Mannen met baarden buitengaatsquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat het rijmt is een feit,
Bijtjes in niet echt mijn hobby,
Dan moet je bij Vic zijn en zijn bijtjeslobby,
Maar mannen met baarden, raken die ooit aan de schijt?
I'm off, fijne avond allemaal. [ afbeelding ]
quote:
Zou kunnen maar KleinZusje was ook fanatiek volgens mij ... Anyway dat de prijs naar Debuurvrouw gaat vind ik echt geweldigquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Volgens mij alle drie van Nachtzuster
Jupsquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou kunnen maar KleinZusje was ook fanatiek volgens mij ... Anyway dat de prijs naar Debuurvrouw gaat vind ik echt geweldig
Zullen we dat maar niet doen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 17:56 schreef Soury het volgende:
Ohh en gaan we Coos stenigen als CarO met 2 punten verliest ofzo...
Ik ben voor
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen?![]()
Ik had namelijk ook op Sackboy gestemd met 3 punten, omdat hij toen nog geen punten had en dat kan me wel eens naar opbreken (samen met die 4 punten van Coos)
Ohh echt !!! Succes tis lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:27 schreef Copycat het volgende:
Oh, Soury, ik ga zo 'jouw' carbonara maken!
geen probleem, stenigen we er 2, ook goedquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zullen we dat maar niet doen?![]()
Ik had namelijk ook op Sackboy gestemd met 3 punten, omdat hij toen nog geen punten had en dat kan me wel eens naar opbreken (samen met die 4 punten van Coos)
Zeker ! tof van fluiterquote:Op vrijdag 5 december 2008 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou kunnen maar KleinZusje was ook fanatiek volgens mij ... Anyway dat de prijs naar Debuurvrouw gaat vind ik echt geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en hierna volgt nog de Kerstava wedstrijd![]()
eten![]()
Wie was de opdrachtgever?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Ja, die prefabmeuk van AH viel zo tegen. Zaten ook a-typische ingrediënten in als paddenstoel en kip.
Maar allemaal puur natuur, dat dan weer wel. Zeggen ze.
Oh en voor wie het interesseert: qua slogan is voor Leef je uit gekozen.
De simpelheid van carabonara maakt het juist zo lekkerquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:33 schreef Copycat het volgende:
Ja, die prefabmeuk van AH viel zo tegen. Zaten ook a-typische ingrediënten in als paddenstoel en kip.
Maar allemaal puur natuur, dat dan weer wel. Zeggen ze.
Oh en voor wie het interesseert: qua slogan is voor Leef je uit gekozen.
Wat nou weerquote:
Bedoel die slogan he?? Past wel bij mequote:
Iets met die fucking sinterklaas zooiquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat nou weerAls het voetbal is tief je maar op naar een voetbal topic, zo niet willen we het wel graag weten..
en daar word je lichtelijk agressief van?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:41 schreef Soury het volgende:
Gut oh gut oh gut ik drink bock bier en roze door elkaar
in sc klb of thuis?quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iets met die fucking sinterklaas zooi
Nee dat maakt me wat rustiger .. Maar bockie is oppie.. Had een scheutje nodig voor marinade. Wilde de rest niet weggooienquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
en daar word je lichtelijk agressief van?
het zegt me weinig als ik niet weet waarvoor het isquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Bedoel die slogan he?? Past wel bij me
Nou vertel .. Er zit een panel met experts klaar om je te woord te staanquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Iets met die fucking sinterklaas zooi
Dat excuus gebruik ik ook altijd als ik een fles wijn opentrek, dat ik het voor koken nodig had/heb.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat maakt me wat rustiger .. Maar bockie is oppie.. Had een scheutje nodig voor marinade. Wilde de rest niet weggooien
quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel .. Er zit een panel met experts klaar om je te woord te staan
iets met dat ik niet genoeg gezopen heb om niet mee te hoevenquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou vertel .. Er zit een panel met experts klaar om je te woord te staan
Sukkel!quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:47 schreef Manu82 het volgende:
iets met dat ik niet genoeg gezopen heb om niet mee te hoeven
en ik nu dus nog moet voorbereiden
Dat is dus die gulden middenweg waar je het over had, goed gedaan dusquote:Op vrijdag 5 december 2008 18:47 schreef Manu82 het volgende:
[..]
iets met dat ik niet genoeg gezopen heb om niet mee te hoeven
en ik nu dus nog moet voorbereiden
Yep. En voor alle doelgroepen en alles even belangrijk. En duurzaam. Maar geen geitenwollensokken.quote:
Ja gvd en ik heb me ook nog laten ompraten om daar te blijven slapenquote:
Dan had je er toch ook nog wel uit kunnen slepen dat zij alle voorbereidingen zou treffen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja gvd en ik heb me ook nog laten ompraten om daar te blijven slapen
Het enige wat ik gewonnen heb in de onderhandeling is dat we morgen vroeg weg gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |