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Charizma het volgende:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Charizma het volgende:
Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef CarOnline het volgende:
Hahahaha hier moet ik echt even heel hard om lachen![]()
Oeps ...quote:
Jij typt met je intuitiequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef Charizma het volgende:
[..]
Sorry fors idd, de f zit boven de v (blind type typo)
Mijn oprechte excuses in dit geval, mijn intuïtie laat me in de steek.
Jij hebt heel wat goed te makenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:06 schreef Charizma het volgende:
[..]
Sorry fors idd, de f zit boven de v (blind type typo)
Mijn oprechte excuses in dit geval, mijn intuïtie laat me in de steek.
De Waarheid enzoquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt heel wat goed te maken![]()
Begin maar eens met jezelf fatsoenlijk voor te stellen.
ik ben ook voor het kutkind! ik irriteerde me aan de vrouw die het kutkind voor de rechter daagde. En nog meer aan de vrouw die op het eind met zo'n misselijke glimlach naast die presentatrice stond en de gedaagde vrouw na haar overwinning even kwam omhelzen / feliciteren. Nekschot zeg ik jequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben voor het kutkind! Liever een kutkind dat zich als een volwassene gedraagt, dan volwassenen die zich kinderachtig gedragen.
zit je alweer die oude aflevering van Geer en Goor te kijken?quote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Charizma het volgende:
[..]
ik ben ook voor het kutkind! ik irriteerde me aan de vrouw die het kutkind voor de rechter daagde. En nog meer aan de vrouw die op het eind met zo'n misselijke glimlach naast die presentatrice stond en de gedaagde vrouw na haar overwinning even kwam omhelzen / feliciteren. Nekschot zeg ik je
Varkenquote:
Dat zullen we nooit weten ... De big bang is makkelijkerquote:
Oh, gelukkig, ik ben niet de enige. Ik kreeg ik maak van je bril een fiets en daarna sla ik je contactlezenneigingen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Charizma het volgende:
[..]
ik ben ook voor het kutkind! ik irriteerde me aan de vrouw die het kutkind voor de rechter daagde. En nog meer aan de vrouw die op het eind met zo'n misselijke glimlach naast die presentatrice stond en de gedaagde vrouw na haar overwinning even kwam omhelzen / feliciteren. Nekschot zeg ik je
All the way?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij bent niet fet!![]()
Jij bent aan het SHE-en.
Ze had geen bril. Wél wallen. Vors ook.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ik ben niet de enige. Ik kreeg ik maak van je bril een fiets en daarna sla ik je contactlezenneigingen.
oh geloof me, er was niks SHE-s aan, in decemberquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:13 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij bent niet fet!![]()
Jij bent aan het SHE-en.
Hier een kuikentje voor julliequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt heel wat goed te maken![]()
Begin maar eens met jezelf fatsoenlijk voor te stellen.
Dat was geen bril dat waren vette kringen onder haar ogen. Slapeloze nacchten van een ding in het parkquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, gelukkig, ik ben niet de enige. Ik kreeg ik maak van je bril een fiets en daarna sla ik je contactlezenneigingen.
Die met die glimlach had zooooooooo een bril. Oh ik zit me nu alweer op te winden over het mens, wat een trol!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Ze had geen bril. Wél wallen. Vors ook.
Nee gebakken eitje met spek en tomaatjes .quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef Charizma het volgende:
[..]
Hier een kuikentje voor jullie![]()
is het nu goed zo?
Nah die wallendame moest ook huilen. Haar deed het toch wel echt iets. Misschien worden zij en kutkind later nog eens de beste vrienden.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:11 schreef Charizma het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |