abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 14 december 2008 @ 22:11:58 #1
128220 Peter6000
pi_64016942

Vol meldt dit,
De Telegraaf meldt dat,
Er staat nu een foto bij,
Laten we liever in stilte naar Sigur Ros luisteren.

Nú vaknar þú
Allt virðist vera breytt
ég gægist út
En er svo ekki neitt

úr-skóna finn svo
á náttfötum hún
í draumi fann svo
ég hékk á koðnun?
Með sólinni er hún O
Og er hún, inni hér

En hvar ert þú….

Legg upp í göngu
Og tölti götuna
Sé ekk(ert) út
Og nota stjörnurnar
Sit(ur) endalaust hún
Og klifrar svo út.

Glósóli-leg hún
Komdu út

Mig vaknar draum-haf
Mitt hjartað, slá
úfið hár.

Sturlun við fjar-óð
Sem skyldu-skrá

Og hér ert þú...

Fannst mér.....

Og hér ert þú
Glósóli.....

Og hér ert þú
Glósóli.....

Og hér ert þú
Glósóli.....

Og hér ert þú
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_64016990
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

ach valt best mee.......

hoe gaat ie bij jou.........?

is die vuige blonde nog langs geweest

Ja nou ja, eigenlijk nee. Ik ben bij haar langs geweest. Ik had een aanbieding van een leverancier voor een musical en zou haar meenemen. Op de valreep kreeg ik gistermiddag laat te horen dat wij cadeautjes van leveranciers boven de ¤ 50,- niet mogen aannemen. Nu wist ik dat wel, maar ik dacht dat zo'n kaartje een euri of 25 was maar het schijnt nogal wat meer te zijn.

Anyway, als troost voor d'r PMS week en mij aangedaan leed mocht ik van haar een Bistro naar keuze aanwijzen. We hebben dus heerlijk gegeten (en gedronken )

PS. Dit is 'm, de mijne kan dicht
  zondag 14 december 2008 @ 22:13:40 #3
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_64017007
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_64017012
Boom knuffelaars
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie zondag 14 december 2008 @ 22:14:48 #5
169210 liesje1979
pi_64017039
Het is Lies toch?
pi_64017042
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja nou ja, eigenlijk nee. Ik ben bij haar langs geweest. Ik had een aanbieding van een leverancier voor een musical en zou haar meenemen. Op de valreep kreeg ik gistermiddag laat te horen dat wij cadeautjes van leveranciers boven de ¤ 50,- niet mogen aannemen. Nu wist ik dat wel, maar ik dacht dat zo'n kaartje een euri of 25 was maar het schijnt nogal wat meer te zijn.

Anyway, als troost voor d'r PMS week en mij aangedaan leed mocht ik van haar een Bistro naar keuze aanwijzen. We hebben dus heerlijk gegeten (en gedronken )

Welke musical was het
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  One tough cookie zondag 14 december 2008 @ 22:16:50 #7
169210 liesje1979
pi_64017096
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Je had niet gewoon kunnen gaan, stiekem enzo?
pi_64017098
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:14 schreef Soury het volgende:

[..]

Welke musical was het
"Op Hoop van Zegen"
pi_64017185
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

"Op Hoop van Zegen"
Echt waar De vis word duur betaald
pi_64017213
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:19 schreef Soury het volgende:

[..]

Echt waar De vis word duur betaald
Nah Tarzan ofzo
pi_64017240
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:16 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Je had niet gewoon kunnen gaan, stiekem enzo?
Had gekund, maar ik ga geen heibel maken voor zoiets (mocht het toch uitkomen)
pi_64017249
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

"Op Hoop van Zegen"

leuk..........
pi_64017392
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:22 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

[..]

leuk..........
Ja.....
Nou ja, de weg er naar toe is leuk, het naborrelen was vast aangenaam geweest, de weg terug is leuk....maar het alternatief was gisteren aangenaam, de Hollandse biefstuk was fantastisch klaar gemaakt

Goeie Bistro en buiten een rookgelegenheid onder terraswarmers waar je zonder jas kon zitten met zweet op je voorhoofd.
  One tough cookie zondag 14 december 2008 @ 22:30:03 #14
169210 liesje1979
pi_64017485
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja.....
Nou ja, de weg er naar toe is leuk, het naborrelen was vast aangenaam geweest, de weg terug is leuk....maar het alternatief was gisteren aangenaam, de Hollandse biefstuk was fantastisch klaar gemaakt

Goeie Bistro en buiten een rookgelegenheid onder terraswarmers waar je zonder jas kon zitten met zweet op je voorhoofd.
Verwarme terrasjes zijn top!
In de winter dan
pi_64017541
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:30 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Verwarme terrasjes zijn top!
In de winter dan
Ik ben sinds de rookverbod niet meer in een kroeg geweest. Al was dat al mimimaal maar toch !!
pi_64017542
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja.....

Dacht dat je gestopt was. Ik had daar plannen toe met steun in gedachten van een medefokkert, maar die was toen ineens weg

En ik vind het roken nog steeds lekker
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_64017601
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:

[..]

Ik ben sinds de rookverbod niet meer in een kroeg geweest. Al was dat al mimimaal maar toch !!
volgens mij gaan straks al die café's en kroegen failliet........ daar komt geen hond meer
  One tough cookie zondag 14 december 2008 @ 22:34:17 #18
169210 liesje1979
pi_64017609
quote:

[..]

In Parijs zaten we gewoon op het terras, heerlijk, de hele avond roken!
pi_64017632
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Dacht dat je gestopt was. Ik had daar plannen toe met steun in gedachten van een medefokkert, maar die was toen ineens weg

En ik vind het roken nog steeds lekker
Ik was gestopt idd. Maar ook te vroeg gestopt met die medicijnen, daarna iemand in mijn huis die zat te paffen en daarna ging ik weer nat. Volgende poging (binnenkort). Ik zit nog te twijfelen over die medicijnen (wel of niet meer nemen), ze zijn erg goed, maar hebben vervelende bijwerkingen in het begin
pi_64017642
Ik ga vanavond eens vroeg mijn mandje in........ heeft er toch wel ingehakt gisteren al die drukte.....

ik ben tenslotte ook geen 18 meer

ik ben écht harstikke moe ik zit hier half te slapen ......

sorry jongens.......... TRUSTE ALLEMAAL SLAAP LEKKER

enne.........Muis....... vergeet het lijstje niet in te vullen .........
  One tough cookie zondag 14 december 2008 @ 22:35:54 #21
169210 liesje1979
pi_64017667
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga vanavond eens vroeg mijn mandje in........ heeft er toch wel ingehakt gisteren al die drukte.....

Slaap lekker Fan!
pi_64017691
quote:

[..]

Hier (zoals inmiddels op zoveel plaatsen) is in ongeveer 80 procent van de kroegen roken weer toegestaan. Je betaald bij sommige kroegen 2 euro voor de bonnenpot (bij binnenkomst en als roker), en dan mag zoveel roken als je wil.
pi_64017734
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:

One tough cookie zondag 14 december 2008 @ 22:39:02 #24
169210 liesje1979
pi_64017762
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hier (zoals inmiddels op zoveel plaatsen) is in ongeveer 80 procent van de kroegen roken weer toegestaan. Je betaald bij sommige kroegen 2 euro voor de bonnenpot (bij binnenkomst en als roker), en dan mag zoveel roken als je wil.
Dat is beter, ik zou er ook wel wat extra voor betalen, als ik dan mag roken bij mijn drankje!
pi_64017767
Trusten Fan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')