Eens.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vind het allemaal zo ingewikkeld die hele kwestie. Ik ben niet pro of anti wie dan ook. Vind het gewoon verschrikkelijk voor al die onschuldige slachtoffers. Of het nu Palestijnen of Israëlieten zijn.
Dan vraag ik me toch echt wie er simpeler is, zij of ik. Waarom lullen over iets waar je toch geen invloed over hebt. Da's wel leuk, aan de keukentafel maar om daar nu betaald voor te worden. Nu ben ik ook de Janneke Josti van Den Haag heur.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het is puur therapeutisch, Noek.
Politiek is vrijwel altijd marginaal, met name datgene wat openbaar plaatsvindt.
Zij doen het in naam van ons, opdat wij het niet meer aan de keukentafel hoeven te doen.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt wie er simpeler is, zij of ik. Waarom lullen over iets waar je toch geen invloed over hebt. Da's wel leuk, aan de keukentafel maar om daar nu betaald voor te worden. Nu ben ik ook de Janneke Josti van Den Haag heur.
Ooooh. Mooi, kunnen wij het gewoon over het weer hebben. Hoe warm is het eigenlijk daar bij die strook?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:57 schreef FritsVanEgters het volgende:
Zij doen het in naam van ons, opdat wij het niet meer aan de keukentafel hoeven te doen.![]()
Thanks! Da's duidelijk. En wat vinden wij ervan? Want het zal eenduidig moeten zijn, neem ik aan als we de wereld onze mening op gaan dringen?quote:Het gaat hier om een zaak aan welke mondiaal belang wordt toegedicht, vandaar dat Nederland zich niet afzijdig kan houden in de internationaal politiek, en een standpunt dient in te nemen, aan welke door alle Nederlandse partijen zwaar wordt getild, maar in de rest van de wereld uiteraard een stuk minder.
Heel lekker. Vreemd dat er een negatief reisadvies is eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:59 schreef Noek het volgende:
[..]
Ooooh. Mooi, kunnen wij het gewoon over het weer hebben. Hoe warm is het eigenlijk daar bij die strook?
Wij steunen het Egyptisch-Franse voorstel voor staakt-het-vuren.quote:Thanks! Da's duidelijk. En wat vinden wij ervan? Want het zal eenduidig moeten zijn, neem ik aan als we de wereld onze mening op gaan dringen?
Dacht ik ook al aan. Ze verstaan er toch niets van.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 14:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch echt wie er simpeler is, zij of ik. Waarom lullen over iets waar je toch geen invloed over hebt. Da's wel leuk, aan de keukentafel maar om daar nu betaald voor te worden. Nu ben ik ook de Janneke Josti van Den Haag heur.
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
Heel lekker. Vreemd dat er een negatief reisadvies is eigenlijk.![]()
Ja, ik zat ook al op uiterlijkheden te letten. "Je cavia! Je cavia gaat doohood!"quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:11 schreef beequeen het volgende:
Ik vond de stemmingen in DGK leuker, vooral de rijbewijsstemming. Krijg je je zin niet, ga je stampen en zeuren en lukt het alsnog.
Geintje natuurlijk, het is ernstig genoeg allemaal maar niemand kan dit oplossen en het speelt al zolang allemaal. Helaas.
Heeft niemand een moeder? Die doet het ook altijd lekker. JE MOEDER, JE MOEDER.!!!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:13 schreef Noek het volgende:
Ja, ik zat ook al op uiterlijkheden te letten. "Je cavia! Je cavia gaat doohood!"
Ik vind het enerzijds fascinerend, het is een competitie, en tegelijk is het bepalend voor alles waar de overheid zich mee bemoeit.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 15:10 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Vakanties! Ook leuk voor bij de keukentafel. Wat heb jij precies met de politiek, Frits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |