Mannen met baarden buitengaatsquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat het rijmt is een feit,
Bijtjes in niet echt mijn hobby,
Dan moet je bij Vic zijn en zijn bijtjeslobby,
Maar mannen met baarden, raken die ooit aan de schijt?
I'm off, fijne avond allemaal. [ afbeelding ]
quote:
Zou kunnen maar KleinZusje was ook fanatiek volgens mij ... Anyway dat de prijs naar Debuurvrouw gaat vind ik echt geweldigquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij alle drie van Nachtzuster
Jupsquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou kunnen maar KleinZusje was ook fanatiek volgens mij ... Anyway dat de prijs naar Debuurvrouw gaat vind ik echt geweldig
Zullen we dat maar niet doen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:56 schreef Soury het volgende:
Ohh en gaan we Coos stenigen als CarO met 2 punten verliest ofzo...
Ik ben voor
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen?![]()
Ik had namelijk ook op Sackboy gestemd met 3 punten, omdat hij toen nog geen punten had en dat kan me wel eens naar opbreken (samen met die 4 punten van Coos)
Ohh echt !!! Succes tis lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Oh, Soury, ik ga zo 'jouw' carbonara maken!
geen probleem, stenigen we er 2, ook goedquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen?![]()
Ik had namelijk ook op Sackboy gestemd met 3 punten, omdat hij toen nog geen punten had en dat kan me wel eens naar opbreken (samen met die 4 punten van Coos)
Zeker ! tof van fluiterquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou kunnen maar KleinZusje was ook fanatiek volgens mij ... Anyway dat de prijs naar Debuurvrouw gaat vind ik echt geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en hierna volgt nog de Kerstava wedstrijd![]()
eten![]()
Wie was de opdrachtgever?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Ja, die prefabmeuk van AH viel zo tegen. Zaten ook a-typische ingrediënten in als paddenstoel en kip.
Maar allemaal puur natuur, dat dan weer wel. Zeggen ze.
Oh en voor wie het interesseert: qua slogan is voor Leef je uit gekozen.
De simpelheid van carabonara maakt het juist zo lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Ja, die prefabmeuk van AH viel zo tegen. Zaten ook a-typische ingrediënten in als paddenstoel en kip.
Maar allemaal puur natuur, dat dan weer wel. Zeggen ze.
Oh en voor wie het interesseert: qua slogan is voor Leef je uit gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |