quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Laat me raden, je hebt geen drain?!![]()
Loosah!

Dat heeft toch ook zo zijn voordelenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies wat ik wilde .. ben er zooo blij mee.. Ik ben een klote shopper. Ik weet wat ik wil

Ah, nou begrijp ik wat ik verkeerd doe!quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Heb je al een pm ontvangen?
![]()
Talitha, ben je dan aan het lurken of aan het bijlezen? That's the question, my dear.

Ik ook omdat ik blij was dat ie niet van mij was.. Maar ver schoppen doet ie vast wel.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:59 schreef Charizma het volgende:
[..]
Nee! en dat leuke jongetje is geen kut kind want ik moest om hem lachen

Het is geen rijbewijs! Een drain moet je verdienen!quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef Charizma het volgende:
wie kan er een drain voor me regelen?

Dokter Rossiquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef Charizma het volgende:
[..]
wie kan er een drain voor me regelen?

Jij hebt een doodswens hè?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Charizma het volgende:
Waarom posten hier alleen maar vors gezette oudere vrouwen?

Hahahaha hier moet ik echt even heel hard om lachenquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb je ook nog geen Draintraining voor je DS?

Excusez moi?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Charizma het volgende:

2e hands van een zwerfster op het stationquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is geen rijbewijs! Een drain moet je verdienen!

Wat is vors gezet? En als je fors gezet bedoelt, dan help ik je persoonlijk graag aan een drain. Met mijn volle 61 kilo.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Charizma het volgende:

Die probeert op een makkelijke manier een drain te verdienenquote:

Door z'n strot. Ik zal hem helpen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die probeert op een makkelijke manier een drain te verdienen

quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die probeert op een makkelijke manier een drain te verdienen

Ik ben voor het kutkind! Liever een kutkind dat zich als een volwassene gedraagt, dan volwassenen die zich kinderachtig gedragen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Das is dat kut kind van de rijdende rechter

Leugenaarquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Aw.
Ik ook niet hoor. Maar het is goed zo. Ik msn ook niet. Oeh, contacten. Eng!

Ik zie in een oogopslag of er iets te halen valt .. En das lastig als je iemand mee hebt. (mijn moeder in dit geval) Die rukt alle bruine laarzen uit het rek.. En deze dan Deze zijn ook wel leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook zo zijn voordelen![]()
Ik heb dat ook, dan wil ik dit niet , dat niet en dat andere juist weer wel. Ik vind mezelf dan zo'n zeikerd in die winkels, dat dan weer wel

Sorry fors idd, de f zit boven de v (blind type typo)quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Excusez moi?![]()
Ik ben niet vors (denk dat je fors bedoelt), niet gezet en voel me al jaren 28.

EN WAT IS DAAR MIS MEE?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Charizma het volgende:

quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:02 schreef Charizma het volgende:

Ik ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:03 schreef CarOnline het volgende:
Hahahaha hier moet ik echt even heel hard om lachen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |