abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64851406

Bermbom in Thialf

[ Bericht 94% gewijzigd door LekkerSimpel op 09-01-2009 14:39:16 ]
pi_64851509
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ah ok. Ik vind het allemaal zo ingewikkeld die hele kwestie. Ik ben niet pro of anti wie dan ook. Vind het gewoon verschrikkelijk voor al die onschuldige slachtoffers. Of het nu Palestijnen of Israëlieten zijn.
Eens.

Plus dat het me behoorlijk de keel uit gaat hangt hoe vaak deze kwestie het nieuws beheerst.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_64851534
Zometeen schaatsen, dat is tenminste LekkerSimpel.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:36:42 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_64851652
Werk = af. Werkdag duurt voort.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_64851662
Ik volg het debat trouwens wel.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:38:53 #6
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64851736
Hier heerscht nick junior.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64851781
Oké, ik haak weer even in. Het is allemaal buitengewoon triest. Goed punt.
Maar wat is het nut? Gaan ze daar in de Gaza luisteren naar Nederland?
Go hard or go home
pi_64851966
Het is puur therapeutisch, Noek.

Politiek is vrijwel altijd marginaal, met name datgene wat openbaar plaatsvindt.
pi_64851996
Hey, Pechtholt op Ned.1 en op Ned. 4
  vrijdag 9 januari 2009 @ 14:49:31 #10
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64852195
Oh, even wat luchtigers.
Ik haal net de post uit de brievenbus, zit er zo'n deur tot deur ding van Pabo bij. met een enorme waarschuwing achterop als je niet geïteresseerd bent of onder de 18, om het dan weg te gooien, ongeopend. Ik weet zomaar wat de gemiddelde 14, 15 of 16 jarige daarmee doet.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64852275
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het is puur therapeutisch, Noek.

Politiek is vrijwel altijd marginaal, met name datgene wat openbaar plaatsvindt.
Dan vraag ik me toch echt wie er simpeler is, zij of ik. Waarom lullen over iets waar je toch geen invloed over hebt. Da's wel leuk, aan de keukentafel maar om daar nu betaald voor te worden. Nu ben ik ook de Janneke Josti van Den Haag heur.
Go hard or go home
pi_64852507
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Dan vraag ik me toch echt wie er simpeler is, zij of ik. Waarom lullen over iets waar je toch geen invloed over hebt. Da's wel leuk, aan de keukentafel maar om daar nu betaald voor te worden. Nu ben ik ook de Janneke Josti van Den Haag heur.
Zij doen het in naam van ons, opdat wij het niet meer aan de keukentafel hoeven te doen.

Het gaat hier om een zaak aan welke mondiaal belang wordt toegedicht, vandaar dat Nederland zich niet afzijdig kan houden in de internationaal politiek, en een standpunt dient in te nemen, aan welke door alle Nederlandse partijen zwaar wordt getild, maar in de rest van de wereld uiteraard een stuk minder.
pi_64852600
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef FritsVanEgters het volgende:

Zij doen het in naam van ons, opdat wij het niet meer aan de keukentafel hoeven te doen.
Ooooh. Mooi, kunnen wij het gewoon over het weer hebben. Hoe warm is het eigenlijk daar bij die strook?
quote:
Het gaat hier om een zaak aan welke mondiaal belang wordt toegedicht, vandaar dat Nederland zich niet afzijdig kan houden in de internationaal politiek, en een standpunt dient in te nemen, aan welke door alle Nederlandse partijen zwaar wordt getild, maar in de rest van de wereld uiteraard een stuk minder.
Thanks! Da's duidelijk. En wat vinden wij ervan? Want het zal eenduidig moeten zijn, neem ik aan als we de wereld onze mening op gaan dringen?
Go hard or go home
pi_64852867
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Ooooh. Mooi, kunnen wij het gewoon over het weer hebben. Hoe warm is het eigenlijk daar bij die strook?
Heel lekker. Vreemd dat er een negatief reisadvies is eigenlijk.
quote:
Thanks! Da's duidelijk. En wat vinden wij ervan? Want het zal eenduidig moeten zijn, neem ik aan als we de wereld onze mening op gaan dringen?
Wij steunen het Egyptisch-Franse voorstel voor staakt-het-vuren.
pi_64852949
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef Noek het volgende:

[..]

Dacht ik ook al aan. Ze verstaan er toch niets van.
pi_64853016
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef FritsVanEgters het volgende:

Heel lekker. Vreemd dat er een negatief reisadvies is eigenlijk.

Vakanties! Ook leuk voor bij de keukentafel. Wat heb jij precies met de politiek, Frits?
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 15:11:46 #17
135305 beequeen
Lost.
pi_64853076
Ik vond de stemmingen in DGK leuker, vooral de rijbewijsstemming. Krijg je je zin niet, ga je stampen en zeuren en lukt het alsnog.
Geintje natuurlijk, het is ernstig genoeg allemaal maar niemand kan dit oplossen en het speelt al zolang allemaal. Helaas.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_64853133
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef beequeen het volgende:
Ik vond de stemmingen in DGK leuker, vooral de rijbewijsstemming. Krijg je je zin niet, ga je stampen en zeuren en lukt het alsnog.
Geintje natuurlijk, het is ernstig genoeg allemaal maar niemand kan dit oplossen en het speelt al zolang allemaal. Helaas.
Ja, ik zat ook al op uiterlijkheden te letten. "Je cavia! Je cavia gaat doohood!"
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 15:15:47 #19
135305 beequeen
Lost.
pi_64853223
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:13 schreef Noek het volgende:

Ja, ik zat ook al op uiterlijkheden te letten. "Je cavia! Je cavia gaat doohood!"
Heeft niemand een moeder? Die doet het ook altijd lekker. JE MOEDER, JE MOEDER.!!!!!!
― Mark Twain
pi_64853254
Oeh, rellen!
Go hard or go home
pi_64853260
Demonstrante in publiek.
* LekkerSimpel pakt cola en popcorn
  † In Memoriam † vrijdag 9 januari 2009 @ 15:16:51 #22
135305 beequeen
Lost.
pi_64853273
Relluhhhh, vergadering geschorst.
― Mark Twain
pi_64853297
Kijk, dan had ik dan bijna gemist. Ze moet nu naar het hokje. RIP voor de nabestaanden.
Go hard or go home
pi_64853302
En een Nederlander onderuit op het EK schaatsen.
pi_64853435
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 15:10 schreef Noek het volgende:

[..]

Vakanties! Ook leuk voor bij de keukentafel. Wat heb jij precies met de politiek, Frits?
Ik vind het enerzijds fascinerend, het is een competitie, en tegelijk is het bepalend voor alles waar de overheid zich mee bemoeit.

Soms maakt dat het juist vreselijk, aangezien het vaak de verkeerden zijn die de dienst uitmaken.
En debatten zijn vaak ook wanstaltig (elke partij die zijn getuigenis aflegt, keer op keer, vandaar het woord therapeutisch, terwijl de aansprakelijkheid van verantwoordelijke bewindslieden steeds minder aan de orde is).

Maar af en toe ben ik wel een political junkie. Zeker in campagnetijd.
Heel 2008 was voor mij een feest met de Amerikaanse verkiezingscampagne wat dat betreft.

En de uitkomst heeft mijn cynisme wel een beetje aangetast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')