SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 december 2008 22:03 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ach valt best mee.......
hoe gaat ie bij jou.........?
is die vuige blonde nog langs geweest
Welke musical was hetquote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nou ja, eigenlijk nee. Ik ben bij haar langs geweest. Ik had een aanbieding van een leverancier voor een musical en zou haar meenemen. Op de valreep kreeg ik gistermiddag laat te horen dat wij cadeautjes van leveranciers boven de ¤ 50,- niet mogen aannemen. Nu wist ik dat wel, maar ik dacht dat zo'n kaartje een euri of 25 was maar het schijnt nogal wat meer te zijn.
Anyway, als troost voor d'r PMS week en mij aangedaan leed mocht ik van haar een Bistro naar keuze aanwijzen. We hebben dus heerlijk gegeten(en gedronken
)
PS. Dit is 'm, de mijne kan dicht
Je had niet gewoon kunnen gaan, stiekem enzo?quote:Op zondag 14 december 2008 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja nou ja, eigenlijk nee. Ik ben bij haar langs geweest. Ik had een aanbieding van een leverancier voor een musical en zou haar meenemen. Op de valreep kreeg ik gistermiddag laat te horen dat wij cadeautjes van leveranciers boven de ¤ 50,- niet mogen aannemen. Nu wist ik dat wel, maar ik dacht dat zo'n kaartje een euri of 25 was maar het schijnt nogal wat meer te zijn.
Anyway, als troost voor d'r PMS week en mij aangedaan leed mocht ik van haar een Bistro naar keuze aanwijzen. We hebben dus heerlijk gegeten(en gedronken
)
PS. Dit is 'm, de mijne kan dicht
Echt waarquote:
Nah Tarzan ofzoquote:
Had gekund, maar ik ga geen heibel maken voor zoiets (mocht het toch uitkomen)quote:Op zondag 14 december 2008 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je had niet gewoon kunnen gaan, stiekem enzo?
Ja.....quote:
Verwarme terrasjes zijn top!quote:Op zondag 14 december 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....![]()
Nou ja, de weg er naar toe is leuk, het naborrelen was vast aangenaam geweest, de weg terug is leuk....maar het alternatief was gisteren aangenaam, de Hollandse biefstuk was fantastisch klaar gemaakt![]()
Goeie Bistro en buiten een rookgelegenheid onder terraswarmers waar je zonder jas kon zitten met zweet op je voorhoofd.
Ik ben sinds de rookverbod niet meer in een kroeg geweest. Al was dat al mimimaal maar toch !!quote:Op zondag 14 december 2008 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verwarme terrasjes zijn top!![]()
In de winter dan
Dacht dat je gestopt was. Ik had daar plannen toe met steun in gedachten van een medefokkert, maar die was toen ineens wegquote:Op zondag 14 december 2008 22:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja.....![]()
Nou ja, de weg er naar toe is leuk, het naborrelen was vast aangenaam geweest, de weg terug is leuk....maar het alternatief was gisteren aangenaam, de Hollandse biefstuk was fantastisch klaar gemaakt![]()
Goeie Bistro en buiten een rookgelegenheid onder terraswarmers waar je zonder jas kon zitten met zweet op je voorhoofd.
volgens mij gaan straks al die café's en kroegen failliet........ daar komt geen hond meerquote:Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben sinds de rookverbod niet meer in een kroeg geweest. Al was dat al mimimaal maar toch !!
In Parijs zaten we gewoon op het terras, heerlijk, de hele avond roken!quote:Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben sinds de rookverbod niet meer in een kroeg geweest. Al was dat al mimimaal maar toch !!
Ik was gestopt idd. Maar ook te vroeg gestopt met die medicijnen, daarna iemand in mijn huis die zat te paffen en daarna ging ik weer nat. Volgende poging (binnenkort). Ik zit nog te twijfelen over die medicijnen (wel of niet meer nemen), ze zijn erg goed, maar hebben vervelende bijwerkingen in het beginquote:Op zondag 14 december 2008 22:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dacht dat je gestopt was. Ik had daar plannen toe met steun in gedachten van een medefokkert, maar die was toen ineens weg![]()
En ik vind het roken nog steeds lekker![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga vanavond eens vroeg mijn mandje in........ heeft er toch wel ingehakt gisteren al die drukte.....
ik ben tenslotte ook geen 18 meer
![]()
ik ben écht harstikke moeik zit hier half te slapen ......
sorry jongens.......... TRUSTE ALLEMAAL SLAAP LEKKER
![]()
![]()
![]()
enne.........Muis....... vergeet het lijstje niet in te vullen .........
Hier (zoals inmiddels op zoveel plaatsen) is in ongeveer 80 procent van de kroegen roken weer toegestaan. Je betaald bij sommige kroegen 2 euro voor de bonnenpot (bij binnenkomst en als roker), en dan mag zoveel roken als je wil.quote:Op zondag 14 december 2008 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2008 22:35 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Ik ga vanavond eens vroeg mijn mandje in........ heeft er toch wel ingehakt gisteren al die drukte.....
ik ben tenslotte ook geen 18 meer
![]()
ik ben écht harstikke moeik zit hier half te slapen ......
sorry jongens.......... TRUSTE ALLEMAAL SLAAP LEKKER
![]()
![]()
![]()
enne.........Muis....... vergeet het lijstje niet in te vullen .........
Dat is beter, ik zou er ook wel wat extra voor betalen, als ik dan mag roken bij mijn drankje!quote:Op zondag 14 december 2008 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hier (zoals inmiddels op zoveel plaatsen) is in ongeveer 80 procent van de kroegen roken weer toegestaan. Je betaald bij sommige kroegen 2 euro voor de bonnenpot (bij binnenkomst en als roker), en dan mag zoveel roken als je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |