Nee tis een welkome verrasingquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Worden mijn patronen zo voorspelbaar?
Zo gaaf he, als je op de 82 klikt in de OP krijg je gewoon dit topic, en die is nog niet eens vol.quote:
Je hebt het niet tegen mij maar als het goed is heb ik jou haarkleurquote:
Misschien was het wel tegen jou.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je hebt het niet tegen mij maar als het goed is heb ik jou haarkleur
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee benquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien was het wel tegen jou.
Er stond geen naam bij.
Die snap ikquote:
REL!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee ben
Rot toch op rotjongquote:
Ik denk dat je het beste maar gewoon kan doen of je er blij mee bent, dan ga je er uiteindelijk ook in geloven, met als gevolg dat je in een positieve vibe terecht komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het dus niet of ik er blij mee ben
Tis hier alleen maar koud niks wits.. Ja op mijn autoquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Sporti het volgende:
Navond, mooie OP, voor mij duinen wind en zee, een aangename onderbreking vanuit een witte wereld hier
Jesus neem nog ff 5 dagen pauzequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik denk dat je het beste maar gewoon kan doen of je er blij mee bent, dan ga je er uiteindelijk ook in geloven, met als gevolg dat je in een positieve vibe terecht komt.
Dag Ruud ...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
Maak er nog wat leuks van, ik maak nog een senseootje klaar en ben er weg van.
Toedels Ruudquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
Mensen die koffie drinken voor ze gaan slapen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik groet juliie.![]()
met je stomme postings!quote:
Je hebt je duidelijk nooit in NLP verdiept.quote:
Ja ook dat iidquote:
woeiiiiiii das ook eem mooie OPquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linke film op RTL8
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Linke film op RTL8
[ afbeelding ]
Als je me verteld wat NLP is dan zing ik graag een liedje.. Helaas is de operatie al maanden achter de rug, dus niet terug te draaien.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:47 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt je duidelijk nooit in NLP verdiept.
En die operatie was ook niet nodig, je had jezelf ook beter kunnen zingen.
Hoi Sporti!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:42 schreef Sporti het volgende:
Navond, mooie OP, voor mij duinen wind en zee, een aangename onderbreking vanuit een witte wereld hier
Dat heb ik ook altijd.. Zo'n oranje gloed dat je in paniek raakt. Uitzitten die handelquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hou mijn hart vast, het lijkt een beetje rood nu het erin zit.
Ik snap dat hele geverf nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hou mijn hart vast, het lijkt een beetje rood nu het erin zit.
Hoe oud ben jequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:51 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ik snap dat hele geverf niet, ik heb nog nooit 1 sec. de behoefte gehad om me haar te gaan verven.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Met als TT: "Betreden op eigen risico..."
quote:
quote:
Pik zwart gehad .. Ohhhhhhh wat ergquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik deed het juist vroeger heel vaak, in heel veel kleuren, boeide me niets.
Maar nu heb ik het zeker al 3 jaar niet gedaan ofzo.
Ja heel erg oranje!
Brandweerautorood. Moest je bij de feestwinkel kopen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Pik zwart gehad .. Ohhhhhhh wat erg
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe niet zo eng! Dat is sport!![]()
Nee hoor, lijkt me best tof, Thialf dan, oranje haar niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |